Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- تيم فوتبال پرسپوليس شهرآورد 85 پايتخت را با تک گل «علي عليپور» از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند تا پرسپوليسي ها به جايگاه دوم جدول رده بندي ليگ برتر برسند.

به گزارش ايرنا، شهرآورد 85 در حالي از ساعت 16:40 در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد که استقلال تهران دقايق اوليه بازي را به مراتب بهتر از پرسپوليس آغاز کرد و توانست در 5 دقيقه نخست موقعيت هاي خوبي را ايجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشت 10 دقيقه از زمان بازي اين پرسپوليس بود که توانست جنگ هافبک ها را به سود خود کند و بازي را تحت کنترل در بياورد.
دقيقه 20 بازي عليپور با حسيني دروازه بان استقلال استقلال تک به تک شد که داور مسابقه خطاي «روزبه چشمي» روي عليپور را پنالتي براي پرسپوليس اعلام کرد. حيدري در اين صحنه روزبه چشمي را با کارت زرد جريمه کرد و اين مساله اعتراض شديد پرسپوليسي ها را به همراه داشت. ضربه پنالتي پرسپوليسي ها را عليپور در دقيقه 21 تبديل به گل کرد تا نتيجه يک بر صفر به سود پرسپوليس شود. پس از گل پرسپوليسي ها استقلال توپ و ميدان را در اختيار گرفتند، اما با عملکرد خوب مدافعان پرسپوليس اين حملات خنثي شد. محسن ربيع خواه در دقيقه 33 با کارت زرد داور مسابقه روبه رو شد.
با شروع نيمه دوم مسابقه استقلال صاحب توپ و ميدان بود و توانست موقعيت هاي خوبي را روي دروازه پرسپوليس ايجاد کند، اما رفته رفته بازي پاياپاي شد و پرسپوليس در دقيقه 60 مسابقه توسط «بشار رسن» يک موقعيت بسيار خوب را از دست داد.
در دقيقه 61 «فرشيد باقري» جاي خود را به «جابر انصاري» داد تا «وينفرد شفر» ترکيب تيم خود را هجومي تر کند.
در دقيقه 65 رسن که از ناحيه کتف با مصدوميت رو به رو شده بود، جاي خود را به «محسن مسلمان» داد تا تشويق هاي هواداران به ثمر بنشيند.
روزبه چشمي، فرشيد باقري و اميد ابراهيمي از استقلال و محسن ربيع خواه و کمال کاميابي نيا از پرسپوليس از بيژن حيدري داور مسابقه کارت زرد دريافت کردند.
استقلال که از دقيقه 70 مسابقه با استفاده از اشتباهات زياد بازيکنان پرسپوليس به ويژه کاميابي نيا و ربيع خواه صاحب توپ و ميدان بودند، بارها و بارها دروازه پرسپوليس را تهديد کردند.
«سيامک نعمتي» هافبک طراح پرسپوليس در دقيقه 83 به جاي عليپور گلزن پرسپوليس وارد زمين شد تا جنگ ميانه ميدان را به سود پرسپوليس کند. همچنين «شايان مصلح» در دقيقه 93 جايگزين منشا شد تا برانکو يک بازيکن دفاعي ديگر به ترکيب خود اضافه کرده باشد.
دو تيم در ابتدا مسابقه با ترکيب زير وارد ميدان شدند.
«برانکو ايوانکوويچ» سرمربي پرسپوليس براي اين ديدار از ترکيب عليرضا بيرانوند، سيدجلال حسيني، شجاع خليل زاده، حسين ماهيني، محمد انصاري، کمال کاميابي نيا، محسن ربيع خواه، بشار رسن، وحيد اميري، علي عليپور و گادوين منشا استفاده مي کند.
«وينفرد شفر» سرمربي آلماني استقلال براي اين ديدار حساس از ترکيب سيدحسين حسيني، سيدمجيد حسيني، روزبه چشمي، وريا غفوري، ميلاد زکي پور، فرشيد باقري، اميد ابراهيمي، خسرو حيدري، داريوش شجاعيان، فرشيد اسماعيلي و علي قرباني بهره مي برد.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با کانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي**9118**1368
خبرنگار: سيد جواد بشيري **انتشار: خيراله شفيعي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا

بلوگرانا نمی‌خواهد در سوپرجام فصل آینده اسپانیا غایب باشد.

طرفداری | بارسلونا میزبان والنسیا است.

تیم‌های بارسلونا و والنسیا فردا در دیداری از چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگای اسپانیا به مصاف هم می‌روند. بارسلونا، قهرمان فصل گذشته لالیگا پس شکست مقابل رئال مادرید، دیگر شانسی برای فتح مجدد جام ندارد و حال تنها یک هدف مهم برای تیم ژاوی باقی مانده‌است: نایب‌قهرمانی و حضور در سوپرجام اسپانیا.

بارسلونا که (با یک بازی کمتر از ژیرونا) در رده سوم جدول لالیگا قرار گرفته، از والنسیایی میزبانی می‌کند که در جایگاه هشتم حضور دارد‌. 

تقابل فردای بارسلونا و والنسیا از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در استادیوم المپیک لوییس کمپانیس (مونتجوییک) با قضاوت روبرتو دی بورگس آغاز می‌شود.

ترکیب احتمالی بارسلونا و والنسیا  بارسلونا (۳-۳-۴): تراشتگن | کونده، آرائوخو، کوبارسی، کانسلو | گوندوعان، کریستنسن، پدری | یامال، لواندوفسکی و رافینیا والنسیا (۱-۳-۲-۴): مامارداشویلی | فولکوئر، موسکوئرا، اوزکاجار، وازکز | په‌په‌لو، گوارا | پرز، آلمیدا، لوپز | دورو 

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس