Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، دلفی گلی، سرمربی خیرونا، گفت که با وجود تنش‌ها به خاطر استقلال کاتالونیا هیچ خطری بازیکنان رئال مادرید در دیدار هفته دهم لالیگا برابر شاگردانش را تهدید نخواهد کرد. البته این ریسک بزرگی برای شاگردان زین الدین زیدان است که با وجود اتمسفر تنفر در کاتالونیا به عنوان تیم طرفدار دولت اسپانیا در خانه حریف دیدار فردا را برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی خیرونا در گفت و گو با Radio COPE گفت: ما معتقدیم که اتفاقی نمی‌افتد. به رئال مادرید خوش آمد می‌گوییم و آنها در آرامش خواهند بود. همه می خواهند از یک روز عالی فوتبال لذت ببرند و این چیزی است که ما فکر می کنیم اتفاق خواهد افتاد. تدابیر امنیتی پیش از این دیدار در شهر افزایش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: امنیت این بازی همانند دیدارهای خانگی بارسلونا خواهد بود. ما طوری پیش می‌رویم که برای هر بازی خانگی آماده باشیم. تنها درباره رئال مادرید صحبت نمی‌کنیم و این برای همه باشگاه‌های لالیگایی است. ما تلاش می‌کنیم که یک بازی خوب برگزار کنیم؛ دیداری که همه می‌توانند از آن لذت ببرند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید، تبلیغات کثیف صداوسیما وسط زمین!

(تصاویر) دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید، تبلیغات کثیف صداوسیما وسط زمین!

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • (تصاویر) دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید، تبلیغات کثیف صداوسیما وسط زمین!
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • رئال تهدید شد: جهنم سرخ منتظرتان است!‏
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • خطری که بازماندگان سرطان سینه را تهدید می‌کند