Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ منصور شوقانی بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزشی گفت :  گردهمایی دانش‌آموزان طرح میقات الصالحین در استان سمنان برگزار می شود.

 

وی افزود : سالروز شهادت شهید حسین فهمیده در تقویم ملی ایران روز دانش‌آموز نام گرفت و به مدت یک هفته ویژه‌برنامه‌هایی برای این مناسبت طراحی‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شوقانی با اشاره به اینکه ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی از هفتم آبان ماه آغاز می‌شود اذعان کرد: دیدار با خانواده شهدا، شرکت در نماز جمعه، برنامه‌های صبحگاهی ازجمله برنامه‌های عمومی این هفته است.


جانشین سپاه قائم (عج) استان سمنان برگزاری گردهمایی دانش‌آموزان طرح میقات الصالحین را یکی از برنامه‌های مهم این هفته برشمرد و گفت: تربیت دانش‌آموزان به‌عنوان مدیران آینده این نظام در ترازهای انقلابی از رویکردهای مهم بسیج دانش‌آموزی است.


وی افزود: سخنرانی دانش‌آموزان توانمند و شایسته پیش از خطبه‌های نماز جمعه در سراسر استان سمنان یکی دیگر از برنامه‌های این هفته است.


شوقانی دانش‌آموزان را آینده‌سازان این مملکت دانست وتصریح کرد: پرورش استعدادهای دانش‌آموزان و حصول نبوغ و نخبه پروری از دیگر اهدافی است که در عملکرد بسیج دانش‌آموزی دارای اولویت است.


وی با تأکید بر اینکه همایش‌های بصیرت افزایی و نشست‌های فرهنگی از ویژه‌ترین برنامه‌های این هفته است گفت : دانش‌آموزان در رده سنی هستند که نفوذپذیری و درک بسیاری از مطالب در آن‌ها بالا است و باید از این مسئله به بهترین نحو استفاده کرد.


جانشین سپاه قائم (عج) استان سمنان بیان کرد: تقویت حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی سالروز 13 آبان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد است.


انتهای پیام / ه


جزئیات گردهمایی دانش‌آموزان طرح میقات الصالحین در استان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»

ایسنا/سمنان  شهردار سمنان و رئیس مرکز بین المللی پایتخت جاده ابریشم سمنان از برنامه ریزی برای برگزاری دو رویداد بین المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم» در آینده نزدیک در شهر سمنان خبر داد.

دکتر حسین موسوی ۷ اردیبهشت ماه در نشست با اعضای منتخب ارکستر سمفونیک نغمه پردازان راه ابریشم با اشاره به عضویت سمنان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه بین المللی شهرهای جاده ابریشم اظهار کرد: در همین راستا تفاهم‌نامه هایی بین سمنان با شهرهای در مسیر راه ابریشم به امضا می رسد.

وی از برنامه ریزی برای برپایی همایش ها و سلسله برنامه هایی با عنوان و نام راه ابریشم خبر داد و افزود: طرح ها و پروژه های مختلف در سطوح ملی و بین المللی از سوی مرکز بین المللی پایتخت جاده ابریشم سمنان هدفگذاری شده که در آینده برگزار می شود.

همچنین در این نشست اعضای منتخب ارکستر سمفونیک نغمه پردازان راه ابریشم با تقدیر از اقدامات صورت گرفته، آمادگی خود را جهت مشارکت در برنامه های آتی این مرکز اعلام کردند.

کنسرت ارکستر سمفونیک نغمه پردازان راه ابریشم با مشارکت مرکز بین المللی جاده ابریشم سمنان، جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۹:۲۱ در سالن تئاتر شهر سمنان به اجرای موسیقی فاخر ایرانی خواهند پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد