Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ علی‌اصغر باریکانی در گفتگویی با اشاره به سفر جمعی از زائران اربعین حسینی در سال‌های گذشته از طریق حمل‌ونقل هوایی، اظهار کرد: سازمان هواپیمایی کشوری به همراه شرکت فرودگاه‌های کشور، انجمن صنفی شرکت‌های هواپیمایی و معاون بازرگانی این شرکت تمهیدات لازم برای این موضوع را در نظر گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه اعزام و پذیرش زائران اربعین حسینی از طریق حمل‌ونقل هوایی از ۱۳ لغایت ۲۲ آبان ماه در نظر گرفته‌شده است، افزود: بعد از دهه اول محرم اطلاع‌رسانی‌ها انجام‌شده و به شرکت‌های هواپیمایی بر اساس یک پرسه زمانی ۱۲ روزه مجوزهای لازم برای پرواز در این زمینه داده شد.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات هوانوردی به سیاست قیمت‌گذاری بلیت این پروازها نیز اشاره کرد و گفت: در پروازهای بین‌المللی هیچ‌گونه قیمت‌گذاری صورت نمی‌گیرد و این نرخ بر اساس میزان عرضه و تقاضا مشخص می‌شود.

او با بیان اینکه به‌واسطه خاص بودن این ایام، شرکت‌های هواپیمایی همکاری لازم را انجام داده و یک قیمت‌گذاری متعادلی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: این قیمت به‌جز مسیر مشهد مقدس که در سال گذشته که یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بوده به یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش است.

باریکانی این میزان را نشان‌دهنده افزایش هفت‌درصدی قیمت بلیت در این مسیر عنوان و تصریح کرد: در این مورد یکی از نکات مهم بحث مسائل روانی جامعه و اشاعه شایعات است.

او با بیان اینکه هفته گذشته شاهد شایعاتی مبنی بر فروش بلیت چهار میلیون و ۳۰۰ هزارتومانی در مسیر مشهد به نجف بوده‌ایم، افزود: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده این موضوع کذب محض بود و اصلاً با توجه به مسافت دو ساعت مشهد تا نجف منطقی نیست.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات هوانوردی در ادامه تأکید کرد: متأسفانه تبلیغات کذب در این زمینه وجود داشته که سبب ایجاد جو روانی در جامعه شد.

او همچنین به بحث‌های ایجادشده در خصوص نبود بلیت برای این مسیر نیز اشاره و خاطرنشان کرد: هم‌وطنان می‌توانند برای اطلاع از دفاتر فروش بلیت ایام اربعین به سایت هواپیمایی کشوری مراجعه و اطلاعات موردنیاز خود دریافت کنند.

باریکانی با بیان اینکه اسامی تمامی دفاتر به همراه آدرس در این سایت موجود است، تصریح کرد: در تهران حدود ۲۰ مرکز فروش بلیت در نظر گرفته‌شده که هم‌وطنان می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.

او با تأکید بر خرید بلیت از مراکز تأییدشده توسط زوار، یادآور شد: زائران عزیز بلیت‌های خریداری‌شده خود را از طریق سایت هواپیمایی کشوری راستی آزمایی کنند زیرا در سال‌های گذشته شاهد فروش بلیت‌های فیک و تقلبی بودیم.

به گفته این مسئول مردم در صورت مشاهده گران‌فروشی مراتب را اطلاع‌رسانی کنند و سازمان هواپیمایی کشوری به همراه پلیس فتا، تعزیرات حکومتی، اماکن و دفاع از حقوق مصرف‌کنندگان تخلفات را پیگیری می‌کند.

منبع: مهر

401

زائران اربعین حسینی فرودگاه حمل‌ونقل هوایی قیمت‌گذاری بلیت مؤسسات هوانوردی پلیس فتا

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار سمنان به میزبانی استانداری، بر ضرورت نظارت‌ها بر بازار به منظور جلوگیری از ایجاد تنش و یا گران فروشی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه افزایش رضایتمندی در بین آحاد اقشار جامعه یکی از محورهای تشدید نظارت بر اصناف در استان سمنان است، تاکید کرد: نظارت‌ها بر بازار بیش از پیش تقویت شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه گران‌فروشی در استان سمنان به هیچ عنوان پذیرفته نیست، بیان کرد: با تخلفاتی از این دست که موجب نارضایتی مردم می‌شود به شدت برخورد خواهیم کرد.

هاشمی همچنین گفت: برپایی نمایشگاه‌های فصلی در سطح استان امری مطلوب است، اما ضرورت دارد تا در اجرای نمایشگاه‌ها از ظرفیت بازاریان، اصناف و کسبه هر شهرستان استفاده شود.

وی افزود: طبق دستورالعمل جدید سازمان پدافند غیرعامل وزارت کشور، ۳۰ درصد نانوایی‌های استان می‌بایست دوگانه سوز شده و با سوخت دوم نیز کار کنند.

استاندار سمنان درباره علت این دستورالعمل توضیح داد: مدیریت امور در مواقع بحران و اضطرار یکی از مهمترین موضوعاتی است که در زمینه دوگانه سوز کردن واحدهای تولید نان، مورد تاکید قرار گرفته است.

کد خبر 6099620

دیگر خبرها

  • قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول
  • این خودرو یک‌دفعه ۹۰ میلیون گران شد/ جدول قیمت
  • نوسان چشمگیر قیمت ها در بازار خودرو؛ کدام خودرو ۹۰ میلیون تومان گران شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • افزایش ۱۵۸ درصدی میانگین قیمت یک متر خانه در تهران/ گران‌ترین و ارزان‌ترین خانه‌ها در کدام مناطق پایتخت معامله می‌شود؟
  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران/مسکن چقدر گران شد؟
  • محکومیت یک فروشگاه لبنیاتی در کرمانشاه به‌علت گران‌فروشی
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir