Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی گرجی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت بیش از 376 هزار مسافر وارد استان، 405 هزار مسافر از استان خارج و بیش از 606 هزار مسافر درون استان جابجا شده اند.
وی گفت: بیشترین سهم جابجایی مسافر مربوط به مرکز استان با 46 درصد و کمترین سهم جابجایی مسافر مربوط به اسدیه با یک درصد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در حال حاضر 256 دستگاه سواری و کرایه با عمر متوسط 7.9 سال، 152دستگاه مینی بوس با عمر متوسط 21 سال و 256 دستگاه اتوبوس با عمر 11.7 سال کار جابجایی مسافران از مبداء 6 پایانه در استان را انجام می دهند.
به گزارش ایرنا گرجی اظهار کرد: براساس اطلاعات سامانه کارت هوشمند مسافر استان تعداد یکهزار و 688 نفر راننده در این بخش شاغل هستند.

** رشد 9 درصدی جابجایی کالا در خراسان جنوبی
سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: براساس بررسی انجام شده از سامانه کنترل بارنامه، میزان کالای جابجا شده در 6 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد در این استان رشد داشته است.
گرجی افزود: در این مدت 2 میلیون و 110 هزار و 35 تن کالا با تعداد 144 هزار و 817 سفر کامیونی در سطح استان به مقاصد درون و برون استانی جابجا شد.
وی عمر متوسط ناوگان حمل و نقل کالای استان را 12.58 سال عنوان کرد و افزود: عمر متوسط ناوگان حمل و نقل نسبت به متوسط عمر ناوگان کشوری (16.44 سال) از وضعیت مطلوبی برخوردار است.
وی بیان کرد: شماره تلفن ثابت 9- 32342137 - 056 آماده پاسخگویی به شکایت ها، انتقادها و پیشنهادهای مسافران است، همچنین مردم می توانند از طریق سامانه پیام کوتاه 300056141 به صورت مستقیم با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی ارتباط برقرار کنند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7557*3028*خبرنگار - رقیه محمدی* انتشار- رسول محمدحسنی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، فاطمه زارعی امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت، اظهار کرد: پیرو هشدار سطح زرد روز گذشته و به دلیل نفوذ و تقویت فعالیت توده‌های ناپایدار جوی، برای روز پنجشنبه و جمعه هشدار سطح نارنجی صادر می‌شود.

کارشناس مسئول هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از عصر روز پنجشنبه شدت باد و گرد و خاک، رعد و برق شدید، وقوع رواناب، سیلابی شدن رودخانه های فصلی، صاعقه، بارش تگرگ و تشکیل مه در مناطق کوهستانی متصور است.

زارعی ادامه داد: ناپایداری جوی در شهرستان‌های طبس، بیرجند، خوسف، سربیشه، نهبندان، قائنات، زیرکوه، بشرویه، سرایان و فردوس پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: به همشهریان توصیه می‌شود از تردد و سفرهای غیرضروری، اتراق در مسیر رودخانه‌های فصلی و مناطق کوهپایه‌ای، کوهنوردی و چرای دام خودداری کنند و همچنین کشاورزان، گلخانه‌داران و دامداران جهت حفظ محصولات باغی و دام خود آمادگی لازم را داشته باشند.

کد خبر 749410

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • کاظمی قمی: داعش خراسان، تهدید مشترک برون پایه برای منطقه است
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است