Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر در خطبه‌های نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: مسئولان باید همت کنند و مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کنند، زیرا افراد موریانه صفتی در درون کشور هستند که خطر آن‌ها از کفتار و گرگ‌های بیرونی بیشتر است.

وی افزود: اتهامات واهی آمریکا در رابطه با ملت ایران چیز تازه‌ای نیست وسرنوشت برجام هنوز نا مشخص و در هاله‌ای از ابهام است و تحریم‌ها بر ملت ما تحمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پلدختر گفت: دشمنان ادعا می‌کنند که ایران مجرمان سیاسی را به جرم قاچاق اعدام می‌کند این درحالی است که آن‌ها هیچ‌گونه ادله‌ای بر این ادعای خود ندارند.

وی افزود: آنچه نباید فراموش و مورد غفلت قرار گیرد مشکلات و تحریم‌های اقتصادی است که دشمن به دنبال بزرگ کردن این مشکلات و سست کردن عقاید مردم است.

سوری خاطرنشان کرد:مسئولان باید بر اساس وظایف خود پای کار باشند و هم اکنون که به منصبی رسیده‌اند اهداف انقلاب را فراموش نکنند، زیرا دشمن همین را می‌اهد وآن‌ها باید پاسخگوی مشکلات مردم و خون شهدا باشند.

وی افزود: تعطیلی برخی کارخانجات با آمار‌های بی مبنا قابل توجیه نیست بلکه مردم باید نتیجه عملی خدمت را بدانند، زیرا ممکن است انسان در یک فضای آرمانی حرف‌هایی را به زبان بیاورد که این کافی نیست و آماری که پشتوانه واقعی نداشته باشد مشکلی را حل نمی‌کند.

امام جمعه پلدختربا بیان این که ملت ایران از تحریم‌های آمریکا هراسی به دل راه نخواهند داد، اظهار داشت: آمریکا بد ذات و قابل اعتماد نیست وبا وجود روحیه ایثار و شهادت و جوانان و نوجوانانی همچون شهید حسین فهمیده در این مسئله در مقابل نظام سلطه هیچ ترس و واهمه‌ای نیست.

وی با بیان این که اعتراف دشمن بهترین فضل است افزود: آمریکا و صهیونیسم خود همه جا به اراده نافذ ایران اعتراف می‌کنند و ایران با برنامه‌ریزی‌های دقیق جواب تهدید را با تهدید می‌دهد.

سوری با بیان این که امروز آمریکا در موضوع برجام به دنبال کارشکنی و بدعهدی است، خاطر نشان کرد: وقتی آن‌ها می‌گویند برجام را پاره می‌کنیم ما برجام را آتش می‌زنیم و وقتی سپاه را تحریم می‌کند ایران می‌گوید داعش جز ارتش آمریکا است.

وی افزود: بهترین راه ایستادن در مقابل جبهه کفر و بی اعتمادی آمریکا فرمایشات مقام معظم رهبری است که مسئولان باید آن را نصب العین و سرلوحه کار خود قرار دهند.

امام جمعه پلدختر گفت: تجربه نشان داده است که روی منطق آمریکایی‌ها نمی‌شود حساب کرد و به نتیجه رسید وقتی می‌خواهند که با نشست و صحبت کردن باید به نتیجه رسید این هم یک تحمیل و زور است که ایران زیر بار زور نمی‌رود و دشمن ما همچنان بد ذات است.

وی به اهمیت اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: باید اقتصاد غیر نفتی باید محور برنامه‌ها باشد و با تدبیر و برنامه‌ریزی اقتصاد مقاومتی برای بستن تحریم‌ها تقویت و عملیاتی شود.

سوری به هشتم آبان سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده اشاره کرد وخاطر نشان کرد: شهید فهمیده الگوی نوجوانان و جوانان است که امام راحل فرمودند: رهبر ما آن نوجوان ۱۳ ساله‌ای است که نارنجک به خود می‌بندد و به زیر تانک دشمن می‌رود و آن را منفجر می‌کند و به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید فهمیده افزود: مقام معظم رهبری فرمودند: زنده نگه داشتن یاد شهید فهمیده دانش آموز بسیجی از اصالت‌های دفاع مقدس است.

انتهای پیام/م

نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبری توسط مسئولان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود

سردار حسین سلامی در مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق، اظهار کرد: این شهدا برای دفاع از حریم اسلام و عزت مسلمانان و نجات جهان اسلام از سیاست بردگی مدرن غرب با محوریت آمریکا، هجرت را مقدمه جهاد خود قرار داده و از خانواده خود دست کشیده در جستجوی رضوان الهی، میدان جهاد را برگزیدند و به آنچه در جستجویش بودند نائل شدند.

به گزارش صدای ایران از ایسنا،وی ادامه داد: جهاد در راه آزادی مسلمانی که تحت سیطره طاغوت قرار دارند، برای ما پاسداران انقلاب اسلامی جذاب‌ترین و زیباترین مسئولیت و ماموریت است.

سردار سلامی افزود: مرز‌هایی که کشور‌های اسلامی را از هم جدا می‌کند و به آنها هویت سیاسی مستقل می‌دهد، هرگز سیاست اساسی استعمار را از هم تجزیه نمی‌کند. استکبار با محوریت آمریکا برای سیطره بر جهان اسلام هیچ حد و مرزی نمی‌شناسند و مسلمانان را در یک هویت یکپارچه و پیوسته می‌بیند و دنبال سیطره کامل بر جهان اسلام است.

استکبار خواهان تسلط بر ایران، عراق، سوریه لبنان یمن و سایر بلاد اسلامی است و می‌خواهد اسلام را از آنها بگیرد و ثروت آنها را به یغما ببرد. ما همه مسلمانان سوار یک کشتی هستیم. اگر دشمن به یک سرزمین اسلامی رخنه کند، سعی می‌کند به سایر نقاط هم رخنه کند. همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود. این منطق ماست که در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم و سطح نبرد را گسترده می‌کنیم تا با دشمن مقابله کنیم و تجزیه شود.

وی ادامه داد: چهره واقعی تمدن غرب را در غره ببینید. رسالت نیروی قدس سپاه این است که راه نفوذ دشمن را در سرزمین‌های اسلامی را ببندد. ما این کار را انجام می‌دهیم تا هم از امنیت خود دفاع کنیم و هم از امنیت کشور‌های اسلامی. ما نمی‌توانیم زیر ستم و بردگی غربزدگی کنیم.

سردار سلامی خاطر نشان کرد: طوفان الاقصی شکست کامل برای رژیم صهیونیستی بود. این عملیات این رژیم را تا مرز مرگ مغزی پیش برد. وعده صادق ضربه‌ای بر ادعای بازدارندگی این رژیم بود. رژیم صهیونیستی، آمریکا، فرانسه، انگلیس و برخی دولت‌های عرب در مقابل هجوم محدود و بدون غافلگیری ما شکست خوردند و نشان داد غزه تنها نیست.

وی با بیان اینکه این عملیات‌ها نشان داد که به پایان عمر رژیم صهیونیستی نزدیک می‌شویم، تصریح کرد: جغرافیای سیاسی آمریکا در جهان کوچک شده و به لحاظ اخلاقی ورشکسته شده است. قدرت آمریکا هم فرسوده و پوسیده شده است. آمریکا نمادی است از اینکه تمدن غرب در حال غروب است، ولی عصر طلایی تمدن اسلام تحت تاثیر انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های رهبر معظم انقلاب در حال آغاز است.

وی در پایان گفت: امروز امت ما سرافراز است و آرزوهایش در حال تحقق است. ملت ما پای آرمان‌های شهدا ایستاده است. ما راه شهدا را ادامه می‌دهیم.


دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • لاوروف: هر دو حزب آمریکا، روسیه و چین را دشمن می‌دانند
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند