Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از مراغه، به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، سرهنگ رضا اصلانی فر با اشاره به کشف سیگار قاچاق در این شهرستان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران مبارزه با کالای قاچاق در حین گشت زنی و در یک عملیات ویژه به یک دستگاه خودرو مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی ۳۳ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال را کشف و در این رابطه یکنفردستگیر وخودروی مربوطه نیز توقیف شد.

 اصلانی فر با اعلام اینکه متهم کالاهای قاچاق را از مرزهای غربی کشوربارگیری و قصد فروش در مرکز کشور را داشتند گفت: با هوشیاری ماموران خودروهای مذکور در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان مراغه زمین گیرشدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، ازشهروندان درخواست کرددرصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اصلانی فر در ادامه از کشف ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبرداد و گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدراستان و پلیس مبارزه با مواد مخدرشهرستان مراغه در یک عملیات مشترک موفق و با تحقیقات فنی و پلیسی از فعالیت باندی که در زمینه قاچاق مواد مخدر از استانهای شرق کشور به شهرستان را می‌نماید مطلع و موضوع در دستور کار عملیاتی این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با شناسایی کامل مسیر عبور سوداگران مرگ و نوع خودرو آنها با هماهنگی‌های لازم، تیم ویژه در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در ادامه خاطر نشان کرد: در عملیات غافلگیرانه ماموران با توقیف خودر زانتیا یک قاچاقچی دستگیر و در بازرسی از خودرو مربوطه ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک با لفافه کشف شد.

 اصلانی فر در پایان با اشاره به معرفی متهمین به مرجع قضائی از مبارزه مستمر با سوداگران مرگ خبر داد و به عموم مردم توصیه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف ۲۴۷ کیلوگرم حشیش در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی، یک محموله مواد مخدر را ردزنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد افیونی را در یکی از خیابان‌های شهر مشهد متوقف کردند.

وی افزود: در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از خودرو موردنظر ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم زن و یک متهم مرد تبعه خارجی را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به بازرسی از مخفیگاه متهمان در بلوار توس، ۱۹۷ کیلوگرم حشیش را کشف کردند، تصریح کرد: در مجموع در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۲۴۷ کیلو گرم حشیش را کشف و دو متهم دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 748535

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • جاساز تریاک در پیکان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان