Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهانیان از قضاوت خوب حیدری در دربی گفت.

طرفداری- فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران می گوید قضاوت تیم داوری دربی ۸۵ خوب و مثبت بود.

فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره قضاوت بیژن حیدری در دربی 85 اظهار داشت:

عملکرد داور را در مجموع مثبت ارزیابی کردم، تیم داوری هماهنگ بود و آمادگی جسمانی خوبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری در کنترل بازی خوب عمل کرد و بیشتر خطاهایی که گرفت، درست بود، به خصوص پنالتی پرسپولیس که جدال بر سر توپ بود و مدافع استقلال باعث خطای پنالتی شد. با توجه به اینکه، جدال بر سر توپ داخل محوطه جریمه بوده، کارت زرد جریمه بازیکن خاطی است، اما اگر بیرون از محوطه جریمه اتفاق می‌افتاد، داور باید کارت قرمز می‌داد.

وی افزود:

زمانی که بازیکن در محوطه جریمه هُل دهد، بازیکن حریف را بگیرد یا با دست کار کند، علاوه بر پنالتی کارت قرمز هم جریمه بازیکن خاطی است، اما چون جدال بر سر توپ بوده، کارت زرد کافی است.

رئیس کمیته داوران در واکنش به اعتراض استقلالی‌ها به صحنه‌ای که بیژن حیدری ظاهرا به اشتباه به جای کارت زرد دادن به کمال کامیابی‌نیا به محسن ربیع‌خواه کارت نشان داده است، گفت:

در این رابطه توضیحات داده شده که شماره 18 پرسپولیس به دلیل نقض مقررات و خطاهای پی در پی کارت گرفته است.

اصفهانیان در خصوص صحنه‌ای که وحید امیری در محوطه جریمه استقلال سرنگون شد، تصریح کرد:

تکل بازیکن استقلال صحیح و تصمیم داور هم درست بود.

وی با انتقاد از کسانی که به قضاوت حیدری در دربی 85 اعتراض کردند، به تسنیم گفت:

برخی‌ها عنوان کرده‌اند که حیدری تجربه قضاوت در دربی را نداشته، آیا داوران قبلی تجربه داشتند که قضاوت دربی را به آنها دادیم؟ ممکن است داوری تجربه داشته باشد، اما اشتباه کند. حیدری برای اولین بار قضاوت دربی را برعهده گرفت و به نظرم قضاوت خوبی داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا

محمدرضا منصوری با اشاره به دوران جذابی که با علیرضا فغانی به قضاوت پرداخته، از سخت‌گیری او حتی برای همکارانش می‌گوید: کار کردن با آقای فغانی هم لذتبخش است و هم سخت. او حتی ۹۹/۹۹ رو هم نمی‌خواهد و به زیر صد راضی نیست. در تورنمنت‌ها که بودیم جوری رفتار می‌کرد که بعضی اوقات حتی اروپایی‌ها علیه او گارد داشتند، اما بعد از آن واقعا به او احترام می‌گذاشتند و این اتفاق را ما کاملا احساس می‌کردیم و برای ما قابل افتخار بود.

وی با اشاره به اضافه شدن به تیم داوری علیرضا فغانی گفت: من از سال ۲۰۱۹ به تیم داوری آقای فغانی اضافه شدم. ایشان زحمت‌هایش را کشیده بود و به قولی میخ را کوبیده بود و در بهترین برهه به ایشان اضافه شدم. اولین تورنمنت من در ژاپن بود. آنجا واقعا متوجه شدم زندگی حرفه‌ای داوری با توجه به برنامه ریزی و تمرینات به چه شکل است. اولین بازی جذاب من بارسلونا و ریورپلاته در فینال بود. تیم‌هایی که ستاره‌هایش را پیش از این از تلویزیون می‌دیدم. فینال المپیک هم بعدی بود و ماحصل عملکرد موفق آقای فغانی بود. من دو تورنمنت اولی که داشتم در فینال بود که همه به واسطه این به من می‌گفتند لوک خوش شانس.

منصوری در ادامه گفت: آقای فغانی همیشه می‌گفت هر بازی می‌تواند آخرین قضاوت باشد و با این روحیه و ذهنیت باید وارد شویم و بهترین خودمان باشیم و صد را بگذاریم. اولین بازی در جام جهانی آلمان - مکزیک بود. اصلا فضای خیلی جالب بود. امیدوارم موفقیت ایشان تداوم داشته باشد و در جام جهانی بعدی هم حضوری موفق داشته باشند. ایشان کاریزمای خاصی داشت که بعد از قضاوت‌هایی که در نهایت داشت همه آن دیسیپلین را پذیرفته‌اند. یک چیزی مثل کولینا!

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان