Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@19:26:58 GMT

صعود نفت آبادان در دقیقه ۱۲۰

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۲۵۵۱

تیم دوسته دومی داماش گیلان از سری رقابت های جاک حذفی در آبادان، نفتی ها به شدت آزار داد و طلایی پوشان در دقیقه ۱۲۰ مجوز صعود را کسب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از سری رقابت های مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی تیم های صنعت نفت آبادان و داماش گیلان در آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را صنعت نفت با نتیجه دو بر یک به سود خاتمه داد و موفق به صعود به مرحله بعد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل های این بازی را لوسیانو پریرا (۷۵ و ۱۲۰) برای صنعت نفت آبادان و میلاد پورصف‌شکن (۳+۹۰) برای داماش به ثمر رساندند.

این بازی را شاهو اصلانی با کمک براتعلی مولوی و هیوا بهمنی سوت زد و در آن به محمدجواد کردونی (نفت) و محمد همرنگ، مهرداد علیزاده، سعید مرتضوی، میلاد پورمحسن، سعید باقرپسند و آزاد جعفرزاده (داماش) کارت زرد نشان داد.

صنعت نفت آبادان در این بازی با ترکیب: داود نوشی صوفیانی، حسین بغلانی (۴۴- محمد شادکام)، مرتضی اسدی، علی عبدالله‌زاده، مسعود ابراهیم‌زاده، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، مسلم مجدمی (۶۰-کرار جاسم)، حسین ساکی، محمدامین درویشی (۸۷- محمدجواد کردونی) و لوسیانو پریرا بازی کرد.

داماش گیلان نیز در این بازی با ترکیب: مسلم حق‌شناس، میلاد پورمحسن، مهرداد علیزاده، محمد مختاری، آرمین منفرددوست، محمد همرنگ (۸۵- میلاد اسلامی)، هادی سهرابی، میلاد پورصف‌شکن، میثم میرپسندیده (۸۸- آزاد جعفرزاده)، سعید مرتضوی (۷۴- سعید طالبی) و سعید باقرپسند در برابر حریف صف آرایی کرد.

صنعت‌نفت با چند تغییر در ترکیب اصلی گام به دیدار داماش رفت؛ کرار جاسم، ناصر سالاری و محمد شادکام بازی را از روی نیمکت آغاز کردند و زبیر نیک‌نفس به‌دلیل محرومیت از حضور در این دیدار محروم بود. داماش گیلان هم با تمام نفراتش به آبادان آمده بود تا در این بازی جام حذفی شگفتی‌ساز شود و صنعت‌نفت را از گردونه مسابقات خارج کند.

در نیمه نخست، توپ و میدان در اختیار بازیکنان صنعت‌نفت بود و زردپوشان با طراحی حملات و ارسال از جناحین، همچنین آزمایش ضربات راه دور در صدد گشودن دروازه میثم حق‌شناس بودند، اما دفاع فشرده تیم داماش گیلان که بازیکنانش از هر فرصتی برای زمین افتادن و اتلاف وقت استفاده می‌کردند، مانع از رسیدن شاگردان کمالوند به دروازه داماش در این نیمه شد و دوتیم بدون گل راهی رختکن شدند.

صنعت‌نفت که در آخرین دقیقه از نیمه اول حسین بغلانی را به‌خاطر مصدومیت از دست داده بود، محمد شادکام را جایگزین بغلانی کرد تا با اضافه کردن نفرات تهاجمی فشار بیشتری به تیم داماش گیلان وارد سازد. حسین ساکی هم به پست دفاع راست انتقال یافت و در نیمه دوم به‌عنوان دفاع راست بازی کرد تا جای خالی بغلانی در این منطقه پر شود. کرار جاسم نیز در دقیقه ۶۰ به میدان رفت و وظیفه بازیسازی و خلق موقعیت برای مهاجمین را به‌عهده گرفت.

کرار جاسم ۱۵ دقیقه بعد از حضورش در میدان پایه‌گذار حمله‌ی منجر به باز شدن قفل دروازه‌ی داماش گیلان شد و همکاری وی با آگوستو سزار و لوسیانو پریرا به گل پریرا در دقیقه ۷۵ انجامید تا یخ این بازی با ضربه نهایی مهاجم برزیلی زردپوشان باز شود و شادی به سکوهای ورزشگاه تختی آبادان بیاید.

در ادامه این نیمه، حملات یاران صنعت‌نفت برای زدن گل دوم بی‌ثمر ماند و این تیم داماش گیلان بود که در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده از غفلت بازیکنان میزبان استفاده کرد و توسط میلاد پورصف‌شکن گل تساوی را زد تا بازی به وقت اضافی کشیده شود.

در اوقات اضافی، ابتدا شوت محکم کرار جاسم و سپس ضربه محمد شادکام با اختلاف اندکی از بالای دروازه داماش به خارج رفتند و در دقیقه ۱۰۵ داور مسابقه برخلاف بازیکنان صنعت‌نفت اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت. 

در دقیقه ۱۰۷ پس از اشتباه دروازه‌بان داماش در شروع مجدد بازی، توپ در پی یکرفت‌وبرگشت به لوسیانو پریرا رسید و این بازیکن دروازه میثم حق‌شناس را گشود، اما کمک‌داور دوم این مسابقه اعلام آفساید کرد و این گل مورد قبول قرار نگرفت.

لوسیانو پریرا که گل مردود اعلام شده وی سالم به نظر می‌رسید، در دقیقه ۱۲۰ یک گل دیگر دروازه داماش گیلان کرد و این بار داور مسابقه نقطه مرکز میدان را به نشانه  گل نشان داد تا صنعت‌نفت با درخشش مهاجم برزیلی‌اش از این مرحله عبور کند و اسیر شگفتی‌های جام حذفی نشود.

با انجام سه مسابقه از مرحله یک‌هشتم نهایی، تیم‌های صنعت‌نفت آبادان، تراکتورسازی تبریز و ایرانجوان بوشهر به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی راه یافتند و چهره ۵ تیم دیگر این مرحله نیز طی روزهای آینده مشخص خواهد شد.

مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم جام حذفی عصر جمعه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه با حضور بیش از ۱۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد.

دقیقه ۵ بازی ضربه گوستاوو پس از برخورد با مدافع تیم ذوب آهن از بالای دروازه تیم مهمان به بیرون رفت. دقیقه ۱۴ ضربه محکم هاشم نژاد توسط دروازه بان تیم ذوب آهن مهار شد. دقیقه ۲۰ بازی تیم محمد نادری پس از برخورد با مدافع ذوب آهن به کرنر رفت که کمک داور اعلام آفساید کرد. اواخر نیمه نخست برخی از هواداران نور فلش گوشی شأن را روشن کردند. دقایق پایانی بازی بازیکنان تراکتور فشار زیادی روی دروازه تیم ذوب آهن ایجاد کردند که با مصدومیت بازیکن تیم مهمان از فشارها کاسته شد. دقیقه ۵۲ گل دوم تراکتور آفساید اعلام شد. تیم تراکتور برای جبران شکست بازی قبلی در مصاف با ذوب آهن با انگیزه‌ای مضاعف وارد میدان شد و در نیمه نخست چندین موقعیت خوب بدست آورد ولی نتوانست به گل دست بیابد و این نیمه با نتیجه بدون گل به پایان رسید. با شروع نیمه دوم تراکوری ها دقیقه اول این نیمه با ضربه سر مهدی هاشم نژاد به گل نخست دست یافت. دقیقه ۶۱ بازیکن تعویضی ذوب آهن با نفوذ به محوطه جریمه تراکتور گل تساوی را به ثمر رساند. موقعیت تک به تک رحمان جعفری با دروازه ذوب آهن که شوت این بازیکن را پارسا جعفری مهار کرد. دقیقه ۸۰ ضربه محکم آلوز با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت و به وقت‌های اضافه کشیده شد. در وقت‌های اضافه هم هر ۲ تیم نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند و نتیجه این دیدار به ضربات پنالتی رسید. تیم فوتبال تراکتور با ترکیب حسین پور حمیدی، مهدی شیری (سجاد آشوری)، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین (امیرحسین حسین زاده)، مهدی هاشم‌نژاد (مهدی عبدی) و رحمان جعفری (امیرارسلان مطهری) به مصاف ذوب آهن رفت. همچنین تیم ذوب آهن با ترکیب پارسا جعفری، امیرحسین رنگرز، سید محمد قریشی، محمد جواد محمدی (امید لطیفی)، کمال کامیابی نیا (مجید علی یاری)، محسن آذرباد، گریگول چابر ادزه، فریبرز گرامی، علی مصلح، مهرداد رضایی (سید پویا مختاری) و محمد حسین اسلامی وارد میدان شد. تیم داوری این بازی را امیر سامان سلطانی، امیر محمد داود زاده، وحید سیفی، حامد سیری و اکبر بخشی زاده به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند. در طول بازی شجاع خلیل زاده از تیم تراکتور و محمد قریشی و پویا مختاری از ذوب آهن کارت زرد دریافت کردند. از حواشی بازی می‌توان به روشن شدن چراغ نورافکن‌ها از ساعت ۱۸ اشاره کرد. ورود جیمی جامپ به داخل زمین که با حمایت دروازه بان تراکتور به سکو برگشت. ورود آمبولانس به کنار زمین ورزشگاه و مداوای تماشاگر مصدوم کد خبر 6089320

دیگر خبرها

  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و گل‌گهر
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • صعود هوادار به یک‌چهارم نهایی جام حذفی / مس سونگون شگفتی‌ساز نشد
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان