Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: ۸ آبان دومین گروه از نیروهای شهرداری به عتبات عالیات اعزام می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی یزدانی در جریان بازدید هیاتی از مدیران شهری که با حضور محمد جواد حق شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ، امین عارف نیا رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل، قالیباف رئیس حراست کل، عبدلی سرپرست سازمان مدیریت پسماند،زنگیشه مدیرعامل شرکت صنایع و مشاغل،خال سرپرست سازمان بهشت زهرا(س) و جمعی از مدیران شهری که در راستای ارتقای فعالیت ها و خدمات شهرداری تهران برای برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین حسینی برگزار شد، گفت:با برنامه ریزی های صورت گرفته ۲ هزار نفر جهت  ارائه خدمات رسانی به شهرهای نجف و کربلا  در دو گروه اعزام می  شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۰۰۰نفر در گروه اول به شهرهای نجف و کربلا اعزام که به پاکسازی، رفت و روب و خدمات رسانی می پردازند.

وی در ادامه افزود: گروه دوم(۱۰۰۰نفر) نیز ۸ آبان ماه اعزام و تا دو روز پس از اربعین حسینی  و پس از پاکسازی کامل شهرهای نجف و کربلا به  کشور برمی گردند.

یزدانی در ادامه گفت: تاکنون ۱۷ کامیون شامل تجهیزات و لوازم جهت کار در نجف و کربلا توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران تهیه و ارسال شده است که شامل مخزن،پلاستیک،جارو و... می باشد.همچنین ۳ تریلی دیگر نیز در حال آماده سازی و اعزام است.

وی در ادامه به بازدید محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و هیاتی از مدیران شهری در روزهای ۲ و ۳ آبان ماه از شهرهای نجف و کربلا اشاره کرد و گفت: هیات اعزامی مدیران شهری به عتبات عالیات در بدو ورود به شهر نجف، از صحن حضرت زهرا(س) حرم مطهر امیرالمومنین(ع) بازدید کردند.

وی در ادامه افزود: در بازدید از نجف از تمامی محدوده هایی که باید ارائه خدمات دهیم و نیز محل اسکان کارگران در نجف بازدید داشتند.همچنین در مسیر نجف به کربلا در موکب حضرت صاحب الزمان(عج) حاضر و در جریان مسائل و موضوعات و کیفیت انجام اقدامات قرار گرفتند. همچنین  در این مسیر از کمپ ۶۰ هزار متر مربعی بسیج شهرداری تهران نیز بازدید به عمل آمد.

یزدانی تصریح کرد: در جریان این بازدید محمد جواد حق شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در جریان کامل تمامی زحمات و اقدامات نیروهای شهرداری تهران قرار گرفت و چندین جلسه نیز در خصوص بررسی برنامه ها و موضوعات مختلف در راستای برگزاری پیاده روی اربعین حسینی برگزار شد.

معاون شهردار تهران در ادامه به بازدید صبح امروز(۳ آبان ماه) مدیران شهری از محل اسکان کارگری در کربلا اشاره کرد و گفت: در این بازدید رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ضمن بازدید از روند خدمت رسانی عاشقان و خادم الحسین(ع) ضمن ابلاغ سلام و مراتب تشکر ویژه شهردار تهران برای نیروهای اعزامی به نجف و کربلا، برای آنها در ارائه خدمات به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) آرزوی توفیق کرد.

یزدانی ادامه داد:همچنین امروز در خدمت تولیت حرم امام حسین(ع) جلسه ای برگزار و پس از سخنان رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با تولیت حرم امام حسین(ع)  تمامی موارد و موضوعات  در این جلسه بررسی شد.

معاون شهردار تهران اذعان کرد: در شهر کربلا و در محل اسکان نیروها به همراه عارف نیا رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با معاون خدمات شهری شهرداری کربلا جلسه ای برگزار و در این جلسه در خصوص موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاد شد.

تقدیر و تشکر مدیران شهری شهر کربلا و مسوولین عتبات از خدمات شهرداری تهران

وی ادامه داد:در این جلسه معاون خدمات شهری شهر کربلا از اقدامات شهرداری تهران تقدیر و تشکر کرده  و خواهان افزایش همکاری های دو جانبه شد.

یزدانی در ادامه افزود:در بحث همکاری ها توافق گردید که در صورت حضور شهردار محترم تهران در اربعین حسینی در حاشیه این مراسم تفاهم نامه ای برای افزایش همکاری ها خصوصا در ارائه خدمات کارشناسی و مشاوره های فنی امضا شود.

به گفته یزدانی در جریان این بازدید با سید جعفر موسوی از مسوولان عتبات جلسه ای برگزار شد که  از خدمات شهرداری تهران تقدیر و تشکر کردند.

وی در پایان تاکید کرد: انشالله امسال با ارائه خدمات مطلوب و ارتقای کیفی خدمات و صرفه جویی خدمات بسیار خوبی را به زائرین اربعین حسینی ارائه خواهیم داد.

لازم به ذکر است در جریان این بازدید دو روزه مدیران شهری که در راستای ارتقاء خدمات رسانی برای برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین حسینی برگزار شد؛ محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران به همراه جمعی از مدیران شهری از روند استقرار نهایی نیروهای خدمات شهری که به منظور خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) در شهرهای نجف و کربلا حضور دارند، بازدید کرده و در جریان کلیه امور قرار گرفتند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار

شهردار تهران گفت: «میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره‌بار پایتخت را توزیع می‌کنند.»

وی افزود: میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران را توزیع می‌کنند و در صورت کوچکترین اتفاق، معیشت مردم آسیب خواهد دید.

شهردار تهران همچنین در مورد واردات واگن‌های چینی اظهار کرد: کار‌های مربوط به واردات واگن‌های چینی در حال انجام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار