Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سالهاست دشمنان دين سعي دارند با شايعات و شيطنت‌هاي خود مردم را از روحانيت جدا کنند، اما اين نقشه شوم به يمن بصيرت و آگاهي مردم بي‌ثمر مانده است.
به گزارش خبرنگار آيين و انديشه خبرگزاري فارس، روحانيت در طول تاريخ همواره مورد اعتماد و محبوب قلوب امت بوده است و مردم در همه حوادث مهم تاريخي با اتکا به علما و روحانيت، اتفاقات بزرگ را رقم زده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«وَ ما کانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا کَافَّةً فَلَوْ لا نَفَرَ مِنْ کُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَ لِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ»
امروز نيز چنين است و قاطبه مردم در مساجد و هيات‌ها و خيابان‌ها از صميم دل، به روحانيت ابراز ارادت مي‌کنند.
سالهاست دشمنان دين سعي دارند با شايعات و شيطنت‌هاي خود مردم را از روحانيت جدا کنند، اما اين نقشه شوم به يمن بصيرت و آگاهي مردم بي‌ثمر مانده است و به نظر مي‌رسد تلاش جديد دشمنان اسلام، جدا کردن روحانيت و علما از ملت است.
در روزهاي اخير هجوم عده‌اي انگشت شمار به چند روحاني جوان، سبب شده بوق‌هاي رسانه‌اي شياطين، در صدد برآيند با سوءاستفاده از اين ماجرا؛ اولا اين گونه القا کنند که مردم به جان روحانيت افتاده‌اند و در ثاني در بين روحانيون و طلاب ترس ايجاد کنند! بطلان هر دو مورد روشن است. روحانيت اگر از کشته شدن و ريخته شدن خون ترس داشت در هر حادثه مهمي پيشتاز ايثارگري و جانفشاني نبود و همواره در دل و جان آرزوي شهادت نداشت.
يقينا عمل وحشيانه چند نفر معدود، با هر انگيزه‌اي، به پاي مردم ديندار ايران نوشته نخواهد شد، چنانچه حضور افرادي که با سرقت لباس مقدس روحانيت، خلاف عدالت و مردم عمل مي کنند در جرگه روحانيت و حوزه حساب نمي‌شوند.
امروز قاطبه روحانيت اصيل جزء طبقه متوسط و پايين جامعه هستند و درد و مشکلات مردم را با عمق جان حس مي‌کنند.
روحانيون و طلاب با همه وجود حافظ و مدافع نظام مقدس اسلامي مردم ايران هستند و در عين حال يکي از راههاي مهم حفظ نظام را نظارت مستمر و سخت‌گيرانه بر مسئولان مي‌داند و در مطالبه حق و حقيقت و آرمان‌هاي امام و مردم ذره‌اي پا پس نمي‌کشد.
افزون بر اتفاقات اخير که براي تعدادي از روحانيون افتاده است، حوادث تلخ ديگري در ساير نقاط کشور نيز رخ داده است که روح ملت را خدشه دار کرده است و شايسته و بايسته است دست اندرکاران فرهنگي و نيروهاي محترم نظامي و انتظامي براي ارتقاء امنيت اخلاقي و اجتماعي کشور تلاش بيشتري را مبذول و دستگاه‌هاي مربوطه با بر هم زنندگان امنيت برخورد سريع و قاطعانه و بدون تسامح نمايند.
ما تشکل‌ها و گروه‌هاي حوزوي شهادت مظلومانه روحانيوني که در روزهاي اخير در لباس سربازي امام زمان عجل الله فرجه به لقاي الهي پيوسته‌اند، را به محضر امام عصر و رهبري معظم و مراجع عظام و طلاب و خانواده محترم ايشان تسليت عرض نموده و براي آن مرحومان علو درجات را خواستاريم.
همچنين با ابراز همدردي با روحاني مجروح و خانواده ايشان، شفاي عاجل و کامل ايشان را از پروردگار مسألت داريم.
قطعا مسئولان وظيفه دارند به خانواده شهدا و جانبازان اين حوادث به نحو مطلوب خدمت رساني نمايند.
من مات علي حب آل محمد مات شهيدا
1-نمايندگان طلاب تهران در مجمع طلاب، حسن مرادي و سعيد صلح ميرزايي
2-گروه جهادي تبليغي #پويش_انديشه
3-گروه فرهنگي قرآني #صحابي_عمار
4-گروه جهادي تبليغي #شهيدسيدعباس_موسوي
5-گروه سازندگي #امام_موسي_صدر
6-گروه فرهنگي #بارش_مهرباني
7-#جمعيت_طلاب_انقلاب_اسلامي
8-#خانه_رسانه_طلاب
9-گروه جهادي و تبليغي #بلاغ_مبين
10-#کانون_نخبگان_تبليغ
11-خانه_طلاب_تهران
12-مرکز تخصصي #تبليغ_نوين
13-موسسه فرهنگي تربيتي نسيم رويش
14-گروه تبليغي نداي بصيرت
15-گروه تبليغي شميم ولايت
16-گروه جهادي نهج المصطفي(ص
17-موسسه فرهنگي تبليغي آسمان انتظار
18-گروه مشاوره معراج انديشه
19-گروه فرهنگي تبليغي #قول_سديد_حق
20-گروه تبليغي مبشران حقيقت
21-گروه جهادي سابقون
22-گروه طليعه داران ظهور
23-گروه جهادي رهپويان رضوي (مشهد)
24-گروه جهادي تبليغي خادمان ام ابيها سلام الله عليها
25-کانون خورشيد
26-گروه تبليغي مصباح الهدي
27- موسسه انتظار نور
28- گروه جهادي تبليغي نورالمبين (کرمان)
29-گروه فرهنگي تبليغي ذوالفقار
30- گروه تبليغي رسالت
31-گروه تبليغي رضوان معرفت
32-گروه تبليغي انصار بقيه الله (عح)
33- گروه تبليغي سلام
34-گروه تبليغي شهيد مطهري (سيستان و بلوچستان)
35-گروه جهادي تبليغي تطهير
36-گروه تبليغي قرآن و عترت
37-موسسه فرهنگي نخبگان مصباح الهدي
38-گروه تبليغي سفينة النجاه (خوزستان)
39-موسسه مکتب الزهرا سلام الله عليها
40-گروه جهادي تبليغي بشري (اصفهان)
41-گروه تبليغي جهادي رسول اعظم صلوات الله عليه (اهواز)
42- گروه تبليغي وصال يار منتظر (عج)
43- گروه تبليغي جهادي فرستادگان رضا (ع)
44- گروه تبليغي فرهنگي آموزشي شکوفه هاي آسمان
45-ستاد ترويج احکام دين (تهران)
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی

مهدی بخشی امروز در نشست رؤسای حوزه‌های قضائی و دادستان‌های سراسر استان کرمان با موضوع بررسی برنامه‌های عملیاتی سال ١۴٠٣ دادگستری استان کرمان گفت: سند تحول قضایی با توجه به قانون اساسی و قوانین و مقررات هم سو با نظام، اهداف انقلاب، بیانات امام راحل و یکی از موضوعات مورد توجه و تأکید مقام معظم رهبری طی چند سال گذشته بوده است. 

 وی شرط اول قضاوت را انقلابی بودن، انقلابی ماندن، دفاع از ارزش‌های امام (ره) و شهدا و تبعیت از ولی عادل دانست و بیان کرد: کسی که در مسند مسئولیت است، همواره باید با داشتن منش انقلابی، اخلاص و سختکوشی برای تحقق سند تحول قوه قضائیه تلاش کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان خدمت کردن به مردم را یک توفیق و موهبت بزرگ دانست و بیان داشت: در ابتدای امسال، ٧٩ برنامه برای سند تحول قوه قضاییه ابلاغ شده و در دادستانی مرکز استان نیز برنامه یک ساله ۱۴۰۳ را مبتنی بر سند تحول تنظیم کرده‌ایم.

وی به تهیه کاربرگ‌هایی برای نظارت بیشتر بر دادسرا‌های سراسر استان اشاره و بیان کرد: از طریق این کاربرگ‌ها، ارزیابی جامعی برای سنجش عملکرد در شاخص‌های متعددی از برای انطباق با مفاد سند تحول صورت می‌گیرد و نقاط قوت و ضعف در دادسرا‌های استان به صورت دقیق شناسایی شود.

مدعی العموم کرمان همچنین خواستار توجه جدی دادستان‌های سراسر استان به عملکرد حوزه‌های تحت امر خود و همچنین رسیدگی سریع توأم با دقت به پرونده‌ها شد و بیان داشت: تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر پرونده‌های موجود در نیروی انتظامی و ضرورت افزایش نظارت بر عملکرد ضابطین و ارائه آموزش‌های لازم به آنها نیز در اولویت دادستان‌های سراسر استان قرار گیرد. 

وی هتک حرمت و هر گونه افترا و تهمت ناروا به افراد را مذموم شمرد و به کلیه مقامات قضائی استان توصیه کرد: مبارزه جدی با فساد را در اولویت کار‌ها و امور خود قرار دهند و در عین حال توجه و اهتمام ویژه به حفظ حرمت و آبروی مسئولانی که هنوز جرم آن ها ثابت نشده نیز داشته باشند. 

دادستان کرمان یکی دیگر از مظاهر صیانت از حقوق عامه را برخورد و مقابله با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب و اقداماتی که در فضای مجازی باور‌های مردم را نشانه گرفته‌اند و موجبات تشویش اذهان مردم را فراهم می‌آورند، دانست و تاکید کرد: دادستانی کرمان با تشکیل کمیته امنیت روانی با تمام توان به مقابله با هر آنچه امنیت روانی و فیزیکی مردم را تهدید می‌کند، خواهد پرداخت و از موارد نقض و مخدوش کردن حقوق عامه جلوگیری خواهد کرد. 

وی در ادامه به ماندگاری طولانی‌مدت وسایل نقلیه و اموال توقیفی در حوزه پرونده‌های مواد مخدر در استان اشاره و بیان داشت: با اقدام جهادی و شبانه روزی برای دستور رئیس قوه قضائیه و دادستان کل کشور، پارکینگ خودرو‌های توقیفی مواد مخدر وضعیت مطلوبی دارد؛ اما باید این روند را ادامه دهیم تا برای بار دیگر پارکینگ‌ها پر نگردند و هر چه سریع‌تر برای تعیین تکلیف این خودرو‌ها اقدام شود. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان تأکید کرد: دادستان‌ها ضمن حضور در انبار‌ها و پارکینگ‌های خودرو‌های توقیفی غیر مواد مخدر، علل ماندگاری خودرو‌ها به ویژه موتورسیکلت‌ها را مورد بررسی قرار دهند و با صدور دستورات قضایی لازم، موانع موجود را برای تعیین تکلیف آنها رفع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود
  • ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم