Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان- دیر ستاد مردمی اربعین در سیستان و بلوچستان گفت: در سامانه پیامکی رباط بیش از ۲ هزار نفر از علاقمندان جهت خدمت رسانی به زوار غیر ایرانی ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۸۰۰ نفر براساس توانایی ها و تخصص مورد نیازی که داشته اند در قالب خدام ستاد اربعین مردمی زوار غیر ایرانی ساماندهی شده اند.

به گزارش قدس آنلاین رضا بختیاری در حاشیه بازدید خبرنگاران از موکب امام خامنه‌ای زائر سرای موقوفه امام رضا (ع)، اظهار داشت: در سال گذشته ۲۲ هزار زائر پاکستانی از مرز میرجاوه جهت حضور در همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی از خدمات ایران بهره مند شده اند و در سال جاری پیش بینی می‌شود بیش از ۳۰ هزار زائر پاکستانی از مرز میرجاوه وارد استان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته استان سیستان و بلوچستان جهت تکریم زائران پاکستانی تعداد دو موکب داشته که در سال جاری دو موکب دیگر در شهرهای نصرت آباد طایفه بزرگ نارویی و در سفید آبه طایفه بزرگ براهویی تمام فعالیت ها و خدمات رسیدگی به این زائران را انجام می دهند.

بختیاری بیان کرد: ستاد اربعین حسینی مردمی سیستان و بلوچستان از اول آبان ماه بصورت رسمی کار خود را آغاز کرده است که تاکنون بیش از ۶ هزار نفر زائر پاکستانی تکریم شده اند.

وی عنوان کرد: زائران از لحظه حضور در موکب امام خامنه‌ای از ۵ خدمت( اسکان ، حمل و نقل، بهداشت و درمان، اطعام، فرهنگی) بهره مند خواهند شد.