Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت:در جام حذفی نشان دادیم لایق حضور در جمع برترین های این مسابقات بودیم.

به گزارش ایرنا وحید رضایی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و داماش گیلان افزود:بازی بسیار سختی برابر صنعت نفت تجربه کردیم ولی حریف تجربه بالای این تیم نشدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت:صنعت نفت خوب حمله کرد ولی ما نیز در دفاع عملکرد خوبی داشتیم و روی 2اشتباه گل خوردیم.
سرمربی داماش گیلان گفت:ما بازی را بسیار خوب شروع کردیم و نقاط قوت صنعت نفت را مسدود کردیم و حتی چند فرصت گلزنی ایجاد کردیم.
رضایی تصریح کرد:امروز ثابت کردیم شایستگی حضور در جمع برترین های جام حذفی را داشتیم و از بازیکنان گله ای برای این شکست ندارم.
وی افزود:تلاش می کنیم به لیگ دسته اول صعود کنیم به شرطی که مسئولان استان گیلان از این تیم حمایت کنند.
تیم فوتبال داماش گیلان عصر امروز از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر میزبانش صنعت نفت آبادان 2 بر یک شکست خورد و از گردونه این رقابت ها حذب شد.
7104/6064
خبرنگار:مسعود گادار** انتشار دهنده: محسن بهاروند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان گفت: خیلی خوب و منطقی بازی می کردیم ولی یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در نشست خبری بعد از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: بازی خوب اما با فشاری برای ما بود؛ خیلی خوب و منطقی بازی می‌کردیم ولی یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم.

وی افزود: سعی کردیم تا جایی که می‌شود به خاطر فوق‌العاده متراکم بازی کردن صنعت نفت، از کناره‌ها خوب استفاده کنیم و تا کناره‌ها خیلی خوب توپ‌ها را می‌رساندیم و سعی می‌کردیم گردش توپ‌مان خوب باشد ولی در ارسال‌ها و موقعیت‌سازی آنطور که باید نبودیم.

سرمربی مس رفسنجان بازی را در مجموع خوب توصیف و تصریح کرد: صنعت نفت فضاها را بیش از حد از ما گرفته بود و در ضد حملات تا جایی که می‌توانستیم سعی کردیم موقعیت خاص ندهیم.

وی ادامه داد: در شرایط سخت باید این تجربه‌ها را داشته باشیم و همیشه این نیست که شرایط خوب است؛ باید حساب شده به این بازی نگاه کنیم، فکر کنیم و ببینیم کجاها چه مشکلاتی داشتیم.

نویدکیا با تبریک به تیم صنعت نفت و آرزوی موفقیت برای آن‌ها، خاطرنشان کرد: کمبود بازیکنان دست ما را بسته بود تا بخواهیم تغییرات خاصی انجام دهیم.

کد خبر 751286

دیگر خبرها

  • یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)