Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:27:29 GMT

گزارش ایسنا از موفقیت تاریخی بسکتبال هرمزگان‌

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۵۰۱۲

گزارش ایسنا از موفقیت تاریخی بسکتبال هرمزگان‌

تیم بسکتبال جوانان استان هرمزگان با قهرمانی در مسابقات جوانان کشور برای نخستین بار در تاریخ این رشته ورزشی توانست عنوان نخست کشوری را به دست آورد.

‌به گزارش ایسنا، ‌در حالی عصر گذشته(5 آبان) سالن شهدای خلیج‌فارس شهرستان قشم میزبان دیدار نهایی جوانان بسکتبال کشور بین تیم‌های هرمزگان و تهران بود که بیش از یک هزار نفر در سالن حضور داشته و یک هزار نفر به دلیل عدم جای خالی نتوانستند وارد سالن شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار مهیج تیم هرمزگان با نتایج (20-8، 15-5، 28-15 و 18-21) و در مجموع 81 بر 49 موفق شد از سد تیم تهران عبور کند و برای نخستین بار با این اختلاف بتواند در سطح کشور مقام نخست را به دست آورد.

محمد عبداللهی، حمیدرضا بهرام زاد، واعظ محمودی، محمدامین درویش نژاد، بهنام سراجی، عرفان عینی، اسحق حاتمی فر، حسین‌علی ماندگاری، داریوش قاسم‌زاده، نیما راهی زاده و نوید سنگری به سرمربیگری خدا مراد بهرام زاده برای تیم هرمزگان به میدان رفتند.

همچنین در دیدار رده‌بندی تیم اصفهان با نتیجه 64 بر 58 از سد تیم آذربایجان شرقی عبور کرد و بر مقام سوم کشور تکیه زد.

بسکتبال هرمزگان را در کشور تاریخ‌ساز می‌کنیم

سرمربی تیم بسکتبال جوانان استان هرمزگان گفت: در صورت ادامه حمایت‌ها می‌توانیم بسکتبال هرمزگان را در کشور تاریخ‌ساز کنیم.

خدا مراد بهرام زاد در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: بازی عالی و جذابی بود و بازیکنانم نشان دادند برای کسب عنوان قهرمانی از انگیزه و توان بالایی برخوردارند.

وی بابیان اینکه برای رسیدن به این عنوان زحمات زیادی کشیدیم، تصریح کرد: از مسئولان به‌ویژه رئیس هیئت بسکتبال استان که با حمایت‌هایش زمینه‌ساز این موفقیت شد سپاسگزارم گرچه کاستی‌هایی بود اما بازیکنان با تلاش و صرف فعل خواستن توانستند عنوان قهرمانی را به دست آورند.

بهرام زاد با اشاره به اینکه باید قدر این استعدادها را بدانیم، اضافه کرد: سال گذشته با همین ترکیب در دیدار نهایی نوجوانان کشور مغلوب تیم تهران شدیم و امسال باروحیه بالاتر و انگیزه بیشتر انتقام آن شکست را گرفتیم و در تاریخ بسکتبال کشور تاریخ‌ساز شدیم.

سرمربی تیم بسکتبال جوانان استان هرمزگان بابیان اینکه باید این تیم حمایت شود تا در رده‌های بالاتر و در لیگ‌های کشوری حاضر شود، عنوان کرد: این پتانسیل در بازیکنان وجود دارد که شانه‌به‌شانه بزرگان کشور پیش روند و تنها به کمی توجه و حمایت نیاز دارند.

وی در پایان گفت: باید از امروز به فکر مسابقات بعدی و رساندن خود به سطح اول کشور باشیم زیرا رسیدن به قهرمانی از حفظ آن سخت‌تر است.

از هیچ تلاشی برای رسیدن به پیراهن تیم ملی فروگذاری نخواهم کرد

کاپیتان تیم بسکتبال جوانان استان هرمزگان گفت: باید توجه‌ها به بسکتبال هرمزگان افزایش یابد زیرا اکنون پتانسیل لازم برای رسیدن به سطح نخست این رشته روزشی در کشور وجود دارد.

اسحق حاتمی فر در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: این قهرمانی به‌تمامی بازیکنان هرمزگان چسبید زیرا انتقام شکست سال گذشته خود را گرفتیم.

وی بابیان اینکه روزها و شب‌ها برای رسیدن به این مقام تلاش کردیم، اضافه کرد: مزد زحمات و تلاش‌هایمان را گرفتیم و به‌واقع این قهرمانی حق هرمزگان بود.

حاتمی فر با تقدیر از حمایت فوق‌العاده تماشاگران در شهرستان قشم، خاطرنشان کرد: امیدوارم با تداوم حمایت‌ها بار دیگر شاهد حضور نماینده‌ای از استان هرمزگان در سطح مسابقات لیگ برتر باشیم.

کاپیتان تیم بسکتبال جوانان استان هرمزگان در پایان در خصوص دعوتش به تیم ملی جوانان کشورمان گفت: هر جور کادرفنی تیم ملی صلاح بداند، به آن احترام می‌گذارم و بنده تنها وظیفه‌دارم تلاش کنم و در دیدار نهایی نشان دادم که از هیچ تلاشی برای رسیدن به پیراهن تیم ملی فروگذاری نخواهم کرد.

هرمزگان شایسته عنوان قهرمانی بود

سرمربی تیم بسکتبال جوانان استان تهران گفت: گرچه با تیم منتخب خود در این مسابقات ظاهر نشدیم اما هرمزگان شایسته عنوان قهرمانی بود.

احمد مازدیستان در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: به‌هرحال دیدار نهایی همواره جذاب و دیدنی است و با استقبال فوق‌العاده مردم شهرستان قشم به‌طور حتم این‌چنین نمایشی از هرمزگان قابل پیش‌بینی بود.

وی بابیان اینکه این تیم تهران عنوان تیم منتخب را یدک نمی‌کشید، اضافه کرد: برخی از بازیکنان تهران در رقابت‌های سوپر لیگ حضور دارند و باشگاه‌ها اجازه حضورشان را صادر نکردند و مجبور شدیم بدون یک جلسه تمرین و بازیکنان جدید وارد این مسابقات شویم.

مازدیستان با اشاره به اینکه از رتبه کسب‌شده رضایت دارم، اظهار کرد:با تمامی این تفاسیر تیم هرمزگان شایسته مقام قهرمانی بود و باید اعتراف کنم بازیکنان هرمزگان در این دیدار عالی ظاهر شدند و نشان دادند عنوان قهرمانی شایسته این تیم است.

سرمربی تیم بسکتبال جوانان استان تهران میزبانی استان هرمزگان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در برخی استان‌ها شاهد هستیم میزبان اطلاعی از رژیم غذایی ورزشکاران ندارد و شب قبل از بازی خوراک کوبیده به‌عنوان شام به تیم‌ها می‌دهند درحالی‌که در هرمزگان همه‌چیز مهیا بود و مشکلی وجود نداشت.

ضرورت تیم لیگ برتری بسکتبال برای هرمزگان/اهدای جایزه 10 میلیون ریالی به هر بازیکن

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: این قهرمانی، پتانسیل ورزش بسکتبال و ضرورت تیم لیگ برتری برای هرمزگان را بیش‌ازپیش نشان داد.

غلامعلی دانشور در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: این مقام قهرمانی به‌نوعی موفقیت تاریخی برای ورزش استان هرمزگان رقم زد به‌گونه‌ای که برای نخستین بار در طول تاریخ هرمزگان در روزش بسکتبال عنوان نخست کشور را به دست آورد.

وی بابیان اینکه بسیار خوشحالم و این موفقیت را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنم، اضافه کرد: به دلیل کسب این موفقیت تاریخی به هر یک از بازیکنان تیم هرمزگان مبلغ ده میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهم کرد تا نشان دهیم این موفقیت برای مسئولان استان به چشم آمده و ارزشمند است.

دانشور با اشاره به اینکه این قهرمانی، پتانسیل ورزش بسکتبال و ضرورت تیم لیگ برتری برای هرمزگان را بیش‌ازپیش نشان داد، اظهار کرد: به‌طور حتم در آینده‌ای نزدیک جلسه‌ای برگزار و حمایت‌های لازم را برای توسعه این رشته ورزشی در استان و زمینه‌سازی حضور نماینده‌ای از هرمزگان در لیگ برتر را با باشگاه‌های فعالی این رشته ورزشی بررسی خواهیم کرد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است

ایسنا/کرمانشاه رئیس گروه موزه‌ها و اموال منقول اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان طی امروز(شنبه، پانزدهم اردیبهشت) خبر داد.

علیرضا برشاهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:مصادف با سالروز شهادت بنیانگذار مکتب شیعی حضرت امام جعفر صادق(ع)، مجموعه جهانی بیستون، محوطه فرهنگی تاریخی تاق بستان، معبد آناهیتا، تکیه بیگربیگی و تکیه معاون الملک مهمترین اماکن تاریخی استان هستند که امروز تعطیل خواهند بود. 

رئیس گروه موزه ها و اموال منقول میراث فرهنگی استان تصریح کرد: همچنین موزه های مردم شناسی تحت نظر اداره کل میراث فرهنگی استان در شهرستان های کرمانشاه، پاوه، دالاهو و سنقر نیز در این روز تعطیل است. 

به گفته این مسئول، موزه ها و اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا(یکشنبه) فعالیت خود را از سر خواهند گرفت. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • بسکتبال NBA | مرگ جادو و جشن کلیولند با کامبک تاریخی
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • کشف یک دیواره تاریخی از یک بنا در همدان
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • اردبیل بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را دارد
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است