Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام گفت: معاونت خبر مرکز ایلام ظرفیت و قابلیت همه ی شهرستانهای استان را در بخش های مختلف خبر استانی و سراسری منعکس می کند.  

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ علیرضا شیروی در نشست قرارگاه رسانه ای اربعین معاونت خبر مرکز ایلام که با حضور علی علوی مدیر کل اخبار استان ها ی خبرگزاری صدا و سیما برگزار شد گفت: استان ایلام با داشتن ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق ظرفیت بزرگ اربعین و انجام عملیات های مختلف در دوران ۸ سال دفاع مقدس استان منبع تولید سوژه های خبری است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا شیروی توجه به قومیت ها ، طوایف و ایلات و استفاده از هویت ایلی در راستای تقویت هویت انقلاب و نظام را از سیاست های صدا و سیمای مرکز ایلام عنوان کرد و گفت: در مجموعه ها ی خبری روزانه صدا و سیما ی مرکز ایلام به اخبار و رویداد های دو یا سه شهرستان در استان پرداخته می شود و مردم تمام نقاط استان خود را در قاب رسانه استانی می بینند.

دانلود دریافت فیلم


مدیر کل اخبار استان ها ی خبرگزاری صدا و سیما نیز در این نشست گفت: معاونت خبر مرکز ایلام از نظر بعد نیروی انسانی و تعهد و تخصص از مراکز برتر کشور است .
علی علوی به استفاده از ظرفیت خبرنگاران آزاد شهرستان ها اشاره کرد و گفت:پخش مداوم گزارش ها ی مختلف شهرستان ها ، زیر پوست شهرها ،امید آفرینی و گزارش های مثبت خدمات ارگان ها ی نظام به مردم بویژه گروههای جهادی را از مهمترین برنامه های خبرنگاران آزاد در شهرستانها دانست .
در پایان این نشست کارگاه آموزشی خبر نویسی و مستند خبری با حضور علوی مدیرکل اخبار استان های خبرگزاری صداوسیما برگزار شد.

پوشش ظرفیت و قابلیت های مناطق مختلف استان در بخش های مختلف خبر رسانه ملی + فیلم پوشش ظرفیت و قابلیت های مناطق مختلف استان در بخش های مختلف خبر رسانه ملی + فیلم پوشش ظرفیت و قابلیت های مناطق مختلف استان در بخش های مختلف خبر رسانه ملی + فیلم پوشش ظرفیت و قابلیت های مناطق مختلف استان در بخش های مختلف خبر رسانه ملی + فیلم پوشش ظرفیت و قابلیت های مناطق مختلف استان در بخش های مختلف خبر رسانه ملی + فیلم پوشش ظرفیت و قابلیت های مناطق مختلف استان در بخش های مختلف خبر رسانه ملی + فیلم پوشش ظرفیت و قابلیت های مناطق مختلف استان در بخش های مختلف خبر رسانه ملی + فیلم پوشش ظرفیت و قابلیت های مناطق مختلف استان در بخش های مختلف خبر رسانه ملی + فیلم پوشش ظرفیت و قابلیت های مناطق مختلف استان در بخش های مختلف خبر رسانه ملی + فیلم پوشش ظرفیت و قابلیت های مناطق مختلف استان در بخش های مختلف خبر رسانه ملی + فیلم پوشش ظرفیت و قابلیت های مناطق مختلف استان در بخش های مختلف خبر رسانه ملی + فیلم پوشش ظرفیت و قابلیت های مناطق مختلف استان در بخش های مختلف خبر رسانه ملی + فیلم پوشش ظرفیت و قابلیت های مناطق مختلف استان در بخش های مختلف خبر رسانه ملی + فیلم پوشش ظرفیت و قابلیت های مناطق مختلف استان در بخش های مختلف خبر رسانه ملی + فیلم پوشش ظرفیت و قابلیت های مناطق مختلف استان در بخش های مختلف خبر رسانه ملی + فیلم پوشش ظرفیت و قابلیت های مناطق مختلف استان در بخش های مختلف خبر رسانه ملی + فیلم پوشش ظرفیت و قابلیت های مناطق مختلف استان در بخش های مختلف خبر رسانه ملی + فیلم پوشش ظرفیت و قابلیت های مناطق مختلف استان در بخش های مختلف خبر رسانه ملی + فیلم پوشش ظرفیت و قابلیت های مناطق مختلف استان در بخش های مختلف خبر رسانه ملی + فیلم پوشش ظرفیت و قابلیت های مناطق مختلف استان در بخش های مختلف خبر رسانه ملی + فیلم

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۳۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنرهای تبلیغاتی تهران: از خرید قسطی در شمال شهر خبری نیست

روزنامه شرق در گزارشی از تفاوت بنرهای تبلیغاتی پایین و بالای شهر تهران نوشت:
در پیچ‌وخم مناطق پایین شهر، از خیابان آذری تا میدان خراسان یا زیرگذر منطقه‌ای که به شیر پاستوریزه معروف است، بنر و تابلوهای تبلیغاتی با شعار خرید اقساطی بر در و دیوار شهر نصب شده است.

حتی وقتی به مرکز شهر هم می‌رسی پیشنهاد خرید اقساطی هنوز بخشی از تبلیغ برندهای مختلف از شرکت‌های مسافرتی تا لوازم خانه و پوشاک است.

حتی در بنری از خرید قسطی گوشت در دیوارهای این مناطق به چشم می‌خورد؛ چیزی که در هیچ‌کدام از تبلیغات مناطق بالای تهران به چشم نمی‌خورد و همین به شرایط اقتصادی پایین شهر اشاره دارد.

بنابراین شاید ظاهر همین مناطق و مقایسه آن با مناطق دیگر شهر از یک شکاف عمیق حکایت کند که هر روز باعث دوری بیشتر اقشار جامعه از هم باشد؛ موضوعی که به اشکال مختلف از اقتصادی بیمار در جامعه هشدار می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بنرهای تبلیغاتی تهران: از خرید قسطی در شمال شهر خبری نیست (+عکس)
  • بنرهای تبلیغاتی تهران: از خرید قسطی در شمال شهر خبری نیست
  • توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران
  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم
  • ثبت نام نمایندگان رسانه‌ها به منظور پوشش دیدار ایران و ازبکستان
  • ساخت زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور با قابلیت بازرسی و عملیات مختلف
  • تبدیل برمودا به یکی از ویژندهای شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد دارد
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار
  • تبدیل «برمودا» به یکی از نماد‌های شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد را دارد