Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-30@17:19:45 GMT

رزمایش پرتوی در استان بوشهر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۰۱۲۵۱

به گزارش امتداد نیوز از بوشهر، کاظم مرادی ظهر امروز در همایش تخصصی پدافند غیرعامل پرتوی استان بوشهر با اشاره به  برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: برنامه‌های این هفته که تا ۱۲ آبان ادامه دارد دربخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی، برگزاری دوره‌های آموزشی در دستگاه‌های مختلف اجرایی را از جمله برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل دانست و تصریح کرد: در هفته پدافند غیرعامل دوره‌های آموزشی توسط دستگاه‌های مختلف نظامی، امنیتی، انتظامی و اجرایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر از برگزاری دوره آموزشی تخلیه اضطراری در بوشهر خبرداد و گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی برای کارگروه‌های ۹ گانه و اعضای تیم عملیاتی قرارگاه پرتوی استان بوشهر از دیگر برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل است.

مرادی با اشاره به برگزاری آموزش در عرصه پدافند غیرعامل حوزه سایبر افزود: این کارگاه آموزشی در حوزه نفت و گاز، همایش تخصصی پرتوی، شیمیایی، زیستی و بیوتروریسم در هفته یاد شده برگزار می‌شود.

وی، با اشاره به برگزاری همایش تخصصی صنعت ساختمان در حوزه پدافند غیرعامل از برگزاری رزمایش‌های گوناگون خبرداد  و تصریح کرد: ۱۰ رزمایش تخلیه اضطراری مدارس، قطع جریان برق و آماده به کار بودن مولدهای اضطراری برق، رژه ماشین‌الات و تجهیزات و برگزاری رزمایش در یکی از کارخانه‌های استان بوشهر در هفته پدافند غیرعامل مورد توجه است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر ، برگزاری مانور منطقه‌ای مسمومیت غذایی و امداد و نجات را از دیگر برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل دانست و خاطر نشان کرد: در این هفته صبحگاه دانش‌آموزی با موضوع پدافند غیرعامل در مدارس استان بوشهر برگزار می‌شود.

مرادی از برگزاری رزمایش پرتوی در استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده رزمایش پرتوی در استان بوشهر درسه ماه پایانی امسال در راستای افزایش آمادگی تیم‌های پرتوی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل نقش مهم و تأثیرگذاری در عرصه‌های مختلف دارد افزود: پدافند غیرعامل سبب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل در امر مدیریت بحران در برابر تهدیدات می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر اجرای تمرین‌ها ومانورهای دور میزی کارگروه‌های تخصصی پدافند غیرعامل استان بوشهر را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست و تصریح کرد: در هفته پدافند غیرعامل کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی در سطح کارگروه‌های تخصصی این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد

وضع پدافند غیرعامل مرکز ذخیره‌سازی گاز سراجه با حضور معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور، مدیر منطقه ۳ عملیات انتقال گاز و تیمی متشکل از مدیران و مسئولان اچ‌اس‌ئی و اجرایی وزارت نفت، شرکت ملی گاز، انتقال گاز و مهندسی و توسعه گاز و گروه نفت مرکزی بررسی شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت انتقال گاز ایران، مهدی زارع، مدیر منطقه ۳ عملیات انتقال گاز، در ‏این بازدید با ارائه گزارشی از اقدام‌های انجام‌شده در حوزه پدافند غیرعامل و ایمنی در تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه، با توجه به موقعیت حساس و راهبردی آن گفت: این تأسیسات در فصل‌های سرد سال بخشی از گاز مصرفی استان تهران و شهرهای شمال و شمال شرقی کشور را تأمین می‌کند و در پایداری شبکه انتقال گاز نقشی بسزا دارد.

وی بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی ‏برای کارکنان، نصب سیستم کولینگ و فومینگ روی مخازن ذخیره‌سازی، روزآمدکردن سیستم‌های اطفا و اعلان حریق و تجهیز دو دستگاه ‏ماشین اطفای حریق، نصب دوربین مداربسته، ارزیابی ریسک امنیتی SVE، مطالعات HAZOP و برگزاری نشست با ‏سازمان‌های متولی استان در این زمینه، ازجمله این ‏اقدام‌هاست.‏

عبدالرحمن کشوری، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور، با ارزیابی و بررسی این اقدام‌ها به‌لحاظ رعایت الزام‌های پدافند غیرعامل در مخازن و تأسیسات ذخیره‌سازی و محیط‌های پیرامونی، از زحمات کارکنان منطقه ۳ عملیات انتقال گاز در ایجاد زیرساخت‌های حوزه ایمنی و پدافند ‏غیرعامل قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان دوگانه سوز می‌شوند
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان