Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، حماد سامری شامگاه امروز پس از برد تیمش مقابل تیم نیروی زمینی در جمع خبرنگاران افزود: ما به نسبت بازیهای اول خیلی بهتر هستیم، بازیکنان به هارمونی بهتری رسیده اند و قول می دهیم بازیهای بعدی را نیز بهتر از اینها باشیم. 

وی اظهار کرد: اول فصل و به خصوص در دو بازی اول ما خیلی ضعیف تر از آنچه که باید باشیم ظاهر شدیم اما  رفته رفته از بازی قبل، بازیکنان خارجی ما به هماهنگی بهتری با تیم رسیدند و از نظر تیمی شرایط بهتری داریم اما هنوز هم کار فراوانی وجود دارد و لذا تلاشمان را برای بهتر شدن ادامه می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سامری تصریح کرد: عملکرد تیم نیروی زمینی به لحاظ دفاعی و حمله خاص و غیر قابل پیش بینی است و لذا نمی توان کارهای روتینی که همیشه انجام می دهیم را بر روی این تیم پیاده کنیم و بازی مقابل این تیم تفاوت دارد. 

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با تاکید بر اینکه گلایه ای دارم، گفت: به نظرم همه نگاهها به تیم نفت آبادان بسیار عجیب و غریب است، ما در بازی قبلی کمترین اعتراض را کردیم اما باز فول فنی می گیریم، نیمکت و ما نیز جریمه می شویم در بازی امروز هم با هر سوتی تمام بازیکنان و کادر فنی تیم مقابل هر اتفاقی را رقم می زنند اما این شرایط برای تیم ما متفاوت است و حتی وقتی در دفاع هستیم ریزترین خطاها دیده و لحاظ می شود و وقتی حمله می کنیم درشت ترین خطاها را نیز می زنند، به هر حال یک نگاه عجیبی به تیم نفت آبادان هست که من درک اش نمی کنم. 

سامری افزود: دلم می خواهد که فیلم بازیهای قبلی و این بازی را ببینند و متوجه حرفهایم بشوند که در هر بازی این اتفاق تکرار می شود، دلیل اش را من نمی دانم. 

به گزارش امتداد نیوز، در بازی چهارم لیگ برتر بسکتبال امروز تیمهای پالایش نفت آبادان و نیروی زمینی تهران در سال ۱۷ شهریور آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۸۰ بر ۷۱ به سود نفتی ها خاتمه یافت. کوارتر نخست این دیدار با نتیجه ۲۶ بر ۲۲ به سود نفتی ها، کوارتر دوم با نتیجه ۲۱ بر ۱۷ به نفع نفتی ها، کوارتر سوم با کسب نتیجه ۱۷ بر ۱۶ به سود پالایش نفت و کوارتر چهارم نیز با نتیجه ۱۶ بر ۱۸ به سود نیروی زمینی به پایان رسید.

true برچسب ها : تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان لیگ برتر بسکتبال محسن داوری true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۲۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بامداد امروز در مسابقات پلی‌آف بسکتبال NBA تیم لس‌آنجلس لیکرز به مصاف دنور ناگتس رفت و با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۱۲ شکست خورد.

محمدرضا گلزار با حضور در محل برگزاری این مسابقه. از نزدیک تماشاگر بازی بود و تصویری هم از خودش به اشتراک گذاشت.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899703

دیگر خبرها

  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • عکس| محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA