Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا نادر دست نشان عصر جمعه در نشست خبری پس از شکست تیمش در برابر استقلال خوزستان در مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال کشور اظهار کرد: تیم استقلال خوزستان عملکرد بهتری در نیمه دوم داشت و توانست نیمه مربیان را از آن خود کرده و پیروز شود .
وی افزود: بازی بسیار سنگینی بود و با وجود بازی پایاپای دو تیم در نیمه اول، تیم حریف قصد داشت با ارسال توپ های بلند در پشت مدافعان ملوان، حملات خود را تدارک ببیند که بازیکنان ملوان آنها را کنترل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دست نشان با اشاره به وقت کشی در بازی توسط دروازه بان و بازیکنان تیم حریف گفت: قبول دارم که فوتبال بدون نتیجه پیروزی برای تماشاگران فایده ای ندارد و این حق تماشاگران و هواداران تیم است.
وی به نرسیدن بازیکنان مصدوم تیم ملوان به بازی مقابل استقلال خوزستان نیز اشاره و تصریح کرد: استقلال خوزستان بازیکنان ذخیره بهتری در روی نیمکت داشت و ما بازیکنان تعویضی کمی در اختیار داشتیم.
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اشاره به توهین هوادارن به بازیکنان تیمش اظهار کرد:
درست نیست بازیکنان از سوی هواداران 75 دقیقه تشویق شوند و در انتهای بازی آنها را بی غیرت بنامند ، هرچقدر می خواهند به من توهین کنند ولی توهین به بازیکن معنا ندارد چرا که بازیکن مظلوم در میدان است.
وی افزود: من با قدرت کارم را ادامه می دهم ولی وضعیت تیم در صورتی بهتر می شود که شرایطی را که می خواهم، فراهم شود.
پس از برگزاری کنفرانس های خبری تعدادی از هواداران و لیدرهای ملوان بندرانزلی به محدوده مخصوص خبرنگاران وارد شده و پس از صحبت با نادر دست نشان، با 2 تن از خبرنگاران درگیری فیزیکی پیدا کردند که با مداخله نیروی انتظامی خاتمه یافت.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در برابر تیم فوتبال استقلال خوزستان با نتیجه 2 بر صفر در نیمه مربیان، از میهمانش شکست خورد و از گردونه رقابت های جام حذفی کنار رفت .
خبرنگار: رضا اکبری**انتشاردهنده: کبیری
7471/2007

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان هفته‌های پرماجرایی را پیش رو دارد و مدیران این تیم با حضوری موفق در نقل و انتقالات زمستانی، امیدوارند به هدف خود در ادامه فصل دست یابند.

محمد آبشک یکی از بازیکنانی بود که در پنجره زمستانی به جمع شاگردان سیروس پورموسوی اضافه شده و با قدرت رهبری خود در خط میانی و تجربه بالایی که دارد، توانسته شرایط موفقی را در این بازی‌ها پشت سر بگذارد. آبشک که در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی و به شکل عجیبی از لیست فولاد خوزستان خارج شد تا این تیم برنامه نقل و انتقالاتی خود را پشت سر بگذارد، در شرایطی قرار دارد که امیدوار است بتواند بعد از خارج کردن پیراهن قرمز، اکنون با آبی‌های خوزستانی اتفاق شیرینی را شکل دهد و به سهمیه بقا دست یابد.

هافبک دفاعی استقلال خوزستان خود را مهیای جدال حساس این هفته تیمش برابر ملوان خواهد کرد. تیمی که دورانی به عنوان یک یاغی تجربه حضور در آن را پشت سر گذاشته بود. در روزهایی که حضور بازیکنان رشت و انزلی در بین تیم‌های این دو شهر با واکنش‌های جنجالی همراه بود، محمد آبشک ریسک حضور در جمع ملوان را پذیرفته بود.

او اکنون با پیراهن استقلال خوزستان باید مقابل ملوان قرار گیرد و باید دید در مسیر حفظ سهمیه بقای تیمش چه نمایشی در این دیدار سخت به‌جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند