Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: اکثر ملی پوشان رکوردهای جدیدی را ثبت کردند که تاکنون نزده بودند.

به گزارش صدای ایران،محسن بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد ملی پوشان در رکورد گیری تیم‌ ‌ملی، بیان‌ کرد: شرایط ملی پوشان خیلی خوب بود. با برنامه‌ریزی که سه، چهار ماه پیش انجام دادیم باید امروز در اوج‌شان قرار می گرفتند و شاهد بودید این اتفاق برای‌اکثر ملی پوشان افتاد و وزنه هایی را زدند تاکنون  آن را نزده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه‌ داد: در این یک ماه باقی مانده تا آغاز مسابقات جهانی به صورت  کار ثبات در تمرین را انجام می‌دهیم  و تیم آماده و با انگیزه ای را راهی مسابقات جهانی خواهیم کرد.

سرمربی تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری  در پاسخ به این پرسش که چرا کیانوش رستمی در  رکورد گیری غایب بود، تصریح کرد: طبق هماهنگی هایی که شده رستمی وزنه های سنگین خود را در تمرینات زده است و رکوردهایش در اردویی که با ما بود، خیلی  خوب بود.  حالا شرایط این طور بوده که در رکورد گیری وزنه نزند.

 او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که وزنه نزدن رستمی باعث ایجاد تبعیض بین ملی پوشان نمی شود، تاکید کرد: خیر. برنامه ریزی که از اول داشتم برای ۱۰ نفری است  که در اردو هستند. برای رستمی برنامه‌ریزی نداشتم چون او با برادر و مربی خودش تمرین می‌کند.

بیراوند در مورد غیبت ۹ کشور در مسابقات قهرمانی جهان و توقعی که از ایران برای کسب بهترین نتیجه‌ وجود دارد، گفت‌:  واقعا ناراحتم. شاید برخی ها بگویند یک فرصت است اما  به نظرم ضربه‌ای برای وزنه‌برداری ایران است. چرا که چنین اتفاقاتی باعث می‌شود  احتمال حذف وزنه‌برداری از المپیک به وجود آید و در این صورت آسیب جدی را ایران می خورد چراکه یکی از رشته های مدال آور در المپیک است. اصلا این مسئله را فرصت نمی بینم ،‌ بلکه تهدیدی برای وزنه‌برداری دنیا است.

او ادامه‌ داد:  امیدوارم که دیگر این اتفاق رخ ندهد و تمام وزنه‌برداران در یک فضای پاک و سالم با هم رقابت کنند. در مسابقات جهانی اصلاً به این قضیه که ۹ کشور نیستند، توجهی ندارم . ملی پوشان ما باید رکوردهای خوبی ثبت کنند و بهترین نتایج را بگیرند و به بقیه حاشیه ها کاری ندارم.

او در پاسخ به این پرسش که بار روانی ناشی از توقع کسب مدال در غیاب۹  کشور را که ممکن است روی ملی پوشان ایجاد شود چطور کم می‌کند، گفت‌: من برای تمام ملی پوشان برنامه دارم  و برایشان هدف گذاری کرده‌ام. اصلا کاری  به رقبای‌شان ندارم ، زیرا روی خودشان و آمادگی  آنها برنامه‌ریزی می‌کنیم. رقیبان ما رکوردهای خود ملی پوشان است و کاری  به کشورهای دیگر ندارم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری در مورد زمان اعلام ترکیب اصلی تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری  ایران نیز ، گفت‌:  ۱۰ نفر تا روز آخر در اردوی تیم‌ ‌ملی  هستند و هشت نفر از آنها راهی مسابقات جهانی خواهند شد.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۴۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید نورافکن: هر استوری می‌گذارم، به چیز های دیگر نسبت می‌دهند اما قصدی نداشتم / فیلم

صحبت های امید نورافکن پس از پایان دیدار پرسپولیس و سپاهان را مشاهده می کنید.

دانلود (17.8MB)

دیگر خبرها

  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • امید نورافکن: هر استوری می‌گذارم، به چیز های دیگر نسبت می‌دهند اما قصدی نداشتم / فیلم
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)
  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • پیشنهادات مهم «دیوان محاسبات» برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری