Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل انجمن نویسندگان و روزنامه نگاران دفاع مقدس از تجلیل ۶ فعال روزنامه نگار زن در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت نمایشگاه، سعید علامیان درباره سومین سال حضور انجمن روزنامه نگاران و نویسندگان دفاع مقدس در نمایشگاه مطبوعات گفت: این انجمن با پوشش ۱۲۰ خبرنگار و روزنامه نگار فعال امسال با رویکرد ویژه بانوان به نمایشگاه آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز پنجم نمایشگاه طی مراسمی با خاطره گویی محسن رفیق دوست از شش نویسنده و روزنامه نگار زن دفاع مقدس تجلیل می شود.

علامیان گفت: مراسم شب خاطره گویی که هر سال در حوزه هنری برگزار می شود را به نمایشگاه آورده ایم و قرار است در روز هفتم نمایشگاه با حضور یکصد و پنجاه نفر خاطرات خبرنگاران پیشکسوت جنگ مرور شود.

به گفته علامیان دوره های آموزشی_کارگاهی خبرنگاری در دفاع مقدس از سوی پیشکسوتان این عرصه که پیش از این از سوی این انجمن برگزار می شد به دلیل کمبود بودجه و نبود حمایت معنوی برگزار نمی شود.

وی همچنین از ستاد برگزاری نمایشگاه مطبوعات به دلیل جانمایی خوب غرفه های امسال تشکر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۰۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در مراسمی که ۲۰۰ راوی کاروان‌های راهیان نور حضور داشتند، از ۱۰ راوی و فعال تبلیغی روحانی با اهدای تندیس عبای خاکی قدردانی شد.

این راویان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سبک و سیره شهدا به مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب کشور اعزام شدند و روایتگری و اجرای برنامه‌های فرهنگی را در بازدید کاروان‌های دانش آموزی و دانشجویی از یادمان‌های دوران دفاع مقدس برعهده داشتند.

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حمله شدید اللحن روزنامه نگار مشهور اسرائیلی به نتانیاهو
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی موجود، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر