Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تا الان چيزي را امضا نکرده‌ام و موقعيتي هم نبوده است که در اين باره صحبت کنيم اما احتمال همه اتفاقات هست.
به گزارش خبرگزاري فارس، سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در پايان تمرين امروز تيمش گفت: قشنگ‌ترين صحنه همين برد در دربي است و همه ما و هوادارانمان بابت اين برد خوشحاليم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: بازي ديروز فضاي بسيار خوبي داشت و دربي عجيبي را پشت سر گذاشتيم. طبيعي است که برد ما ارزشمند بود. ما دربي را برديم و سه امتياز گرفتيم و بازيکنان هم با اين برد مطمئن شدند که بهترين هستند و فقط بايد با کار و تلاش هدف را ادامه دهيم. شک نداشتيم که بازي سختي بود چون دربي بازي خاصي بود. استقلال هم تيم خوبي دارد و آنها هم به جايگاهي که لياقتش را دارند، مي‌رسند. براي ما مهم اين بود که به خيلي‌ها نشان دهيم خوب هستيم چرا که در اين چند هفته جوي را ا يجاد کرده بودند که ما مشکل داريم و بحران داريم. اما اينطور نبود. جو نارضايتي به راه انداخته بودند اما اگر نتايج همين امسال را نسبت به سال گذشته مقايسه کنيم، امسال نتايج ما خيلي بهتر بود. ما در سوپرجام قهرمان شديم و در جام حذفي يک مرحله بالا آمديم. ما سال گذشته به قشقايي باخته بوديم و در ليگ هم يک امتياز بيشتر نسبت به سال گذشته گرفتيم. فصل گذشته ما 19 امتياز داشتيم و الان 20 امتياز داريم.
سرمربي تيم پرسپوليس تصريح کرد: امسال تعداد گل‌هاي ما بيشتر از سال گذشته شده و تفاضل خوبي هم داريم. ما سال گذشته 11 گل زده بوديم اما امسال در مقايسه با فصل قبل 17 گل زده‌ايم و تنها فرق ما اين است که امسال چند گل بيشتر خورديم که اين هم در فوتبال طبيعي است چون خط دفاع ما با تغييراتي روبرو شده. تفاضل گل ما بهتر است الان مثبت 11 گل است و سال گذشته مثبت 8 گل بود. ما امسال دربي را برديم و سال گذشته نبرديم. امسال کلا نتايج ما خيلي بهتر بود و بازيکنان جديد ما خيلي خوب به تيم عادت مي‌کنند. بازيکناني مثل منشا، شجاع، مصلح، نعمتي و رسن که عملکرد خيلي خوبي دارند. اين را هم بگويم که ما دو بازي بدون ملي‌پوشانمان مقابل گسترش فولاد و استقلال خوزستان به برتري رسيديم. اين را هم بايد در نظر بگيريم.
برانکو در پاسخ به اين سوال که با وجود برد در دربي اخبار نااميدکننده‌اي از اين تيم به بيرون درز مي‌کند و صحبت از رفتن علي اکبر طاهري و خود او از پرسپوليس به گوش مي‌رسد، اظهار داشت: هميشه اين مسائل وجود دارد و اين مطالب نوشته مي‌شود. آقاي طاهري تحت فشار زيادي و تنها زمان آرامش او در 90 دقيقه بازي است چون او تلاش مي‌کند و مي‌جنگد تا برخي مسائل را تغيير دهد اما کارها سخت پيش مي‌رود. حالا اين مسائل مهم نيست که من قراردادم را امضا کردم چرا که باشگاه از هر چيزي مهمتر است. باشگاه تا حدي که بتواند مشکلاتش را حل مي‌کند و اين معني بحران نمي‌دهد. چون اگر اينطور باشد باشگاه‌هاي ديگر خيلي بحران دارند. ما سه روز ديگر دوباره بازي داريم، بعد از تعطيلي ليگ دوباره هر 4-3 روز يکبار بازي خواهيم داشت. طبيعي است که همه اينها به موازات هم پيش مي‌روند.
سرمربي تيم پرسپوليس درمورد اينکه علاقه دارد در تيم باشگاهي کار کند يا اينکه منتظر پيشنهاد تيم ملي کرواسي خواهد بود، اظهار داشت: اينها همه نسبي است، من يک مربي حرفه‌اي هستم همانطور که شما خبرنگاران حرفه‌اي هستيد. اين مساله قانون خاصي ندارد. شما وقتي به جايي مي‌رويد که کار کنيد با انگيزه خاصي مي‌رويد که يک انگيزه طبعا پول است و انگيزه‌هاي ديگر سطح باشگاه و اهداف آن باشگاه است. قبل از هر چيز من يک مربي حرفه‌اي هستم و من به همراه خانواده‌ام از فوتبال زندگي‌مان را مي‌چرخانيم. حالا در آينده خواهيم ديد وضعيت به چه شکل پيش خواهد رفت.
برانکو درباره اينکه چرا واضح درمورد تمديد يا عدم تمديد قراردادش صحبت نمي‌کند، گفت: همه گزينه‌ها باز است و مي تواند آينده من به اين طرف يا آن طرف گره بخورد. من صحبت‌هايم را تکرار مي‌کنم فوتبال يک شغل است،‌ من تا الان چيزي را امضا نکرده‌ام و موقعيتي هم نبوده که در اين باره صحبت کنيم اما همه اتفاقات احتمالش هست.
وي درباره ديدار هفته آينده پرسپوليس مقابل سايپا ادامه داد: سايپا تيمي است که بازي‌هايش را خوب آغاز کرده پس تيم خوبي است. شکي ندارم علي دايي تلاش مي‌کند تا تيمش نتيجه بگيرد. سايپا تلاش مي‌کند تا نتيجه خوبي بگيرد و ما هم هرگز اهداف و بلندپروازي‌هايمان را پنهان نمي‌کنيم. بجز ربيع‌خواه و کاميابي‌نيا، رسن هم کمي احساس ناراحتي مي‌کند که تا فردا وضعيت آنها مشخص مي‌شود اما ما اهدافمان را هيچ وقت نه در ليگ، نه در جام حذفي و نه در ليگ قهرمانان آسيا پنهان نمي‌کنيم و هميشه به دنبال حداکثرها هستيم. مي‌دانيم کار سخت است اما بچه‌ها در بازي‌ها خودشان را خوب نشان دادند اما سرنوشت اين است که وضعيتمان را بالاتر ببريم.
سرمربي پرسپوليس درمورد داوري دربي 85 و صحنه‌هاي مشکوک بوجود آمده تصريح کرد: من درباره داوري علاقه‌اي ندارم حرف بزنم و مطمئن هستم که داور بازي ديروز قصد داشت بهترين قضاوتش را انجام دهد اما جو ورزشگاه سنگين بود و فشار زيادي تيم داوري وجود داشت. وضعيت طوري بود که نمي‌شد انتظار بهترين قضاوت را از داور داشت اما الان فيلم بازي را ديده‌ام و بهتر مي‌توانم صحبت کنم. من فکر مي‌کنم روي اميري پنالتي شده بود.
وي درباره اينکه استقلالي‌ها روز گذشته از سمت راست پرسپوليس بيشتر فشار مي‌آوردند و نقش بشار رسن و محسن مسلمان در بازي ديروز کمرنگ بود، تصريح کرد: هر تيمي کيفيت خاص خودش را دارد. يک بخش کار شايد قوي باشد و يک بخش ديگر شايد ضعيف. اما آنها در نيمه اول بيشتر از سمت راست خودشان حمله مي‌کردند و بشار رسن و ماهيني آن طرف خوب کار را بسته بودند. طبيعي است که آنها هجومي‌تر کار کنند چرا که عقب‌تر بودند.
برانکو درباره اينکه آيا علاقه داشت به جاي شفر روي نيمکت استقلال عليرضا منصوريان بود تا او را شکست دهد، گفت: من که مربيان را شکست نمي‌دهم بلکه اين تيم است که برنده مي‌‌شود. من اينجا هستم به آنها کمک کنم من به اين فکر نمي‌کنم که يکي را برده‌ام چرا که تيم برنده مي‌شود و تيم از هر چيزي مهمتر است. اين تبريکات شامل بازيکنان است چرا که آنها جنگيدند و برنده شدند و آنها سزاوار برد بودند نه کس ديگر. ما اينجا هستيم تا به آنها کمک کنيم.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟

دروازه‌بان شماره یک تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته تمرین کرد و با این شرایط ممکن است امروز ریسک حضور در دیدار با سپاهان را بپذیرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از چند هفته غیبت در تمرینات، از چند روز پیش با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک خود را آغاز کرد.

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس روز گذشته در نشست خبری در واکنش به سؤالی درباره بیرانوند گفت:‌ «هیچ ضمانتی نیست که او بتواند بازی کند یا نه. روزانه بیرانوند را تحت‌نظر داریم. یکسری تمرینات داریم و امروز هم تمرینی خواهیم کرد و در آخر باید بررسی کنیم که او می‌تواند خودش را به بازی فردا برساند یا خیر».

این دروازه‌بان که در طول هفته تمرینات تخصصی خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس دنبال می‌کرد، روز گذشته (سه‌شنبه) در بخشی از تمرینات همراه با سایر دروازه‌بان‌های پرسپولیس تمرینات جدی‌تری را دنبال کرد تا برای بازی با سپاهان محک بخورد.

شنیده می‌شود علیرضا بیرانوند تا حد زیادی آماده بازگشت به دروازه پرسپولیس شده و اینکه در دیدار با سپاهان در دروازه پرسپولیس قرار بگیرد یا خیر به تصمیم نهایی اوسمار و خودش  بستگی دارد. با این شرایط احتمال حضور این سنگربان در دیدار امروز در دروازه پرسپولیس وجود دارد.

به گزارش تسنیم دیدار پرسپولیس و سپاهان، ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکاوی تساوی سپاهان و پرسپولیس؛ سرد، کسل کننده و بی‌روح
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟