Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان مرکزی گفت: طرح توسعه بیمارستان آیت الله خوانساری اراک به زودی اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حسن طاهراحمدی امشب در آیین عملیات اجرایی ساختمان جایگزین بیمار آیت الله طالقانی اظهار داشت: برای ساخت ساختمان جایگزین بیمارستان آیت‌الله‌طالقانی 210 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که 70 میلیارد ریال آن توسط خیران پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 40 میلیارد ریال هم توسط وزرات خانه پرداخت شده و قرار است در زمان پیشرفت این طرح 100 میلیارد ریال دیگر نیز از طریق وزراتخانه در راستای تکمیل این طرح پرداخت شود.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان مرکزی بیان کرد: این بیمارستان 7 هزار متر مربع زیربنا دارد و عملیات اجرایی آن در مدت 2 سال پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: در کشور به ازای هر نفر 1.9 تخت بیمارستانی وجود دارد اما در استان این شاخص کمتر است و می‌طلبد با تلاش مضاعف استان مرکزی به شاخص میانگین کشوری برسد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان مرکزی عنوان کرد: 280میلیارد ریال در سال گذشته به صورت نقدی و غیرنقدی توسط خیران به حوزه سلامت کمک شد و می‌طلبد با توجه به کمبود اعتبارات دولتی سرمایه‌گذاری در این بخش بیشتر شود.

طاهراحمدی خاطرنشان کرد: بیمارستان آیت الله خوانساری 64 تختخوابی بود که توان پاسخگویی و خدمات‌رسانی بیماران سخت درمان را نداشت و 80 نفر پشت نوبت داشت و طرح توسعه این مرکز درمانی در آینده نزدیک با کمک خیران و وزارتخانه تحقق پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

R41371/P1377/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد

روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: «محمدرضا فرزین» رئیس‌کل ‎بانک مرکزی به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیگر خبرها

  • کاهش نقدینگی و تورم با تمرکز بانک مرکزی در حوزه ریال
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت