Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌‌ونقل جاده‌ای گفت: با اجرای فاز اول طرح « شبکه سیر در بخش حمل و نقل اتوبوسرانی برون شهری » ، تعداد ۳۵ شرکت حمل و نقل مسافربری به عنوان شرکت های سرشبکه با مجموع ۱۴۷۶ شعبه و نمایندگی و ۱۲هزارو ۵۰۳ دستگاه اتوبوس ، شکل گرفته است .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ،حمیدرضا شهرکی مدیر کل دفتر حمل ونقل مسافر این سازمان با اعلام این خبر گفت: در فاز دوم این طرح بزرگ که منجر به ایجاد «شبکه سیرهای نمانام» با سه هدف اصلی : افزایش ایمنی، ارتقای سطح خدمات و امکان ارزیابی کیفیت خدمات دهی آنان خواهد شد، تا پایان سال ۱۳۹۷ ممیزی و درجه بندی شبکه سیرها از یک ستاره تا پنج ستاره محقق می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود:در این راستا ، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در نظر دارد  با انتخاب مشاور ذیصلاح در چارچوب ضوابط اجرایی جدید تأسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل مسافربری اتوبوسی و سایر مقررات حاکم بر این بخش ، به ویژه منشور حقوق مسافر نسبت به تعیین شاخص های ارزیابی شبکه سیرهای شکل گرفته با رویکردهای مشخص اقدام نمایید .

 مدیر کل دفتر حمل ونقل مسافر با  اشاره به مهمترین شاخصی های یاد شده اظهار داشت: ایمنی حمل و نقل - مشتری مداری – کیفیت و کمیت خدمات دهی – تنوع خدمات و ارائه خدمات ویژه – تسهیل در ارائه خدمات – بکارگیری فناوری های نوین در خدمات دهی – امور مدیریت ، نیروی انسانی و آموزش – بهداشت و محیط زیست - سرمایه گذاری - بهره وری -  اخذ نظر مسافران و...  اقدام به تعیین شاخص های اصلی و فرعی ارزیابی نموده و پس از  مشخص شدن  شاخص ها و تععین وزن هر شاخص ، ارزیابی کلیه شرکت های سرشبکه و نمایندگی های آنها با ایجاد سامانه برخط « مدیریت ارزیابی شبکه سیرها » توسط مشاور مربوطه انجام می شود و در نهایت براساس امتیاز کسب شده توسط هر شرکت / شعبه / نمایندگی، نسبت به اعطای یک تا پنج ستاره به  این واحدهای اقدام خواهد شد.

وی تصریح کرد:پیش بینی می شود این امر مهم تا پایان سال ۱۳۹۷ محقق شده و براین اساس، امکان استاندارد ارزیابی مستمر و ایجاد محیط مطلوب رقابتی با هدف  ارتقاء ایمنی و کیفیت خدمات و ارزش گذاری برای هر شبکه سیر در بازار سرمایه گذاری این بخش و نیز نزد دریافت

 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گراش گفت: نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به صورت همزمان در ۹ شهرستان فارس برگزار شد.
 حجت الاسلام موسوی افزود: در این دوره حدود ۷۶۶ نفر از خواهران و برادران حافظ قرآن کریم شرکت کردند.
وی به تعداد شرکت کنندگان در گراش اشاره کرد و گفت: در شهرستان گراش نیز ۷۱ نفر از خواهران و برادران حفاظ ثبت نام کردند و در روز آزمون ۵۰ نفر برای شرکت در آزمون حضور پیدا کردند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گراش گفت: تداخل این آزمون با آزمون استخدامی آموزش و پرورش علت کم شدن آمار شرکت کنندگان بود.
آزمون ارزیابی و اعطای مدرک در دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ارزیابی آمادگی ۴۰۰۰ خانوار قزوینی برای مواجهه با مخاطرات
  • این کار را انجام ندهید، یارانه تان قطع می شود!
  • خبر مهم برای یارانه بگیران | چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • پایان رقابت طرح‌ها در ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اصفهان
  • ۱۱۴ حافظ در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک آذربایجان‌غربی شرکت کردند