Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@03:27:18 GMT

علیرضا امینی این روزها چه می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۴۹۰۷

علیرضا امینی این روزها چه می‌کند؟

علیرضا امینی افزود: نگارش این اثر بر عهده خودم است. لوکیشن‌های آن خارج از تهران است و از پنج بازیگر اصلی شامل یک زن و چهار مرد، بهره خواهم برد.

این کارگردان درباره اولین نمایش «جعبه سیاه» عنوان کرد: هدف ما پس از ساخت و آماده‌سازی نهایی آن، حضور در جشنواره فیلم فجر سال آینده است.

امینی در خصوص ژانر این اثر و فصل مورد نیاز آن برای فیلمبرداری، عنوان کرد: این فیلم اجتماعی است و برای شروع فیلمبرداری نیاز به فصل زمستان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ قرار است علیرضا امینی بجز نویسندگی «جعبه سیاه» تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را نیز بر عهده بگیرد.

امینی پیش از این کارگردانی آثاری چون کنار رودخانه (۱۳۸۲)، دانه‌های ریز برف (۱۳۸۲)، زمان می‌ایستد (۱۳۸۴)، فقط چشم‌هاتو ببند (۱۳۸۵)، استشهادی برای خدا (۱۳۸۶)، تلخون (فیلم تلویزیونی، ۱۳۸۶)، هفت دقیقه تا پاییز (۱۳۸۸)، ریسمان سبز (فیلم تلویزیونی، ۱۳۸۹)، انتهای خیابان هشتم (۱۳۸۹)، سقوط آزاد (۱۳۹۰)، راه رفتن روی خطوط (مجموعه تلویزیونی، ۱۳۹۰)، میلیاردر (مجموعه تلویزیونی، ۱۳۹۱)، نگران نباش سارا (۱۳۹۱)، بلوک ۹ خروجی ۲ (۱۳۹۲)، دلتا ایکس (۱۳۹۴) و من دیوانه نیستم (۱۳۹۵) را بر عهده داشته است.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی شامگاه دیروز شنبه، در جلسه شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم افزود: معلمان در ابعاد مختلف و شاخه‌های گوناگون موجود در هر جامعه، انسان‌ها را تربیت می‌کنند، تربیت در آموزش و پرورش اتفاق می‌افتد و اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب که همه دستگاه‌ها، موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند و باید ظرفیت سنجی و بسترآفرینی برای تحقق اهداف نظام آموزشی و تربیتی انجام شود، ادامه داد: بهترین فرصت برای آموزش و پرورش مهیاست تا فرزندان جامعه را در مسیر رشد و بالندگی و توسعه همه جانبه شخصیت آنان تربیت کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تاکید کرد: دانش آموزان دارای قابلیت‌ها و توانمندی‌های ذاتی فراوانی هستند که باید توسط معلمان و با هدفگذاری بلند، هدایت و ارشاد و تربیت شوند.

توانمندسازی معلمان و تقویت مدارس دولتی در دستور کار سال جاری

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه از برگزاری بیش از هشت هزار عنوان برنامه در ایام هفته گرامیداشت مقام معلم خبر داد و افزود: مهمترین رویکرد دستگاه تعلیم و تربیت در سال جدید توانمندسازی معلمان و تقویت مدارس دولتی است.

حسن بروشکی افزود: سال ۱۴۰۳ سال نهضت ملی آموزش و اجرای پرشتاب سند تحول بنیادین خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر چه بخش‌ها، حوزه‌ها و دستگاه‌های مختلفی در بدنه جامعه به مردم خدماتی ارائه می‌دهند؛ اما دستگاه تعلیم و تربیت مجموعه‌ای متفاوت و متمایز با دیگر نهادها است.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه از سوی اعضا گزارشها، پیشنهادات و درخواستهای خود را بیان کردند.

کد خبر 6096785

دیگر خبرها

  • کتاب‌های این روزها باب میل کودکان است؟
  • این روزها در دانشگاه‌های آمریکا چه می‌گذرد؟
  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود
  • دهه ۹۰؛ دهه‌ی «رکود، عبرت، تجربه»
  • کنایه معنادار آذری جهرمی به زاکانی و رئیسی: ظاهرا این روزها نان در «اتوبوس» است
  • مختصات نظم جدید منطقه
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول
  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است