Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@08:22:53 GMT

دستگیری متهمان سابقه دار در محله نواب

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۹۷۴۳

به گزارش پارس نیوز،  رئیس کلانتری 108 نواب، از دستگیری یک سارق حرفه ای و همدستش در محدوده نواب خبر داد و گفت: این متهم خانه استیجاری اش را محل پاتوق خلافکاران کرده بود.

سرهنگ مسلم قاسم آبادی اظهارداشت: در پی تحقیقات انجام شده از سوی ماموران عملیاتی و تجسس این کلانتری مشخص شد شخصی به نام داوود که از سابقه داران این محدوده است منزل استیجاری خود را به پاتوق افراد خلافکار تبدیل کرده تردد سارقین و فروشندگان مواد مخدر و اراذل و اوباش به صورت شبانه روزی در آن محل صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار سرپرست دادسرای ناحیه 10قرار گرفت که متعاقبا دستور ورود به مخفیگاه و دستگیری متهم صادر شد که بلافاصله تیم های عملیاتی این کلانتری با هماهنگی های انجام شده به محل اعزام شدند که در نتیجه متهم و همدستش دستگیر و در بازرسی از محل نیز یک قبضه سلاح گرم ، چهار عدد فشنگ جنگی و تعدادی لوازم مسروقه و مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سرهنگ قاسم آبادی در پایان ضمن اشاره به این مطلب که هر 2 متهم بازداشت شده در بازجویی ها به جرایم خود مبنی بر سرقت و توزیع مواد مخدر در محل مذکور اعتراف کرده اند، گفت: در بررسی های انجام شده از سوابق متهمان ده ها فقره سرقت و زورگیری و همچنین توزیع مواد مخدر مشاهده می شود که بر این اساس هر دو نفر برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده اند.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر

سرهنگ محمد قاسم طرهانی  گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از انبار یک محموله مواد مخدر در یک منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلو حشیش کشف و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به طور شبانه روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تاکید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک