Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی امتداد نیوز، احمدرضا عامری در این‌باره گفته است: در روزهای گذشته ستاد مرکزی اربعین مصوب کرد نرخ فعلی بلیت اتوبوس تهران-مهران از ۳۸ هزار تومان به ۷۶ هزار تومان افزایش یابد.

وی در توضیح این اقدام گفت: یکی از هزینه های اتوبوس هایی که به مهران می روند پرداخت مبلغ بابت ورود و خروج به پارکینگ هایی است که شهرداری و سازمان های متولی ایجاد کرده اند، یعنی باید چنین هزینه هایی  را به قیمت تمام شده بلیت اتوبوس اضافه  کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که ما با سازمان راداری برای دو برابر کردن بلیت اتوبوس جهت سفرهای اربعین هماهنگ بودیم، تصریح کرد: با توجه به این‌که اتوبوس‌ها در ایام رفت زائران در مسیر برگشت خالی برمی‌گردند، هزینه بلیت رفت و برگشت از مسافران دریافت می‌شود.

به گزارش تسنیم، رییس اتحادیه شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری قیمت بلیت اتوبوس تهران-مهران را برای ایام اربعین ۷۶ هزار تومان اعلام کرده، این در حالی است که پیش‌فروش بلیت این مسیرجاده‌ای‌ از رقم اعلام شده عامری شروع و به ۱۲۸ هزار تومان تا لحظه تنظیم خبر ختم می‌شود.

بر این اساس بلیت رفت اتوبوس تهران-مهران برای تاریخ ۹ آبان‌ماه امسال (آغاز سفرهای اربعین حسینی) ۱۲۸ هزار تومان یعنی در مقایسه با نرخ ۳۸ هزار تومانی بالغ برای ۲۳۶ درصد افزایش یافته است. پیش‌فروش بلیت اتوبوس تهران-مهران تا تاریخ ۱۵ آبان‌ماه ادامه دارد.

همچنین بلیت اتوبوس کرج-مهران در حال حاضر با قیمت ۱۰۶ تا ۱۲۸ هزار تومان برای روزهای ۹ آبان‌ماه تا ۱۵ آبان پیش‌فروش می‌شود. نرخ بلیت ساری-مهران نیز در حال حاضر برای ۹ آبان‌ماه ۱۰۰ هزار تومان برای هر نفر است.

انتهای پیام/

 

 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح

جلال مختاری مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) نوشت: ‏با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد پیش‌بینی شد.

به گفته مختاری، بلیت‌ برای قطارهای فوق‌العاده از فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • آغاز برداشت محصولات صیفی جات از مزارع مهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»