Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس پیش بینی ادراه کل هواشناسی زنجان با اشاره به اینکه میانگین بارندگی ها در استان زنجان از اول سال زراعی (اول مهر) تا سوم آبان ماه 4.6 میلی متر بوده است، گفت: میزان بارندگی ها در استان زنجان نسبت به میانگین بلند مدت 76 درصد کاهش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سونا صرفی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به وضعیت هوای استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: امروز آسمان زنجان صاف تا قسمتی ابری است که از بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش باد شدید بین 40 تا 60 کیلومتر در ساعت می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای روز جمعه افزایش پوشش ابر و وزش باد شدید 40 تا 70 کیلومتر در ساعت برای استان پیش بینی می شود، ابراز کرد: از بعد از ظهر روز جمعه افزایش پوشش ابر و بارش های محلی و خفیف در برخی از مناطق استان پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی ادراه کل هواشناسی زنجان با اشاره به اینکه و ارتفاعات طارم وزش باد در حد خیلی شدیدی 50 تا 80 کیلیومتر در ساعت پیش بینی می شود، عنوان داشت: رانندگان وسائل نقلیه سنگین احتیاط لازم را به عمل اورند.

صرفی به سردترین و گرمترین ایستگاههای هواشناسی استان زنجان اشاره کرد و افزود: خیر آباد با یک درجه بالای صفر سردترین و آببر با 28 درجه بالای صفر گرمترین ایستگاه هواشناسی را به نام خود ثبت کرده است.

وی با بیان اینکه دمای فعلی هوا 11 درجه بالای صفر است،تصریح کرد: دمای فعلی زنجان نسبت به روز گذشته دو درجه افزایش داشته است.

کارشناس پیش بینی ادراه کل هواشناسی زنجان با اشاره به اینکه میانگین بارندگی ها در استان زنجان از اول سال زراعی (اول مهر) تا سوم آبان ماه 4.6 میلی متر بوده است، خاطرمشان ساخت: میزان بارندگی ها در استان زنجان نسبت به میانگین بلند مدت 76 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۸۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی قم،بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی هواشناسی امروز جمعه (۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری و در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود، اما در ارتفاعات احتمال افزایش ابر و بارش پراکنده در بعدازظهر وجود دارد.

فردا آسمان صاف و در بعدازظهر وزش باد رخ خواهد داد. روز یک‌شنبه آسمان صاف و گاهی وزش باد رخ انتظار می‌رود. روز دوشنبه آسمان صاف خواهد بود

 اما از اواخر وقت این روز افزایش ابر در سطح استان رخ خواهد داد. روز سه‌شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری، اوایل شب نیمه ابری تا ابری خواهد شد و در برخی ساعات وزش باد انتظار می‌رود. از روز یک‌شنبه تا سه‌شنبه روند دما افزایشی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
  • امروز و فردا این استان‌ها بارندگی دارند | صدور هشدار زرد هواشناسی + جزئیات
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استانها
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • ۱۶ هزار تن سیر در طارم برداشت می‌شود
  • تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • هشدار هواشناسی صادر شد؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها