Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ بهروز نعمتی درباره برگزاری جلسه رای اعتماد فردا (یکشنبه ۷ آبان ماه)، اظهارداشت: رییس جمهوری یک ساعت وقت دارد تا از برنامه‌ها و وزرای پیشنهادی دفاع کنند.

وی با بیان اینکه وزرا نیم ساعت وقت دارند تا از برنامه های خود دفاع کنند، افزود: ۲ موافق و ۲ مخالف نیز امکان سخنرانی دارند که هر بخش موافقت یا مخالفت نیم ساعت وقت در اختیار دارند و سخنرانان می توانند تمام یا بخشی از وقت خود را به یک نماینده دیگر بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تصور می کنم صبح تا ظهر جلسه رای اعتماد به وزرای نیرو و علوم انجام شود.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سخنرانی یک ساعته رییس جمهوری، زمان یک ساعته وزرا و سخنرانی یک موافقین و مخالفین وزرای پیشنهادی را می‌توان تا ظهر انجام داد، متذکر شد: می‌توان تصور کرد که تا ظهر این جلسه تمام شود ولی اگر جلسه به بعد از ظهر نیز بکشد به صورت ممتد این جلسه برگزار می‌شود.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر جلسه تا ظهر تمام شود، بعد از ظهر کمیسیون ها جلسه خواهند داشت، در غیر اینصورت کمیسیون‌ها فردا جلسه‌ای نخواهند داشت.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۴۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ علی خطیر برکنار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت:

هیات مدیره باشگاه استقلال در مورخه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور اقایان مهدی افضلی رییس ،فرشید سمیعی نایب رییس و مهدی حیدرزاده عضو هیات مدیره تشکیل جلسه داده و تصمیم به اتمام همکاری با علی خطیر (مدیرعامل ) گرفتند

درپایان این جلسه فرشید سمیعی ازسوی هیات مدیره به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب گردیدند

باشگاه استقلال از زحمات اقای علی خطیر در طول مدت مدیریتشان نهایت تشکر را دارد

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902168

دیگر خبرها

  • تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان
  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • بررسی آخرین وضعیت روابط دوجانبه توسط وزرای خارجه ایران و استونی
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار | کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار/ کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • جذب نیرو مربی های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور