Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- ورزش کرمانشاه در هفته جاری (29 مهر تا پنجم آبان 96) رویدادهای خبری زیادی را پشت سرگذاشت که از مهمترین آن ها می توان به رکورد شکنی دونده کرمانشاهی در مسابقات نیمه ماراتن گرجستان و اعزام تیم بوکس استان به رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور اشاره کرد.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، اولین رویداد مهم خبری استان در هفته جاری حضور محمدصدیق حشمتیان و امیرمحمد فتاح پور قایقران کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کانوپولوی ایران، برای حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم ملی کانوپولوی مردان ایران خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا که آذرماه امسال با حضور تیم های آسیایی به میزبانی کشور مالزی برگزار شود، آماده می کنند.
اردوی ملی پوشان ایران برای حضوری قدرتمندانه در رقابت های قهرمانی آسیا از روز 29 مهر آغاز شده و به مدت 2 هفته در دریاچه آزادی تهران و زیرنظر کادر فنی ادامه پیدا می کند.

** کرمانشاه مقام پنجم مسابقات کشتی جوانان کشور را کسب کرد
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: تیم کشتی جوانان استان که در رقابت های قهرمانی کشور حضور یافته بود در نهایت به مقام پنجمی این رقابت ها رضایت داد.
منصور کیانی اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی جوانان کشور که به میزبانی استان البرز برگزار شد، 10 تیم اول کشور حضور داشتند که تیم کرمانشاه در گروه دوم با تیم های توابع تهران، لرستان، خراسان رضوی و گیلان همگروه شد.
وی با بیان اینکه تیم کرمانشاه در مسابقه اول خود با حساب 9 بر یک مقابل توابع تهران و در مسابقه دوم برابر لرستان با حساب 6 بر 4 نتیجه را واگذار کرد، ادامه داد: تیم جوانان استان مسابقه سوم خود را برابر خراسان رضوی هشت بر 2 پیروز شد و در مسابقه چهارم نیز 9 بر یک گیلان را از پیش رو برداشت تا در نهایت به مقام سوم دست پیدا کند.
کیانی تصریح کرد: تیم کرمانشاه با ایستادن بر سکوی سوم برای کسب مقام پنجم یا ششم به مصاف همدان تیم سوم گروه اول رفت و توانست با برتری 6 بر 4 مقام پنجمی را از آن خود کند.

** نایب قهرمانی دونده کرمانشاهی درمسابقات دو نیمه ماراتن گرجستان
رئیس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه از کسب مقام نایب قهرمانی محمدجعفر مرادی ورزشکار کرمانشاهی در رقابت های بین المللی دو نیمه ماراتن گرجستان خبر داد و گفت: مسابقات دو نیمه ماراتن گرجستان در مسافتی به طول 21 کیلومتر برگزار و مرادی توانست پس از ورزشکار گرجستانی با زمان یک ساعت و 6 دقیقه و 56 صدم ثانیه از خط پایان عبور و مقام نایب قهرمانی را کسب کند.
حمیدرضا فردین پور یادآوری کرد: دونده المپیکی کرمانشاه علاوه بر کسب مدال نقره موفق شد رکورد دوی نیمه مارتن کشور را نیز که در اختیار خودش بود به میزان 37 صدم ثانیه ارتقا بخشد.

** تیم بوکس کرمانشاه عازم مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور شد
رئیس هیات بوکس استان کرمانشاه از اعزام تیم بوکس استان به رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور که به میزبانی استان کردستان برگزار می شود، خبر داد و گفت: تیم منتخب کرمانشاه با 6 ورزشکار در پنج وزن به شهر سنندج محل برگزاری مسابقات اعزام شده است.
حسین فشی افزود: مصیب تیموری در وزن 56 کیلوگرم، کامیاب مرادی در وزن 64 کیلو، بیژن کسایی پور در وزن 69 کیلو، عباس افشارنیا در وزن 75 کیلو، رضا دارابی در وزن 81 کیلو و پوریا امیری و سالارغلامی در وزن 91 کیلوگرم نفرات منتخب تیم کرمانشاه را تشکیل می دهند.
وی در پایان اظهار داشت: رقابت های قهرمانی بوکس بزرگسالان کشور از پنجم تا نهم آبان در استان کردستان و با حضور نزدیک به 60 ورزشکار از استان های مختلف برگزار خواهد شد.

**توقف بعثت کرمانشاه در مقابل پالایش نفت آبادان
در آغاز هفته هشتم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، تیم بعثت کرمانشاه مقابل مهمان خود پالایش نفت آبادان با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد.
تیم بعثت با این تساوی 11 امتیازی شد و با یک پله سقوط به مکان ششم جدول رده بندی گروه سوم سقوط کرد و تیم پالایش نفت آبادان نیز با 15 امتیاز، مکان خود را در رده دوم جدول حفظ کرد.
تیم بعثت کرمانشاه روز سه شنبه 9 آبان در همدان به مصاف شهرداری این شهر تیم هفتم جدول خواهد رفت.

** نایب قهرمانی ورزشکار کرمانشاهی در مسابقات وودبال قهرمانی کشور
نایب رئیس هیات گلف استان کرمانشاه گفت: پوریا همتی ورزشکار کرمانشاهی در مسابقات وودبال قهرمانی کشور پس از ورزشکاری از گلستان موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.
مهدی جوکار افزود: در بخش تیمی آقایان نیز استان سمنان با 132 ضربه قهرمان شد، استان گلستان با 134 ضربه در جایگاه دوم قرار گرفت و استان فارس نیز با 136 ضربه مقام سوم را بدست آورد.
رئیس انجمن وودبال استان کرمانشاه در خصوص مسابقات بخش بانوان نیز گفت: در مسابقات انفرادی هیچ کدام از بانوان شرکت کننده کرمانشاهی موفق به کسب مقام نشدند اما مقام Gate in on در بخش آقایان را ورزشکاری از استان آذربایجان شرقی کسب کرد و در بخش بانوان نیز زهرا نامدار زنگنه از استان کرمانشاه موفق به کسب آن شد.

** وزنه بردار کرمانشاهی عازم رقابت های جهانی آمریکا می شود
رئیس هیات وزنه برداری کرمانشاه از قرار گرفتن نام کیانوش رستمی وزنه بردار کرمانشاهی در لیست اعزام به رقابت های جهانی آمریکا خبر داد.
بابک سلیمی با بیان اینکه تیم ملی وزنه برداری ایران با هشت وزنه بردار در چهار دسته (وزن) عازم رقابت های جهانی این رشته می شود، ادامه داد: رستمی در دسته 85 کیلوگرم برای کشورمان وزنه می زند.
وی خاطرنشان کرد: رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان از 6 تا 12 آذر به میزبانی کشور آمریکا برگزار خواهد شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۰۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات برگزار شد و تیم ملی ایران که با ۹ نماینده در این رویداد آسیایی حاضر بود در نهایت با کسب دو مدال طلا و نقره به کار خود پایان داد.

در جریان این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه برای اولین بار موفق به کسب مدال طلا شد. این نخستین باری بود که در رده سنی جوانان آنهم در بخش زنان ایران صاحب مدال طلا می‌شد.

مهدی هفت‌چشمه دیگر دونده ایران نیز در ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر نشان نقره این مسابقات را به دست آورد تا دومین مدال آور تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا باشد.

علی سروری در پرتاب چکش، ملیکا نوروزی در پرتاب چکش، مانا حسینی پرتاب نیزه، سجاد آقایی در ماده ۴۰۰متر، الناز موسایی در هفتگانه، محمد حسام مظفری در ماده ۸۰۰متر و ارشیا مصدقی در ماده پرش دیگر نماینده های ایران در رقابت های آسیایی امارات بودند که از رسیدن به مدال باز ماندند.

کد خبر 6090611

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر