Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@22:42:50 GMT

اعزام ۱۵ کد ۳ نفره از اورژانس اصفهان به مرز خسروی

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۵۴۲۶

اعزام ۱۵ کد ۳ نفره از اورژانس اصفهان به مرز خسروی

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: امسال در حوزه پیش بیمارستانی ۱۵ کد ۳ نفره برای امداد رسانی به مرز خسروی اعزام کردیم.

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به اعزام نیروهای پیش بیمارستانی به مرز خسروی و برای کمک به زائران کربلا، اظهار داشت: امسال به عنوان پشتیبان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انتخاب شدیم و در 3 حوزه نیرو تامین کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حوزه‌های پیش بیمارستانی، بیمارستانی و بهداشت نیرو تامین شده است، افزود: نیروهای پیش بیمارستانی را به صورت 15 کد سه نفره به مرز خسروی اعزام کردیم که 10 تیم 3 نفره مربوط به اورژانس بیمارستانی هستند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان بیان کرد: یک خودرو ارتباطات نیز اعزام کردیم که همه جا بدون اینکه نیاز به سیستم مخابرات داشته باشد می‌تواند اطلاعات را برای مرکز کشور ارسال کند. 2 خودرو پشتیبانی نیز اعزام شده است که امکانات این تیم را پشتیبانی می‌کنند.

راستین گفت: یک خودرو نیز به عنوان تعمیرگاه سیار اعزام شده که نه تنها تیم‌های خودمان را پوشش می‌دهد بلکه می‌تواند کل کدهای آن منطقه را نیز به صورت تعمیر در محل پایگاه انجام بدهد که نیاز به انتقال خودرو به تعمیرگاه نباشد.

وی افزود: نیروهای درمان در حوزه بیمارستان و بهداشت نیز آماده باش هستند اما هنوز اعلام نیاز نشده که در صورت اعلام نیاز اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

R41346/P41362/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت یافتن زندگی در چهارچرخ امداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی از دنیا آمدن نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ گیلی خبر داد.

ایران نژاد گفت: در ساعت ۸:۳۰ جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ طی تماس تلفنی با واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ استان مبنی بر شروع درد‌های زایمانی خانمی ۲۶ ساله در روستای امان آباد، بلافاصله همکاران پایگاه اورژانس گیلی به محل مأموریت اعزام شدند.

او افزود: هنگام رسیدن کارشناسان اورژانس بر بالین مادر باردار، بلافاصله مادر به داخل آمبولانس انتقال و اقدامات اولیه انجام و در حین اعزام ایشان به مرکز درمانی با توجه به آغاز فرآیند زایمان و با تلاش و تخصص کارشناسان اورژانس۱۱۵، نوزاد در آمبولانس متولد شده و به همراه مادر خود در سلامت کامل به مرکز درمانی آیت اله طالقانی منتقل شدند.

 

دیگر خبرها

  • سیل خروشان در سرخه مرند / گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس + فیلم
  • آغاز زندگی در حرکت خودرو امداد
  • حرکت یافتن زندگی در چهارچرخ امداد
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • واژگونی خودرو در رودخانه با ۴ مصدم
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم