Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - پیشکسوت استقلال از آینده تیم با وینفرد شفر ابراز نگرانی کرد.

به گزارش وب سایت نود به نقل از ایسنا ، رضا حسن‌زاده، درباره داربی ۸۵ که با برتری تیم پرسپولیس به پایان رسید، گفت: بازی بدی را شاهد نبودیم. خدا را شکر برخلاف تصور من، بازی خوب بود. معتقدم شفر می‌توانست ترکیب بهتری را بچیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌توانست از بازیکنان با تجربه‌تر مثل پادوانی استفاده کند و چشمی را به جلو ببرد. به هرحال او نیاز به زمان بیشتری دارد تا استقلال و بازیکنان را بشناسد.

وی در پاسخ به این سوال که آینده آبی‌ها را با شفر چگونه می‌بیند، گفت: این سومین بازی شفر با استقلال بود. او حدود یک ماه است که با استقلال کار می‌کند و خودش برخی چیزها را متوجه شده و شال آبی‌ هم نشان‌گر همین شناخت جدید است. با این‌ حال ما انتظار داریم استقلال جنگنده‌تر باشد. من نگرانم که استقلال با شفر هم به جایی نرسد و یک هزینه روی دستمان باقی بماند و فصل بعد با یک مربی داخلی کار کنیم. من از اول هم گفته بودم مربی داخلی در این مقطع بیشتر به درد ما می‌خورد تا خارجی. طبیعی است در نیم فصل یک عده از تیم جدا شوند و خود یان مسئله هم حواشی زیادی برای ما درست کند. پس باید به سمت آرامش برویم.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: من اخیرا دیده‌ام که هواداران استقلال از افتخاری مدیرعامل استقلال بابت یارگیری انتقاد می‌کنند و این درحالی است که به نظرم او در یارگیری خوب عمل کرد. یعنی تمام آن چه را کادر فنی قبلی می‌خواست خرید. شاید اگر استقلال پول بیشتری داشت جای شفر فرد دیگری را می‌آورد. در کل من امیدوارم استقلال به دوران اوج، مثل زمانی که ما بازی می‌کردیم، برگردد. من الان هواداران را درک می‌کنم. می‌دانم چه می‌کشند. بازیکن استقلال پولش را می‌گیرد ولی هوادار دلش به معرفت این بازیکن گرم است.

حسن‌زاده در پایان افزود: زیبایی فوتبال به همین است که حتی نیم ساعت بعدش را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. با این‌حال، شرایط برای صدرنشینی استقلال در لیگ خیلی سخت است و شاید بهتر باشد آنها روی جام حذفی و آسیا تمرکز بیشتری بگذارند.

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۷۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز

فلورنتزی بعد از مدت ها موفق به گلزنی در سری آ شد.

دیدار میلان و جنوا در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. الساندرو فلورنتزی فولبک ۳۳ ساله میلان، یکی از گل های تیم پیولی در این بازی‌ را به ثمر رساند.

فلورنتزی در بازی شماره ۷۳ خود با پیراهن میلان برای سومین بار موفق به گلزنی شد. به نقل از اوپتا؛ فلورنتزی بعد از ۷۲۸ روز موفق به گلزنی در سری آ شد. آخرین گل بازیکن سابق رم در سری آ به دو سال پیش مربوط می شد. (مقابل هلاس ورونا) همچنین او بعد از ۵ سال در یک بازی خانگی سری آ گلزنی کرد. (با پیراهن رم مقابل یوونتوس)

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد
  • گرام سونس: می‌ترسم ویرجیل فن دایک به رئال مادرید برود!
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • می‌ترسم جنگ تمام شود و این زندگی ادامه داشته باشد!
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم