Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: بازپرس ویژه جرایم فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد گفت: یک زوج خارجی که قصد خروج غیرقانونی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال پول ایرانی از کشور را داشتند در فرودگاه مشهد دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، قاضی اصولی صفار اظهار کرد: گفت: یک زوج خارجی که قصد خروج غیرقانونی یک میلیارد و 200 میلیون ریال پول ایرانی از کشور را داشتند در فرودگاه مشهد دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: این زوج تبعه یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس بودند که دیروز در دام پلیس Police فرودگاه افتادند.
وی بیان کرد : این زوج مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال پول ایران را در چمدان خود مخفی و قصد خروج این مبلغ را از کشور داشتند .
اصولی صفار با بیان اینکه متهمان هم اکنون تحت قرار قانونی آزاد هستند، خاطرنشان کرد : تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
وی بیان کرد : طبق ماده 42 قانون Law پولی و بانکی کشور خروج بیش از پنج میلیون ریال پول ایران و 10 هزار دلار ارز خارجی از کشور باید با مجوز بانک مرکزی انجام شود.
بازپرس ویژه جرایم فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد در ادامه از برخورد با عاملان ایجاد اخلال و برهم زدن نظم در فرودگاه خبر داد و افزود : چنانچه پروازی تاخیر داشت و مسافران با عدم پاسخگویی مسئولان پروازی مواجه شدند شکایت خود را باید به مدیریت و یا پلیس فرودگاه اعلام کنند و حق درگیرشدن با شرکت های هواپیمایی و توهین به آنها را ندارند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۶۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

پروازهای ورودی داخلی:

پروازهای خروجی داخلی:

پروازهای ورودی خارجی:

پروازهای خروجی خارجی:

دیگر خبرها

  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت