Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر یاسر احمدوند مدیرعامل خبرگزاری آنا ظهر امروز از غرفه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و سومین نمیشگاه مطبوعات بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر احمدوند در این بازدید بر تعامل بیشتر فعالان نشریات دانشجویی با خبرگزاری آنا تاکید کرد و گفت: باید با همکاری معاونت فرهنگی در واحدهای مختلف دوره‌های آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات مطبوعاتی و تهیه خبر و گزارش به همراه کارگاه‌های عملی برای فعالان نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: همکاری با واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی و اجرای دوره‌های مجازی در این زمینه هم می‌تواند بسیار موثر باشد.

دکتر احمدوند در این بازدید برای آموزش فعالان نشریات دانشجویی از طریق مرکز آموزش‌های آزاد خبرگزاری آنا و برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های مختلف برای آنها اعلام آمادگی کرد.

مدیرعامل خبرگزاری آنا همچنین بر تهیه بانک اطلاعاتی جامع برای ارتباط مستقیم با فعالان نشریات دانشجویی تاکید کرد.

در حاشیه این بازدید ولی‌الله ولی‌پور عزیزی کارشناس ارشد اداره نشریات و امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا از فعالیت حدود 500 نشریه دانشجویی در این دانشگاه خبر داد و گفت: بر اساس دستورالعمل معاونت فرهنگی در تمامی واحدهای فعال دانشگاه آزاد در سراسر کشور، کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی هر واحد برای نشریات مجوز صادر می‌کند تا فعالان این حوزه کار خود را آغاز کنند.

عزیزی از برگزاری مراسم اختتامیه دومین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد در آذر ماه امسال در واحد شهر قدس خبر داد و گفت:‌ بیش از سه هزار نشریه و اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است. اختتامیه دومین جشنواره کشوری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد با اتمام کار تیم داوری با معرفی برگزیدگان آذر امسال برگزار می‌شود.

او افزود: این نشریات در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، صنفی، عقیدتی، دینی و قرآنی جمع‌آوری شده است و جشنواره در بخش‌های نشریات فرهنگی برتر، هنری، ادبی، علمی، اقتصادی، سیاسی و بخش ویژه و آثار برتر برگزار می‌شود.

این کارشناس با بیان اینکه دانشجویان کارشناسی استقبال بیشتری از فعالیت در نشریات می‌کنند، گفت: باید آسیب‌شناسی مناسب در حوزه دانشجویان تحصیلات تکمیلی هم صورت بگیرد تا میل و رغبت آنها به فعالیت در نشریات بیشتر شود.

عزیزی گفت: توجه معاونت فرهنگی در دوره جدید تغییر رویکرد به نشریات دانشجویی و حمایت از بیشتر از فعالان این حوزه با رویکردهای انقلابی، ارزشی، دینی و اخلاقی و تخصصی است.

به گفته عزیزی بیشترین نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد در حوزه‌های مختلف علوم انسانی فعالیت دارند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۰۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی در نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه تانزانیا برگزار می‌شود.

این آئین با حضور بزرگان، علما، شخصیت‌های قرآنی، مراکز علمی آکادمیک و دینی، دانشجویان، طلاب، علاقمندان از مذاهب مختلف توسط نمایندگی جامعه المصطفی در مرکز همایش‌های بین المللی جولیوس نیرره شهر دارالسلام برگزار خواهد شد.

این جشنواره به صورت حضوری و مجازی با حضور قاریان استاد قاسم مقدمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، سعید رحیمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد عیدی شعبان از کشور تانزانیا، استاد جلال معصومی از کشور افغانستان، استاد رجا ایوب از کشور تانزانیا، قاری نوجوان آقای یاسین غلامی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد حسین بوکی از کشور تانزانیا، استاد رضا دوسا از کشور تانزانیا و استاد علی عبدالله از کشور تانزانیا برپا خواهد شد.

تاریخ برپایی اختتامیه جشنواره روز یکشنبه نهم اردیبهشت سال جاری مطابق با ۲۰۲۴/۴/۲۸ از ساعت ۱۴ در محل Julius Nyerere International Convention Centre است.

علاقه مندان می‌توانند از نشانی زیر شاهد پخش زنده این اختتامیه باشند.

یوتیوب:

https://www.youtube.com/live/pV8I9X0IWQE?si=aAMNlL6Cce6_oMKS

یوتیوب:

https://youtu.be/8H2s342gMf4?si=4jjwBD7ZShu0QJcy

کد خبر 6089604 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد