Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت گفت: دولت فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان را با اجرایی شدن قانون کاتسا از سر بگیرد. بختیاری در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با توجه به اینکه آمریکا ۸ آبان را به عنوان زمان اجرایی شدن قانون کاتسا یا مادر تحریم‌ها تعیین کرده است ضرورت دارد که دولت همزمان با اجرایی شدن این قانون سطح فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان را به زمان پیش از برجام برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه تصویب قانون کاتسا با ۴۱۹ رای موافق و تن‌ها سه رای مخالف توسط مجلس نمایندگان بیانگر رفتار خصمانه آمریکا علیه ملت ایران است و این رفتار با توجه به سابقه تحریم‌های این کشور دور از انتظار نبود، افزود: این قانون با هدف محدود کردن ایران در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس، محدود کردن فعالیت‌های موشکی، محدود کردن تسلیحاتی و تروریست خواندن سپاه و ادامه روند تحریم‌ها با کمک اروپا اجرا می‌شود.
دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه برجام بادام تلخی بود که برخلاف ظاهر خوب آن با وضع تحریم‌های جدید کام ملت ایران را تلخ کرد، گفت: برجام تجربه خوبی است تا دیگر اعتمادی به کشورهای استکباری نداشته باشیم و به لبخندهای سیاستمداران آمریکایی توجه نکنیم.
بختیاری تصریح کرد: همانطور که بین ریگان و کارتر در اول انقلاب هیچ فرقی نبود الان هم هیچ فرقی بین ترامپ و اوباما نیست، چون جامعه سیاستگذاری آمریکا تن‌ها یک هدف دارد و آن هم این است که کشورهایی را که به دنبال استقلال هستند سرکوب کنند.
وی با بیان اینکه با برجام به ما ثابت شد که آمریکا قابل اعتماد نیست، افزود: در قبال رویکرد آمریکا رویکرد دولت هم باید تغییر کند و این تغییر رویکرد هم باید هر چه سریعتر با از سر گرفتن فعالیت‌های هسته‌ای مانند زمان پیش از توافق نمود پیدا کند.
دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت با تاکید بر اینکه دولت نباید این اشتباه را مرتکب شود که ما باز هم با مذاکره این بار با اروپا می‌توانیم امتیازاتی را به دست بیاوریم، گفت: کشور‌ها اروپایی حتی برای مذاکره هم صلاحیت ندارند. اروپایی‌ها در طول تاریخ نشان داده اند که با استعمار و تسخیر دیگر کشور‌ها حقی را برای ملت‌ها قائل نیستند.
بختیاری با بیان اینکه اگر مذاکره تاثیرگذار بود باید در برجام به نتیجه می‌رسیدیم، افزود: تاکنون آژانس بین المللی انرژی اتمی هفت بار فعالیت هسته‌ای کشورمان را تایید کرده است، اما دولت‌های اروپایی حمایت عملی و موثری را از کشورمان به عمل نیاورده و این ساختارهای تحریم را برای ما حفظ می‌کند.
وی با اشاره به اینکه تلخی بادام برجام سیمان هایی بود که در دل راکتورهای هسته‌ای ریخته شده و برخلاف حرف هایی که زده شد هیچ وقت هم راه بازگشت ندارد، افزود: دولت باید فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان را این بار با رویکرد انقلابی‌تر آغاز کند تا بتواند اشتباهات چند سال گذشته را حداقل جبران نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است

معاون علمی و پژوهشی سپاه استان قزوین، گفت: شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم یک راهبرد اجرایی برای همه اقشار مردم و مسئولان است که با تحقق آن مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هم برطرف می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، کریم عباسی در نخستین جلسه این معاونت ضمن تشریح و تبیین محورهای شعار سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام شده، اظهار داشت: اگر چه فعالیت‌های بسیار خوب و مثبتی در حوزه تولید و چرخه اقتصاد در کشور صورت گرفته، ولی بیان مستمر این مهم در سال‌های اخیر توسط معظم‌له نشان از اهمیت استمرار، تلاش و نیاز به ایجاد دگرگونی در حوزه تولید و علم کشور است.

وی افزود: افکار عمومی و مردم باید نتایج فعالیت تولیدی و تحقق راهبرد سال را در عملکرد مسئولان لمس کند، چرا که ریشه حل مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و بین‌الملل در تحقق شعار سال است و این مهم با مقوله علم قابل رفع شدن است و این موضوع نشان‌دهنده ارزش علم و عالم است.

معاون علمی و پژوهشی سپاه استان قزوین، خاطرنشان کرد: بی‌تردید برای هر پدیده در عالم هستی یک سیر تکامل قابل تصور است و اگر استعدادها و ظرفیت‌های موجود در جامعه به شکل صحیح به‌کارگیری شود می‌توان به جهش تولید دست یافت و نتایج شیرین آن را در کشور حس کرد.

عباسی به دستاوردهای جشنواره علمی جهادگران علم و فناوری این معاونت در استان قزوین اشاره کرد و افزود: این جشنواره تنها به یک همایش ختم نمی‌شود و برگزاری جشنواره علمی آغاز یک حرکت علمی در استان است که به همین منظور دبیرخانه این جشنواره فعال بوده و زمینه ساز فعالیت های جشنواره آتی خواهد بود.

وی تصریح کرد: سعی ما در معاونت علمی و پژوهشی در راستای شعار سال؛ شناسایی ظرفیت های مردمی و نیازهای مسئولان و ایجاد ارتباط بین این دو حوزه است تا بتوانیم گام اصلی را برای سربلندی و اعتلای جمهوری اسلامی ایران برداریم.

گفتنی است، در این جلسه هریک از مسئولان علمی نواحی و اقشار به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود در سال گذشته پرداخته و در خصوص برنامه‌های سال جدید به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! | ماده ۴۹ لایحه عفاف و حجاب یعنی پول بده و کشف حجاب کن! | انتقاد تند حسین شریعتمداری
  • تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای شورای نگهبان : لایحه عفاف و حجاب را کنار بگذارید، همین «طرح نور» کافی است / نگرانم این لایحه مثل برجام شود
  • تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای شورای نگهبان /لایحه عفاف و حجاب را کنار بگذارید،همین «طرح نور» کافی است /نگرانم این لایحه مثل برجام شود
  • کیهان: فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! /جمهوری اسلامی: روحانیت خودش پیشقدم شود/از پرواز با بال استعداد‌ها تا پرواز با جت شخصی
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!