Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه پس از توصیه نمازگزاران به تقوای الهی در سخنانی به موضوع گناهان کبیره اشاره کرد و دروغ را یکی از بزرگترین گناهان کبیره دانست.

وی در این زمینه به مواردی که دروغ از نظر شرع جایز است به برای اصلاح ذات البین و دفع شر و برای جلوگیری از تسلط دشمن اشاره کرد و بیان داشت: توریه نیز از جمله آن است که در لفظ سخن را چنان بگوییم که دروغ نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه عسلویه درخطبه دوم به برخی از نشانه‌ها و علائم حتمی ظهور اشاره کرد و ادامه داد: خروج سفیانی، خروج سیدخراسانی و سیدحسنی از قزوین و نیز صیحه آسمانی و خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی در ماه مبارک رمضان از علائم و نشانه‌های ظهور هستند.

قدرت ایران فراتر از منطقه است

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش آموختگی دانشجویان ارتش افزود: رهبر انقلاب فرمودند ای جوانان عزیز آن روز دعوای استکبار با ما این است که چرا قدرت شما منطقه را فرا گرفته است به آنها می‌گوییم امروز قدرت ایران فراتر از منطقه نفوذ کرده و این اقتدارجنهوری اسلامی است.

هاشمی‌نژاد خاطرنشان کرد: رهبری فرمودند قدرت دفاعی کشور قابل مذاکره و معامله نیست. به فرموده رهبری، جوانان قدر خود، قدر کشور، قدر امنیت و نظام جمهوری اسلامی را بدانید، جمهوری اسلامی عزت، سربلندی و آرامش برای کشور به وجود آورده است و باید قدر این امنیت بی‌بدیل را بدانیم.

انتقاد از افزایش کرایه زائران اربعین

وی به موضوع زیارت اربعین اشاره کرد و گفت: این روزها عده کثیری از مردم کشورمان خود را برای زیارت اربعین آماده می‌کنند. باید تشویق کرد  وکمک کرد و مقدمات سفر برای این عزیزان فراهم کرد.

امام جمعه عسلویه اضافه کرد: متاسفانه درخبرها آمده که کرایه‌ها بالا رفته و دو برابر شده است. نباید این اتفاق بیفتد، باید دولت‌مردان به فکر باشند و این مشکل را حل کنند. از همه کسانی که شرایط را برای کاروان زائران شهرستان فراهم می کنند از جمله سپاه و فرمانداری که دراین راه تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنم.

وی گفت: عزیرانی که به زیارت مشرف می‌شوند آداب زیارت را رعایت کنند و برای نزدیکی به ضریح و دست کشیدن به آن دیگران را اذیت نکنند و زیارت خود را در آرامش انجام دهند و نیز در زیارت به یاد شهدا باشند و به نیابت از آنها زیارت کنند. این عزیزان جان خود را دادند که این راه باز شود.

راه شهید فهمیده ادامه دارد

هاشمی نژاد با گرامیداشت ۸ آبان سالروز شهادت شهید فهمیده و روز نوجوان و روز بسیج دانش آموزی اظهار داشت: شجاعت شهامت و عشق به شهادت در مکتب شهید فهمیده موج می‌زند.

وی با اشاره به اینکه راه شهید فهمیده ادامه دارد، بیان کرد: درس شهید فهمیده درس ایثار، عشق به وطن و ایمان و جهاد و شهادت بود. سپاه برنامه‌ای برای بسیج دانش آموزی و گرامیداشت این روز داشته باشند.

امام جمعه عسلویه سالروز شهادت شهید قاضی طباطبایی امام جمعه تبریز و اولین شهید محراب که توسط منافقین کور دل به شهادت رسید  را گرامی داشت و به روح این شهید ادای احترام کرد.

true برچسب ها : اربعین حسینی امام جمعه عسلویه بوشهر خطبه های نماز جمعه سید علی هاشمی‌نژاد عسلویه true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید ستواندوم «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان قروه پیش از ظهر یکشنبه با حضور در مقابل ستاد فرماندهی انتظامی این شهر در آئین تشییع پیکر شهید والامقام ستواندوم «جلال اعتماد» شرکت کردند.

در این آئین که جمعی از مسؤولان کردستان از جمله معان سیاسی امنیتی استاندار کردستان نیز حضور داشتند پیکر این شهید، از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی قروه تا میدان شهید قاسم سلیمانی بر دستان مردم قروه تشییع شد.

مردم این شهر شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را در مراسم تشییع پیکر شهید اعتماد طنین انداز کردند.

کوچک و بزرگ، زن و مرد در این آئین حضور یافتند تا دشمنان بدانند مردم این دیار برای دفاع از آب و خاک خود همیشه در همه عرصه‌ها حضور دارند و تقدیم خون جوانانشان را در راه انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام ارزش می‌دانند.

ستواندوم جلال اعتماد، که شامگاه چهارشنبه بر اثر درگیری با گروهک‌های معاند در مرز هه‌نگه ژال بانه، مجروح شده بود، بامداد شنبه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و از این شهید گرانقدر یک دختر ۴ ساله به یادگار مانده است.

پیکر مطهر این شهید والامقام در شهر دزج زادگاه ایشان به خاک سپرده می‌شود

کد خبر 6097050

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • پیکر مطهر شهید ستواندوم «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد
  • تشییع پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده با حضور پرشور مردم ایلام
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم
  • شهید گمنام در رفسنجان آرام گرفت
  • فیلم | تشییع شهید گمنام در ارتفاعات کوهپایه کرمان
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است