Web Analytics Made Easy - Statcounter

این واحد خدماتی به همت خیرین نیک اندیش سروستانی در حوزه سلامت و با هزینه ای بالغ بر 350 میلیون ریال در مرکز جامع سلامت شهری سروستان، افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سروستان ما، نخستین واحد خدماتی طب کار در سروستان با مشارکت شورای خیرین سلامت این شهرستان و با حضور مسئولین و جمعی از خیرین سروستانی، افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید علاالدین کراماتی، فرماندار سروستان در مراسم افتتاح واحد خدماتی ضمن تشکر از خیرین حوزه سلامت این شهرستان با گلایه از عدم تحقق وعده مسئولین استانی نسبت به تجهیز و تامین اعتبار جهت راه اندازی این واحد در این شهرستان، اظهار داشت: بدقولی مسئولین استانی موجبات عدم اعتماد و دلزدگی را به بار می آورد.

وی افزود: بیمه تامین اجتماعی جهت راه اندازی این واحد در شهرستان بارها به فرمانداری مراجعه و درخواست داده بود که بدون هیچ هزینه ای خود سازمان تامین اجتماعی  این واحد را تجهیز و راه اندازی می کند ولی با قول مساعد مسئولین استانی حوزه بهداشت مبنی بر پرداخت هزینه ها و تجهیزات این واحد، با این کار موافقت نشد.

فرماندار سروستان تاکید کرد: خیرین در این بخش سهم خود را پرداخت کرده اند و حال نوبت مسئولین است که به وعده های خود جامه عمل بپوشانند.

گفتنی است این واحد طب کار که جهت رفاه حال شهروندان و برای انجام آزمایشات بدو استخدام و همچنین دریافت گواهینامه سلامت در شهرستان راه اندازی شده، آزمایشات اسپیرومتر و اپتومتری و ادیومتری را دو روز در هفته شامل روزهای یکشنبه و سه شنبه در محل مرکز جامع سلامت شهری  انجام می دهد.

خاطرنشان می شود، این واحد خدماتی که با کمک 300 میلیون ریالی خیرین سلامت و 50 میلیون ریالی شبکه بهداشت و درمان سروستان به بهره برداری رسیده توسط خانواده های خیرین روانشاد؛ رمضانعلی جهاد سروستانی و دکتر شفیع سروستانی، افتتاح شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۷۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخطار زیست محیطی به سه واحد خدماتی در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ عزیز قیاسی گفت: حسب پایش‌ها، نمونه برداری‌ها و بررسی‌های انجام از واحد‌های خدماتی و تولیدی شهرستان در اردیبهشت ماه امسال، سه واحد خدماتی شامل بیمارستانی، کشتارگاهی و تصفیه فاضلابی به علت آلودگی‌های شیمیایی و میکروبی مورد اخطاریه زیست محیطی قرار گرفتند.

او افزود: اگر این واحد‌ها در مهلت مقرر رفع آلایندگی نکنند، نام آنها در لیست فصل اول امسال برای پرداخت عوارض سبز (تا ۱/۵ درصد فروش آنها) درج و به امور مالیاتی معرفی می شوند.

مسئول حفاظت محیط زیست نهاوند تأکید کرد: چنانچه واحد‌های تولیدی و خدماتی اقداماتی در زمینه حفظ محیط زیست اعم از ایجاد فضای سبز مشجر غیر مثمر، ساخت سیستم‌های تصفیه خانه ایی، نصب دستگاه‌های غبارگیر کنند هزینه مربوطه مشمول تا ۵۰ درصد بخشودگی مالیاتی می‌ شوند.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • اخطار زیست محیطی به سه واحد خدماتی در نهاوند
  • آغاز ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستای خطایان
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت امروز طلا و سکه
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری