Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@19:51:20 GMT

امنیت کامل در مرز خسروی برقرار است

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۲۰۶۱

امنیت کامل در مرز خسروی برقرار است

رییس ستاد اربعین نیروی زمینی ارتش در مرز خسروی از برقراری کامل امینت در مرز خسروی خبر داد .

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزکرمانشاه معاون هماهنگ کننده و رییس ستاد اربعین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در بازدید از مرز خسروی گفت : اقدامات خوبی در مرز خسروی برای برقراری نظم و امنیت و برای رفاه حال زائران اربعین حسینی انجام شده که برای این زمان اندک بسیار مناسب است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر سرتیپ جهانشاهی افزود : مجهز شدن مرز خسروی به دوربین مدار بسته ،رصد کامل و پایش تصویری مرز از طریق بالن و هواپیمای بدون سر نشین(پهباد) ،استقرار یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرز ،تجهیز ،شن ریزی و تسطیح 35 هکتار زمین با گنجایش 25 هزار خودرو در مرز ، استقرار موکب های متعدد در مسیر زوار با پیش بینی 100 هزار پرس غذا در هر وعده به همراها اسکان زوار ، استقرار بیمارستانهای صحرایی مجهز به اتاق عمل ،اورژانس ،بخش آی سی یو ، و ارائه دارو و خدمات رایگان و همچنین بالگرد برای انتقال بیمارانی که نیازمند خدمات بیشتر هستند از جمله اقدامات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای ارائه خدمات مطلوب به زوار اربعین حسینی (ع)در مرز خسروی شلمچه ،چزابه و مهران است .
رییس ستاد اربعین نیروی زمینی ارتش افزود : وظیفه اصلی ارتش در مرزها برقراری امنیت است و هم اکنون با تلاش نیروهای مستقر در مرز های رسمی با کشور عراق با محوریت قرار گاه منطقه ای غرب و جنوب غرب نیروی زمینی ارتش امنیت کامل برقرار است و هرگونه تحرکی تحت نظر و به سرعت خنثی می شود .

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد.

امیردریادار شهرام ایرانی گفت: در همه کشورهای دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش های علمی کشور را داریم، دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

دیگر خبرها

  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • عدم‌ پرداخت دستمزد و بیمه و نبود امنیت شغلی ظلم به کارگران است
  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم