Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:20:10 GMT

تفاوت استقلال و پرسپولیس فقط یک پنالتی بود

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۵۹۹۲

تفاوت استقلال و پرسپولیس فقط یک پنالتی بود

پیشکسوت استقلال می‌گوید تفاوت پرسپولیس و استقلال در دربی هشتاد و پنجم فقط یک ضربه پنالتی بوده است.

مهدی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار روز گذشته پرسپولیس و استقلال گفت: بازی قابل قبولی را از هر دو تیم شاهد بودیم، هر دو تیم جنگنده، دونده و سخت کوش بودند و تلاش زیادی کردند تا بتوانند با ارائه یک بازی خوب، نتیجه را به نفع خود به پایان برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص عملکرد استقلال اظهار داشت: استقلال آرام آرام در حال تبدیل شدن به یک تیم خوب است. آنها با اینکه روزهای سختی را سپری کردند اما توانستند یک بازی خوب را از خود ارائه کنند. آبی پوشان حتی می توانستند در دقایق ابتدایی بازی هم به گل دست پیدا کنند و شاید اگر فرشید اسماعیلی زودتر پاس را به علی قربانی می داد نتیجه در پایان طور دیگری رقم می خورد.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: به اعتقاد من هیچ فرقی بین استقلال که سرمربی خود رابه تازگی به خدمت گرفته با پرسپولیسی که نزدیک به سه سال است با برانکو کار می کند نبود. تنها اختلاف این دو تیم در این دیدار تنها یک پنالتی بود.

وی در خصوص عملکرد پرسپولیس هم تأکید کرد: پرسپولیس همانند استقلال بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت اما بیشتر از استقلال تحت فشار بود. آنها از یک غفلت استفاده کرده و توانستند با یک پنالتی به سه امتیاز برسند.

فنونی زاده در خصوص عملکرد حسین حسینی دروازه بان استقلال در دربی هشتاد و پنجم هم گفت: بالاخره بعد از سالها مهدی رحمتی درون دروازه قرار نگرفت و یک دروازه بان جوان مقابل پرسپولیس به میدان رفت. اعتقاد دارم حسینی عملکرد خوبی هم داشت و با جسارت و نیروی جوانی که در اختیار داشت اجازه خودنمایی به مهاجمان حریف را نداد. پنالتی هم که همیشه ۵۰-۵۰ بوده و نمی توانیم از حسینی بابت گل خوردن در پنالتی ایراد بگیریم اما فکر می کنم دروازه بان جوان استقلال، چند ثانیه زودتر از خود واکنش نشان داد. شاید اگر می ماند تا ضربه پنالتی زده شود می توانست حرکت توپ را تشخیص دهد اما صحبت های ما بعد از بازی است و در آن لحظه تصمیم گیری بسیار مشکل است.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه هواداران در پایان بازی هم به تشویق استقلال پرداختند، افزود: مردم کاملا فوتبال را درک می کنند، فرق بین بازی خوب و بازی بد را می دانند. آنها دیروز دیدند که استقلال خوب بود، دونده بود و موقعیت گلزنی هم داشت اما بدشانس بود. به همین دلیل بعد از پایان بازی دیدیم که به کسی که توهین نکردند هیچ، باز هم به تشویق تیم خود پرداختند.

فنونی زاده در خصوص عملکرد داور این دیدار نیز گفت: بسیار ضعیف بود و در حد و اندازه دربی نبود. نمی دانم چرا کمیته داوران برای این دیدار از بیژن حیدری استفاده کرد. آنها می توانستند از داوری استفاده کنند که تجربه دربی دارد و می تواند بازی را مدیریت کند اما سوت های پی در پی حیدری بازی را از جریان انداخت، تماشاگران را عصبانی کرد و دیدیم در دقایق پایانی چه اتفاقات بدی در بازی رخ داد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید تا آبی‌ها همچنان با ۵۷ امتیاز در صدر جدول باقی بمانند.

تورج حق وردی کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با قضاوت کوپال ناظمی اظهار داشت: با توجه به پیروزی استقلال و با اینکه تصمیمات داور تأثیری در نتیجه بازی نداشت، می‌توان گفت که ناظمی قضاوت خوبی در این دیدار حساس و مهم داشت.

او ادامه داد: در نیمه اول صحنه خاصی رخ نداد اما در نیمه دوم استقلال خیلی زود توسط روزبه چشمی به گل رسید که داور باید پیش از اینکه توپ به مهرداد محمدی برسد اعلام آفساید می‌کرد و در مجموع گل استقلال صحیح نبود.

حق وردی خاطرنشان کرد: در یک صحنه از نیمه دوم، محسن فروزان دروازه‌بان ذوب آهن به اشتباه به جای توپ به سر بازیکن استقلال ضربه می‌زند که داور می‌توانست یک پنالتی به سود آبی‌ها بگیرد.

او در ارتباط با خطای روزبه چشمی روی بازیکن ذوب آهن در پشت محوطه جریمه آبی‌ها گفت: در آن صحنه تصمیم داور درست بود و کارت هم لازم نبود داده شود.

کد خبر 6098797

دیگر خبرها

  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • برگزاری ماراتون اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • برگزاری ماراتن اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • برگزاری مارتن اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • منیعی: خطیر آرامش نکونام را گرفت؛ استقلال با هوش باشد قهرمان می‌شود
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود