Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از مشهدمقدس، به‌نقل از آستان‌نیوز، سید مرتضی بختیاری در مراسم نخستین سالگرد شهادت خادم الرضا(ع)؛ سردار غلامرضا سمایی اظهار داشت: نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) قرآن و اهل بیت(ع) را مکمل هم و عامل بقای دین مبین اسلام معرفی کرده است.

وی تصریح کرد: طبق فرموده پیامبر(ص) مسلمانان تا زمانی که به این دو عنصر تمسک داشته باشند، هیچ دشمن و ستمکاری نمی‌تواند بر آنها غلبه کند و با تکیه بر این دو عنصر می‌توان در هر میدان نبردی فاتح و پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بختیاری افزود: قرآن کریم یک نقشه راه برای مبارزه با مستکبران و پیروزی در برابر همه ظالمان به ما نشان داده است و پیروزی مسلمانان بر ظالمان یک وعده الهی است که محقق می‌شود و خدا هم هرگز خلف وعده نمی‌کند.

وی با اشاره به قدرت ایمان مسلمانان، بیان کرد: هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر قدرت الهی قد علم کند و نمونه آن را می‌توان در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین پیروزی جبهه مقاومت در دفاع از حریم اهل بیت(ع) به خوبی مشاهده کرد.

قائم مقام تولیت آستان مقدس رضوی با بیان اینکه شهید سمایی اندیشه‌ای قرآنی داشت، عنوان کرد: این شهید والامقام از قبل  انقلاب با جریان‌شناسی قرآن آشنا بود و می‌دانست که در هر جبهه‌ای نصرت الهی شامل حال رزمندگان اسلام می‌شود.

وی ادامه داد: سمایی از سال‌ها قبل آروزی شهادت داشت و در دفاع از حرم اهل بیت(ع) با شناخت و ایمان کامل در صحنه نبرد با تکفیری‌ها وارد شد و در این راه به آرزوی دیرینه خود که شهادت در راه خدا بود رسید.

بختیاری با اشاره به اینکه شهید سمایی دومین شهید خانواده سمایی است، اظهار کرد: این شهید بزرگوار با اینکه یک قهرمان بود ولی هیچ ادعایی نداشت و در اوج فروتنی با دیگران رفتار می‌کرد. به طوری که هر کس که او را می‌دید اگر او را نمی‌شناخت هرگز باور نمی‌کرد که این مرد یکی از سربازان نامدار اسلام و انقلاب است.

وی از سردار شهید غلامرضا سمایی به عنوان عنصری انقلابی و شکست‌ناپذیر یاد کرد و گفت: این شهید بزرگوار یک سیر صعودی به سوی خداوند سبحان داشت و داشتن همین دیدگاه او و دیگر رزمندگان مقاومت بود که در شرایط سخت جنگ تسلیحاتی و جنگ اقتصادی لرزه بر اندام دشمن انداخت و موجب شکست آنها شد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: شهید سمایی قهرمانی فاتح و پرخاطره بود و ما نیز باید با قدرت، اندیشه و فکر در مسیری که او پیمود، حرکت کنیم و راه او را تا زمان ظهور حضرت مهدی(عج) و انقلاب جهانی ایشان ادامه دهیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم باشکوه از پوستر شهید مدافع حرم، غلامرضا سمایی با حضور خانواده این شهید بزرگوار و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی رونمایی شد. 

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان شهریار گفت: معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی، ولایتمداری، آرمان خواهی، خودسازی، تولید فکر و توانایی تبدیل تهدید به فرصت را داشته باشد که باید بدانیم معلم تراز در انقلاب اسلامی علامه شهید مرتضی مطهری است.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: ۱۲ اردیبهشت ماه شهادت علامه مرتضی مطهری و روز معلم نامگذاری شده است. شهید مطهری فقط یک فرد نبود. بلکه یک مکتب، گفتمان و جریان بود برای همین است که دشمن این شخصیت گرانقدر را ترور کرد. 

وی در ادامه افزود: دلیل تبدیل این عالم بزرگ به مغز متفکر جهان اسلام تقوا، تلکیف‌مداری و تکلیف‌شناسی، اسلام‌شناسی و پایبندی به اسلام، موقعیت‌شناسی و میدان‌شناسی ایشان بود. 

حجت‌الاسلام حسینی نوری با اشاره به روز کارگر و دیدار اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با این عزیزان اظهار کرد: فرق بین ما و دیگر نظام‌های دنیا این است که آن‌ها کارگر را به عنوان یک ماشین کار تصور می‌کنند اما در اسلام نفس کار ارزشمند است و اگر کسی در مسیر کار شرافتمندانه و به دست آوردن رزق و روزی حلال جان خود را از دست دهد، ارزش یک شهید را دارد.

امام جمعه شهرستان شهریار با اشاره به روز شوراها خاطرنشان کرد: ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها است. اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است و عقل جمعی را برتر از عقل فردی می‌داند. از وظایف مهم شورا در شهر، انتخاب شهردار، نظارت، پژوهش، برنامه ریزی و تصویب بودجه، ارائه خدمت به مردم و نظارت بر عملکرد شهردار و شهرداری‌ها است.

وی در پایان افزود: متاسفانه در کشور ما برخی از شوراها با اهداف اصلی و قانونی خودشان فاصله دارند و سیاست زده شده اند که باید از این فضا خارج شده و خدمات بهتری به مردم ارائه دهند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • محکم‌ترین اصل قانون اساسی اسلام که در نهج البلاغه آمده است
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود