Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار اهوازیان با اشاره به نقش شهدا در روشنگری جامعه گفت: شهدای مدافع حرم زمینه‌ساز گسترش بیداری اسلامی‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار اهوازیان در حاشیه همایش در اﻣﺘﺪاﺩ ﻇﻬﻮﺭ ﺑﺎ ﻣﺪاﻓﻌﺎﻥ ﺣﺮﻡ که در سرخه برگزار شد به جایگاه والای شهدا و بویژه شهدای مدافع حرم اشاره کرد و اظهار داشت: شهدای مدافع حرم با هدف دفاع از حرم آل‌الله وارد صحنه نبرد با تروریست‌های تکفیری می‌شوند و این افراد دعوت نامه خود را از همان اهل بیت(ع) می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهدا نقش مهمی در روشنگری جامعه و افزایش بصیرت در جامعه دارند خاطرنشان کرد: شهدای بهترین الگوهای جامعه هستند و باید راه و رسم و رسالت آنان در جامعه ترویج شود.

این فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا الگوهای جامعه هستند و باید راه آنها در جامعه ترویج شود افزود: شهدای مدافع حرم دارای جایگاه والایی هستند و می‌توان انان را اسطوره‌های واقعی نامید.

اهوازیان خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم زمینه‌ساز گسترش بیداری اسلامی در جامعه هستند و این شهدا و شهدایی مانند شهید علیرضا توسلیابوحامد که از فرماندهان تیپ فاطمیون بود الگوی وحدت در جهان اسلام هستند.

وی با اذعان به اینکه شهدا و به‌ویژه شهدای مدافع حرم با عشق قدم در این راه نورانی گذاشتند افزود: برخی می‌گوند این شهدا به خاطر پول می‌جنگند در صورتی که این شهدا با بصیرت کامل به دفاع از حرم آل الله می‌روند.

این فرمانده دفاع مقدس با اشاره به نقشه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی گفت: می‌توان با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین معرفی رسالت شهدا به جامعه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

اهوازیان شهدا را عزت و افتخار جامعه دانست و افزود: شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بزرگترین الگو در جامعه هستند و باید راه این افراد را که برای جامعه عزت و آبرو آوردند پیمود.

انتهای پیام/

R41366/P1357/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی در بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم، علی آقابابایی، از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران، حضور یافت و با خانواده این شهید، دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

آقای رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه، به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، گفت: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی رژیم جنایتکار صهیونیستی در منطقه شد.   رئیس جمهور با توجه به پاسخ مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به این جنایت رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت، موجب نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا