Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «واتسون دوروتئو» در مراسم خاکسپاری اش ابتدا شروع به نفس کشیدن می کند و سپس با تکان های اعضای بدن خود خانواده اش را متوجه زنده شدن خودش می کند.


این شهروند پرویی که جوانی 24 ساله است پس از بازگشت دوباره به زندگی به بیمارستان منتقل می شود.


گزارش های پزشکی نشان میدهد که این جوان پس از عمل جراحی دندانش فوت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نخستین تحقیقات نشان میدهد که پزشکان به این مرد قرص دیازپام داده بودند.


دکتر «سام پارنیا» از دانشگاه نیویورک در این باره گفت:« به نظر می رسد که قرص های یاد شده وی را دچار اختلال قلبی شده است.»

 منبع:ایران آنلاین

انتهای پیام/

زنده شدن مرده در مراسم خاکسپاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جستجوی جنازه جوان غرق شده شوشی ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حویزه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با تشریح اقدام‌های انجام شده پس از اعلام خبر غرق شدن جوان شوشی در این شهرستان افزود: پیش بینی بارش‌های باران روزهای پنجشنبه و جمعه و همزمانی غرق شدن این جوان با آغاز رهاسازی آب از سد دز برای آماده سازی مهار سیلاب‌های احتمالی موجب شد که جست‌وجوها برای پیدا کردن جنازه این جوان با چالش جدی مواجه شده باشد.

وی ادامه داد: علاوه بر پیگیری و هماهنگی حضور غواصان آتش نشانی دزفول، تأمین قایق‌های مورد نیاز از همان روز انجام و حتی برای سرعت بخشی به عملیات جست‌وجوی این جوان، تأمین اعتبار مورد نیاز برای اجازه قایق و تأمین بنزین قایق‌های محلی انجام شد.

فرماندار شوش با بیان اینکه گشت‌زنی هوایی و آبی با روش‌های مختلف در این عملیات جست‌وجو به کار گرفته شده است، افزود: تأمین جت اسکی و گشت‌زنی در رودخانه، بهره گیری از هلی‌شات و کوادکوپتر برای گشت‌زنی هوایی و همچنین تأمین چهار فروند پالاگرایدر از دزفول از جمله کارهایی است که در روزهای اخیر انجام شده ولی با وجود همه این کارها عملیات جست‌وجو ناموفق بود.

وی ادامه داد: طغیان رودخانه دز، افزایش سرعت و گل آلود شدن آب رودخانه همگی از جمله عواملی بود که با وجود هماهنگی برای حضور غواصان، امکان انجام عملیات جست‌وجوی زیر آبی میسر نشد.

حویزه با بیان اینکه بارش‌های شدید باران در روزهای اخیر بر پیچیدگی‌های عملیات جست‌وجو افزوده است، گفت: با توجه به گذشت ۶ روز از زمان غرق شدن این جوان و اظهارات کارشناسان از احتمال بالا آمدن جنازه روی آب، تأمین بالگرد از استان برای گشت زنی هوایی در منطقه که در روزهای گذشته به دلیل شرایط نامناسب جوی ممکن نبود، به عنوان اولویت در حال پیگیری است.

وی با اشاره به دیدار مستمر اعضای شورای اسلامی و دهیار با خانواده این جوان غرق شده گفت: با پایدار شدن شرایط جوی با خروج سامانه‌های بارشی از منطقه، عملیات جست‌وجو بار دیگر در سطح گسترده در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 6097198

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • عملیات جستجوی جنازه جوان غرق شده شوشی ادامه دارد
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • آغاز مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی
  • زمان تشییع و خاکسپاری شهید مرزبانی در قروه اعلام شد
  • عبدالفتاح البرهان برای تشییع جنازه پسرش به آنکارا رفت
  • لحظه دلهره‌آور ریزش قبر در هنگام تشییع جنازه
  • ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟