Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:در حالی تیم جودوی رژیم صهیونیستی در مسابقات قهرمانی این ورزش در ابوظبی شرکت کرد که برخی منابع از توسعه عادی‌سازی روابط ابوظبی و تل‌آویو در زمینه‌های مختلف خبر می‌دهند.


به گزارش خرداد ، ایسنا به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، میری رگو، وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی در این رابطه اظهار داشت: تیم جودوی اسرائیل دو مدال طلا و برنز را در مسابقاتی که در امارات متحده عربی برگزار شد، به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی تحریک آمیز عنوان کرد که موفقیت تیم جودوی رژیم صهیونیستی در کسب دو مدال طلا و برنز در مسابقات جودوی "گرند اسلم امارات"، پیروزی بر این کشور و خاری در چشمان امارت ابوظبی است. اسرائیل با وجود تلاش‌هایی که برای در انزوا نگه داشتن ورزشکارانش انجام می‌شود در این مسابقات پیروز شد.
رگو در حالی این سخنان را مطرح کرد که برخی گزارش‌های رسانه‌ای از افزایش هماهنگی‌ها میان تل‌آویو و ابوظبی در زمینه‌های نظامی، سیاسی و فرهنگی خبر می‌دهند.
در این مسابقات "تال فلیکر" جودوکار مرد اسرائیلی صاحب مدال طلا و "جیلی کوهن" جودوکار زن اسرائیلی صاحب مدال برنز شد.
طبق این گزارش‌ها ژنرال گادی آیزنکوت، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا در کنفرانسی با حضور فرماندهان ارتش‌های چند کشور عربی از جمله عربستان، مصر، امارات و اردن در آمریکا شرکت کرد.
این اولین باری است که شاهد دیدار و نشست مشترک فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی با همتایانش در کشورهای عربی بودیم.
روزنامه میدل ایست نیز با انتشار اسنادی از سایت ویکی‌لیکس فاش کرد، هماهنگی‌های اقتصادی، دیپلماتیک، امنیتی و نظامی با شتاب زیادی میان امارات و اسرائیل رو به افزایش است.
این اسناد نقش بزرگی را که یوسف العتیبه، سفیر امارات در آمریکا در عادی‌سازی روابط این دو طرف به شکلی بی‌سابقه ایفا کرده است، آشکار می‌کند.
انتهای پیام       برچسب ها: تیم جودوی رژیم صهیونیستی ، ابوظبی ، تل‌آویو

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا که به میزبانی خانتی مانسیسک روسیه برگزار شد، با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. تیم‌هایی از آسیا و اروپا در این رویداد که تحت عنوان شهر‌های آسیا برگزار شد، حضور داشتند.   تیم پسران کشورمان در این مسابقات با کسب ۱۶ امتیاز دوم شد و تیم دختران ایران نیز با کسب ۹ امتیاز تیمی در جایگاه ششم جدول ۱۵ تیمی مسابقات قرار گرفت.   تیم امید شطرنج پسران کشورمان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم دختران ایران نیز با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در این مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • لاپید به امارات می‌رود
  • رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل به امارات می‌رود
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • ◄ وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • ضرب و شتم نظامیان زن اسرائیلی بعد از امتناع از حضور در ارتش
  • نتانیاهو، پریشان‌تر از همیشه
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد