Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان-ایرنا- عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، گفت: بودجه سال آتی کشور 400 هزار میلیارد ریال نسبت به سال جاری کاهش می یابد.

محمد علی پورمختار عصر پنجشنبه در نشست اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان، افزود: با توجه به اینکه فصل بودجه است، مدیران دستگاه‌ها مطلع باشند که دولت تصمیم گرفته است بودجه را مبتنی بر عملکرد دستگاه ها تخصیص دهد و توافق دولت و مجلس نیز بر این است تا بر اساس اقدامات واقعی دستگاه‌ها بودجه اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بر اساس بررسی طرح ها، برنامه‌ها و اقدامات تقسیم بندی بودجه صورت می گیرد، افزود: در حال حاضر 85 درصد بودجه ها در اختیار وزارتخانه ها و 15 درصد در اختیار استانهاست که قرار است این رقم جابجا شود و بر این مبنا پروژه‌های استانی و ملی داخل بودجه تعریف می‌شود.
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همچنین بازنگری جدی در طرح نظام سلامت انجام می‌گیرد، افزود: دولت از تامین منابع و اعتبارات طرح نظام سلامت ناتوان نمی‌شود اما برای تامین آن مشکل دارد که در حال بازنگری جدی در این زمینه است.
وی ادامه داد: بر اساس این برنامه، اعداد و ارقام تخصیص یافته به این طرح کاهش می‌یابد و سهم افراد از نظر درآمد، در تامین هزینه‌های بیمارستانها نیز افزایش می‌یابد.
وی تصریح کرد: در بخش هدفمندی یارانه ها نیز دولت و مجلس تصمیم دارند تا پرداخت یارانه‌ها را به صورت واقعی هدفمند کنند و 2 طرح پیشنهاد شده که هر استانی که از تعداد یارانه بگیران کم کند می تواند آن را به عنوان بودجه اضافه در اختیار شورای برنامه ریزی و به سمت تولید و اشتغال ببرد و در آن محل هزینه کند و یا به صورت متمرکز توزیع شود که در مورد آن صورت تصمیم گیری می‌شود.
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه همدان در حوزه گردشگری کمترین پیشرفت را دارد، گفت: همدان در حوزه گردشگری ظرفیت‌های بالا ولی کمترین پیشرفت را دارد.
پورمختار ادامه داد: توسعه گردشگری در تولید اشتغال پایدار موثر است و می طلبد که گردشگری به عنوان مهمترین رکن توسعه استان مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه در مورد اسناد خزانه اسلامی، مدیران استانی اقبالی نشان نمی‌دهند، افزود: دولت تامین نقدینگی اسناد را سر موعد جز اولویت‌های خود قرار داده است تا اسناد را به موقع نقد کند و دستگاه‌های استان از این امکان استفاده کنند.
عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: سر رسید آن از یک ماه دیگر شروع می‌شود و بخشی از آن به سال 97 اختصاص می‌یابد.
پورمختار ادامه داد: در مورد طرح هادی روستا یک مصوبه داریم در حالی که ده‌ها روستا درخواست افزایش محدوده دارند و تقاضاهای مکرر به بنیاد مسکن اعلام می‌شود.
وی گفت: در کمیسیونی با آن مخالفت می‌شود که این ایراد است در حالی که صدها هکتار تغییر کاربری داده می‌شود ولی در روستاهایی که چند هکتار تقاضا دارند این اجازه داده نمی‌شود.
7523/2090
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت _ با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است مخالفت کردند.

در حال تکمیل است…

کد خبر 749017

دیگر خبرها

  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود