Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابتهای گرند اسلم ابوظبی و در روز دوم این رقابتها در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم سعید ملایی پس از استراحت در دور نخست، نماینده کشور پرتغال را ایپون کرد.

ملایی برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی برابر جودوکار گرجستانی که نقره گرند اسلم پاریس 2017 و گرند اسلم توکیو 2016 را در کارنامه دارد با یک اخطار شکست خورد و راهی جدول شانس مجدد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملایی در این دور به دلیل حاضر نشدن جودوکار کانادایی پیروز میدان معرفی شد و برای کسب مدال برنز به مصاف جودوکاری از مغولستان رفت که توانست با غلبه بر این جودوکار به مدال برنز این رقابتها دست یابد.

اما در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم مهدی فتحی پور پس از استراحت در دور نخست، مغلوب جودوکار روس دارنده نشان طلا گرند اسلم دوسلدورف در سال2017 شد و از دور رقابتها کنار رفت.

محمد محمدی بریمانلو دیگر نماینده کشورمان در این وزن هم در نخستین مبارزه خود مغلوب جودوکاری از کشور میزبان شد و خیلی زود با این رقابتها خداحافظی کرد.

دیروز و در روز اول این مسابقات هم رسنونژاد و نوری زاده حذف شده بودند.

فردا و در روز سوم این مسابقات وحید نوری آخرین نماینده جودو کشورمان در وزن منهای ۱۰۰ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم باید به مصاف جودوکاری از آذربایجان برود.

انتهای پیام/

مدال برنز «سعید مولایی» در مسابقات جودوی گرنداسلم ابوظبی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نوشاد عالمیان با شروعی قدرتمندانه در نخستین بازی خود در مرحله نخست رقابت‌های گرند اسمش عربستان به مصاف سدریک دارنده رنکینگ ۸۹ دنیا از بلژیک رفت و با اقتدار ۳ بر صفر به پیروزی رسید. 

عالمیان در دو گیم  ۱۱ بر ۵ و در گیم سوم ۱۱ بر ۳ پینگ پنگ باز بلژیکی را شکست داد و گام به مرحله دوم مسابقات معتبر گرند اسمش عربستان گذاشت.

پینگ پنگ باز ایران در این مرحله با برنده دیدار آندریاس لونکو با رتبه بندی ۸۸ جهان از اتریش و لیلیان باردت که صاحب رنکینگ ۱۱۸ دنیا از فرانسه رو به رو می شود. 

دیگر خبرها

  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • عالمیان مسابقات گرند اسمش عربستان را با برد آغاز کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان