Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@23:27:46 GMT

نوشداروی 104میلیاردی برای گردشگری فارس

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۶۶۷۳

استان‌ها > فارس - «خبرجنوب» نوشت: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: 5 پروژه زیرساختی حوزه گردشگری استان با سرمایهگذاری 104 میلیارد ریال تا پایان امسال به بهرهبرداری میرسد.

مصیب امیری اظهار کرد: این 5 پروژه شامل «دو هتل با مجموع سرمایه گذاری 77 میلیارد ریال در شیراز، یک مجتمع پذیرایی و تفریحی با سرمایه گذاری10 میلیارد ریال در شهرستان سپیدان، یک زائرسرا با سرمایه گذاری 7 میلیارد ریال و یک اقامتگاه سنتی با سرمایهگذاری10 میلیارد ریال واقع در بافت تاریخی- فرهنگی شیراز» می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: راه اندازی پروژههای مذکور با هدف توسعه زیرساختهای صنعت گردشگری استان فارس، در مجموع امکان ایجاد اشتغال70 نفر را فراهم میکند.
مدیرکل میراث فرهنگی فارس با بیان اینکه در چند سال اخیر رویکرد سرمایه گذاری در صنعت گردشگری استان فارس بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است، گفت: در استان فارس 100 طرح دیگر سرمایه گذاری ایجاد تاسیسات گردشگری با پیشرفت فیزیکی متفاوت در دست ساخت است که پیش بینی حجم سرمایه گذاری این پروژهها بیش از 19هزار میلیارد ریال و پیشبینی اشتغال برای4هزار و 406 نفر است.

 

46

کلید واژه‌ها : استان فارس -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از افتتاح پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین‌شهر با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در سالروز گرامیداشت آزادسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات کلنگ‌زنی روشنایی نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر در پایان سال گذشته، خوشبختانه در کمتر از دو ماه از آغاز عملیات اجرایی آن، شاهد خرید تجهیزات، تیرگذاری و پایان پروژه روشنایی معابر این نواحی صنعتی هستیم که این موضوع، نشان از کار و تلاش جهادی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان دارد.

وی افزود: برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است تا ضمن روشنایی معابر، میزان ضریب امنیت در این نواحی صنعتی افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری با حمایت از واحدهای تولیدی امکان‌پذیر است و با اجرای پروژه‌های عمرانی و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز، تلاش می‌شود، زمینه حضور سرمایه‌گذاران و رونق تولید و اشتغال در استان فراهم شود.

کد خبر 751143

دیگر خبرها

  • کشور نیازمند «سرمایه انسانی آموزش دیده» است
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند
  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد