Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-28@00:05:55 GMT

پردرآمد ترین مربیان فوتبال در سال 2017 +تصاویر

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۶۹۶۰

پردرآمد ترین مربیان فوتبال در سال 2017 +تصاویر

صراط: در فهرست زیر پردرآمدترین مربیان فوتبال در سال 2017 را معرفی کرده ایم.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ وب سایت BussinesInsider مطلبی را منتشر کرد که در آن 15 مربی پردرآمد فوتبال دنیا معرفی شده است. این فقط فوتبالیست ها نیستند که حقوق های بالایی می گیرند. برخی مربیان فوتبال حتی ممکن است از بهترین بازیکنان جهان مانند: رونالدو، مسی و نیمار هم درآمد بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فهرست 15 نفره پردرآمد ترین مربیان دنیای فوتبال هستند. در این فهرست مربیان به ترتیب از پایین ترین حقوق به بالا مرتب شده است. 15-رافائل بنیتز

سرمربی نیوکاسل رافائل بنیتز با دستمزدی حدود 20 میلیارد رتبه آخر این فهرست را در اختیار دارد.

14-اونای امری

سرمربی تیم متمول پاریس سنت ژرمن با دستمزدی حدود 22 میلیارد تومان در رتبه بعدی قرار دارد. پاریس سنت ژرمن با پرداختی های نجومی به بازیکنان موجب خشم دیگر باشگاه های اروپایی قرار دارد.

13-زین الدین زیدان

زیدان سرمربی موفق رئال مادرید که دو فصل پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است در رتبه بعدی قرار دارد.لازم به ذکر است زیدان به دلیل خرید های نسبتا ارزان قیمت برای رئال مادرید از مربیان کم خرج رئال مادرید به حساب می آید. دریافتی زیدان حدود 23 میلیارد تومان است.

12-دیگو سیمئونه

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید حدود 25.5 میلیارد تومان از این تیم دریافتی دارد.سیمئونه با سبک بازی محکم و فیزیکی که دارد و نتایج خوبی که در فصول گذشته گرفته بود،مورد توجه تیم های اروپایی قرار داشت. این مربی فصل 2013-2014 قهرمان لیگ برتر اسپانیا شده  است.

11-ماریسیو پوچتینو

سرمربی موفق تاتنهام که فصل گذشته رقیب جدی چلسی برای قهرمانی بود و در آخر به نایب قهرمانی رسید در رتبه بعدی این رده بندی قرار دارد. پوچتینو حدود 27 میلیارد تومان دریافتی دارد.

10-رونالد کومن

سرمربی هلندی تیم اورتون سالانه در حدود 30 میلیارد تومان از این تیم دریافت می کند.جالب است که رونالد کومن با این دریافتی بالا عنوانی برای اورتون به دست نیاورده است.

9-آنتونیو کونته

سرمربی موفق چلسی قهرمان فصل گذشته لیگ انگلیس در رتبه نهم این رده بندی قرار دارد.کونته سابقه سرمربیگری تیم یوونتوس و تیم ملی ایتالیا را در کارنامه دارد. دریافتی وی از چلسی حدود 33 میلیارد تومان است.

8-یورگن کلوپ

کلوپ سرمربی سابق دورتموند و کنونی لیورپول با دریافتی سالانه 35 میلیارد از لیورپول در رتبه بعدی این رده بندی قرار دارد.

7-آرسن ونگر

سرمربی توپچی های لندن با دریافتی 44 میلیارد تومان رتبه هفتم جدول را در اختیار دارد. هواداران آرسنال از ونگر ناراضی هستند اما مدیران باشگاه برای بار چندم قرارداد وی را تمدید کرده اند.

6-فابیو کاپلو

کاپلو سرمربی باشگاه جیانگسو سونینگ چین است. وی با دریافتی 45 میلیارد تومان در رده بعدی این فهرست قرار دارد. چینی ها چند سالی است در فوتبال هزینه های هنگفتی می کنند.

5-آندره ویلاش بوآش

سرمربی شانگهای چین جزو 5 مربی دنیای فوتبال است که بیشترین دریافتی را از باشگاه های خود دارند. حقوق ویلاش بوآش حدود 56 میلیارد تومان است.

 

4-کارلو آنجلوتی

کارلتو سرمربی سابق بایرن مونیخ دریافتی بالایی از این تیم داشته است. حقوق این سرمربی با سابقه در زمان حضور در بایرن مونیخ حدود 62 میلیارد تومان بوده است.

3-خوزه مورینیو

رتبه سوم پر درآمدترین مربیان جهان در اختیار سرمربی منچستر یونایتد است. خوزه مورینیو با منچستر در فصل گذشته فاتح لیگ اروپا شد.

2-پپ گواردیولا

سرمربی پر خرج منچستر سیتی دومین مربی پردرآمد جهان است. او از مالکان عرب منچستر سیتی حدود 76 میلیلرد تومان دریافتی دارد و البته جالب است که عنوان مناسبی برای این تیم به دست نیاورده است.

1-مارچلو لیپی

سرمربی با سابقه تیم ملی چین پردرآمد ترین مربی سال 2017 است. این مربی حتی نتوانست تیم ملی چین را به جام جهانی روسیه برساند.با این حال وی سالانه حدود 90 میلیارد تومان درآمد دارد.


منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۶۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

وی افزود: هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند. ما روی دو غافلگیری دو گل خوردیم، اما به بچه‌ها ایمان داشتیم. علی‌رغم اینکه دو بازی قبلی را در لیگ باخته بودیم می‌دانستیم یک جا این داستان قطع می‌شود که خدا را شکر آنجا این بازی بود. بچه توانستند با یک نیمه دوم خوب و مسلط بازی را برگردانند. در وقت اضافه دوباره عقب افتادیم که بچه‌ها باز هم توانستند بازی خوبی ارائه کنند. خدا را شکر از این مرحله و از این حریف سرسخت عبور کردیم. بچه‌های ما باید بدانند مسئله اصلی ما الان لیگ است. در حذفی ما به هشت تیم رفتیم و اتفاق خاصی نیفتاده است، اتفاق خاص این است که تیم ما خوب فوتبال بازی می‌کند و هواداران خوشحال هستند. من هم جا دارد از هواداران خوب آلومینیوم تشکر کنم و این برد را به همه مردم اراک و کارگران خوب آلومینیوم تبریک می‌گویم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره دو بار عقب افتادن تیمش و بازگشت به بازی و اینکه چطور این جو را در تیم تحت هدایت خود ایجاد کرده است، گفت: ما به این کاری که شده است و بچه‌های‌مان ایمان داریم. ما در نیم‌فصل دوم نسبت به نیم‌فصل اول امتیاز کمتری جمع کردیم، اما نوع فوتبال‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر بوده است. متأسفانه روی اتفاقات در نیم‌فصل دوم چهار پنج گل در وقت‌های اضافه خوردیم. من می‌دانستم کار خوب یک روز جواب می‌دهد. امیدوارم این بازی یک شروع برای فوتبال اراک باشد تا هم خوب بازی کند و هم نتیجه بگیرد. بچه‌ها باید به این بلوغ برسند که ما الان فقط به هشت تیم برسیم و اگر خدای نا کرده بازی بعد ببازیم همه چیز زود فراموش می‌شود. این قضیه حذفی را باید کنار بگذاریم و تمام فکر و ذکرمان لیگ باشد و جایگاه‌مان را بهتر کنیم.

مجتبی حسینی در مورد اینکه آیا صحبتی با هواداران تیمش دارد، توضیح داد: هواداران ما همیشه سعی کردند انرژی بدهند. استقلال و پرسپولیس همیشه در شهرستان‌ها طرفداران خودشان را دارند، اما جو استادیوم خیلی خوب بود. خوشحالم بازی هیجان‌انگیزی شد. خوشحالم مردم از این قضیه لذت بردند و در نهایت ما برنده شدیم.

وی راجع بع محرومیت هواداران بانوان از حضور در این بازی گفت: ان‌شاءالله ما بتوانیم مقررات را رعایت کنیم. حضور بانوان اتفاق خوبی بود. امیدوارم کسی دیگر وارد حاشیه نشود و همه بانوان و آقایان از فوتبال لذت ببرند و یک تفریح خوب را داشته باشند.

سرمربی آلومینیوم در پایان یادآور شد: مدل فوتبال ما تغییر کرده و خوب شده است. نیمه دوم بازی با استقلال هم بازی دست ما بود. به هر حال در فوتبال اتفاقات هم هست، شاید ضربه سر دقیقه آخر جبیره در آن بازی گل می‌شد ما کامبک زده بودیم، اما در آن بازی اتفاق نیفتاد و در این بازی اتفاق افتاد

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899962

دیگر خبرها

  • آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • وقتی باشگاه های فوتبال از برنامه های دوستیابی برای انتخاب سرمربی جدید خود استفاده می کنند / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم