Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد؛ ایرانیان خارج از کشور برای درخواست بیمه، نیاز به سابقه پرداخت حق بیمه قبلی نزد سازمان تامین اجتماعی ندارند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، این افراد می توانند بدون سابقه قبلی، بیمه پردازی خود را آغاز کنند و همچنین آن دسته از ایرانیان مقیم خارج از کشور که دارای سوابق بیمه ای قبلی نزد این سازمان هستند، می توانند سوابق خود را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش، تمامی اتباع ایرانی شاغل و غیرشاغل مقیم خارج از کشور می توانند خود را نزد سازمان تامین اجتماعی بیمه کنند.
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد؛ برای بهره مندی از بیمه ایرانیان خارج از کشور، شخص یا وکیل وی می تواند به یکی از شعب سازمان تامین اجتماعی یا به یکی از کارگزاران برون مرزی مراجعه کند.
براساس اعلام این سازمان، همچنین متقاضیان این نوع بیمه می توانند از طریق غیرحضوری، در سامانه اعلام درخواست بیمه ایرانیان خارج از کشور به نشانی www.mss.tamin.ir تقاضا خود را ثبت کنند.
حداکثر سن پذیرش تقاضا برای مردان و زنان در زمان ثبت تقاضا 50 سال تمام و حداقل سن متقاضی در تاریخ ثبت تقاضا ١٨ سال تمام است .چنانچه سن متقاضی در زمان ثبت تقاضا بیش از 50 سال باشد، پذیرش درخواست وی منوط به دارابودن سابقه پرداخت حق بیمه قبلی معادل مازاد سنی مقرر خواهد بود.
براساس این گزارش، پذیرش درخواست آن عده از متقاضیانی که قبل از تاریخ ارائه تقاضا حداقل دارای ١٠ سال سابقه پرداخت حق بیمه هستند، از اعمال شرایط سنی مقرر معاف خواهند بود.
همچنین متقاضیان بیمه ایرانیان خارج از کشور برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir مراجعه کنند.
حسین جودکی مدیر کل اتباع سازمان تامین اجتماعی پیشتر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد؛ در حال حاضر بیش از سه هزار ایرانی مقیم خارج از کشور از خدمات این سازمان برخوردارند و به تامین اجتماعی حق بیمه پرداخت می کنند.
جودکی افزود: به همین منظور 20 کارگزاری در کشورهای مختلف برای ارائه خدمات به این افراد ایجاد شده است و در واقع می توان گفت که با ایجاد این کارگزاری ها، خدمات رسانی به ایرانیان خارج از کشور با سهولت بیشتری انجام می شود.
وی تصریح کرد: کارگزاری های برون مرزی تامین اجتماعی در کشورهای گرجستان، اسپانیا، استرالیا، امارات متحده عربی، آلمان، ترکیه، عراق، چین، آذربایجان، عمان، قطر، کویت، کانادا، مالزی و اتحادیه اروپا فعال است و همچنین نام کارگزار و شماره تلفن و نشانی پست الکترونیکی آنها در سایت بیمه اتباع سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.mss.tamin.ir قرار داده شده است.
اجتمام ** 7268 ** 1418
تنظیم: مهناز بیرانوند ** ناشر: مریم برزآبادی
** آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۹۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟

دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری گفت: چین بزرگترین مهاجرفرست علمی و فناوری است ولی نگاه چین به این قصه این است کسی که از کشور چین به کشور دیگر می رود سفیر علم و فناوری است طرف که از دین و وطن پرستی خارج نشده است. کسی که از ایران خارج می شود با من نوعی مشکل دارد با وطن و ایران که مشکل ندارد. وطن پرستی یک شاخصه عمومی است. قسمت بزرگی از دستاوردهای امروز چینی ها و هندی‌‎ها به لطف محققانی از این کشورهاست که به کشورهای دیگر رفته اند. باید نگاه به کلمه فرار مغزها یا فرار از کشور را باید برداشت. هر کسی که از کشور خارج می شود و یا کسی که وارد کشور می شود یک سرمایه است. باید آمار واقعی از مهاجرت داشته باشیم تا بتوانیم تصمیم بگیریم. بنیاد نخبگان و فراجا توافق کردند تا اطلاعات خروج افراد خاص را دریافت کنند نه اینکه جلوی خروج افراد را بگیریم. منبع: دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟