Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@14:12:17 GMT

فدراسیون مجوز حرفه‌ای سرخابی‌ها را امضا می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۳۶۶۶

فدراسیون مجوز حرفه‌ای سرخابی‌ها را امضا می‌کند؟

مسئولان فدراسیون فوتبال می توانند نقش تعیین کننده ای در آسیایی شدن دو باشگاه بدهکار سرخابی ایفا کنند.

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از دو روز تا مشخص شدن وضعیت باشگاه های ایرانی برای فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده و تیم های حاضر در این مسابقات در انتظار تصمیم گیری فدراسیون فوتبال درباره مجوز حرفه ای خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این فدراسیون فوتبال امارات و عربستان با حذف چند باشگاه سرشناس خود برای فصل آتی لیگ قهرمانان، حاشیه ساز شدند و حالا بسیاری در انتظار تصمیم فدراسیون درباره سرخابی های بدهکار، نفت بلاتکلیف و تراکتورسازی تبریز هستند تا تکلیف تیم های ایرانی در فصل آینده لیگ قهرمانان مشخص شود. طبق فرآیند جدید AFC، فدراسیون فوتبال هر کشور وظیفه صدور مجوز حرفه ای سازی را بر عهده دارد و این فدراسیون بین المللی تنها نقش تایید کننده و البته نظارتی ایفا می کند.


سهیل مهدی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ درباره این فرآیند به ورزش سه گفت: مدارک از سوی باشگاه ها تنظیم و ارائه می شود و ما این مدارک را در سیستم بین المللی قرار می دهیم. سپس به عنوان مرجع پیشنهاد خود را درباره باشگاه ها به AFC ارائه می کنیم و در نهایت آنها تصمیم می گیرند. ما مجری اجرای صدور مجوز حرفه ای سازی هستیم و در پایان مهلت تعیین شده، این موضوع را به همراه پیشنهاد خود به آنها ارائه می کنیم و سپس همه چیز مشخص می شود.


به این ترتیب فدراسیون فوتبال می تواند با امضای مجوز حرفه ای سازی باشگاه های سرخابی، نقش قابل توجهی درباره وضعیت این دو باشگاه بدهکار در فصل آینده لیگ قهرمانان ایفا کند و با توجه به مقررات AFC نقش تعیین کننده ای در این میان خواهد داشت.


طبق فرآیند AFC، مدارک دیگر باشگاه های فوتبال ایران و پیشنهاد فدراسیون فوتبال روز دوشنبه به این مرجع ارسال خواهد شد و در صورتیکه یکی از باشگاه ها مجوز حضور در مسابقات را دریافت نکند، باشگاه بعدی در جدول رده بندی در صورت دریافت مجوز حرفه ای جانشین باشگاه حذف شده خواهد شد.

پرسپولیس تهران استقلال تهران فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی احضار شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

ویسی بعد از بازی با آلومینیوم به شدت از وضعیت سلامت لیگ و عدم نظارت از سوی فدراسیون انتقاد کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۱۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها