Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@05:37:29 GMT

ورود بیش از ۲۱ هزار زائر پاکستانی از مرز میرجاوه

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۰۳۲۵

ورود بیش از ۲۱ هزار زائر پاکستانی از مرز میرجاوه

مدیر کل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان از ورود بیش از ۲۱ هزار زائر حسینی از کشور پاکستان در ایام محرم از مرز میرجاوه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی خانقایی در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: با توجه به ورود زوار پاکستانی از مرزهای استان، طبق روال سال های گذشته برنامه ریزی لازم برای ارائه خدمات به زوار در پایانه مرزی میرجاوه انجام شده است و با هماهنگی با سایر دستگاه های مرتبط از جمله بسیج، اورژانس و مرکز بهداشت خدمات مختلف به این عزیزان ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خدمات رسانی به زوار در مرز میرجاوه، افزود:اولین موکب در پایانه مرزی میرجاوه برای خدمات رسانی به زوار پاکستانی راه اندازی شده است و همچنین موکب هایی در زاهدان و در ادامه مسیر در مجتمع های خدمات رفاهی سایر استان ها به زوار پاکستانی خدمات ارائه خواهند کرد.

مدیر کل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ورود زائرین پاکستانی امام حسین(ع) نسبت به سال های قبل، رشد چشمگیری داشته است، خاطرنشان کرد:از ابتدای ماه محرم تاکنون بیش از 21 هزار زائر حسینی از کشور پاکستان وارد کشور شدند و پیش بینی می شود که با اوج گرفتن سفر زوار در روزهای آینده نزدیک به 35 هزار زائر پاکستانی از طریق مرز میرجاوه وارد کشور و از مرز شلمچه راهی سفر اربعین شوند.

خانقایی با اشاره به اینکه زوار پاکستانی با ناوگان حمل و نقل استان راهی عراق می شوند، تاکید کرد: سال گذشته از ابتدای محرم تا پایان مراسم اربعین 42هزار زائرپاکستانی از طریق مرز میرجاوه وارد کشور شدند اما پیش بینی می شود امسال بیش از 50 هزار زائر حسینی در این بازه زمانی از مرز میرجاوه وارد کشور شوند.

وی اذعان کرد: ارئه خدمات به زائرین از ابتدای محرم شروع شده و تا پایان اربعین و بازگشت زوار این خدمات رسانی ادامه خواهد داشت و اکنون بالغ بر 200 نفر از خادمان امام حسین(ع)  در پایانه مرزی میرجاوه مشغول خدمات رسانی به زائرین پاکستانی هستند.



انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمان اظهار داشت: اطلاع رسانی کامل به فرمانداران و مدیران صورت گرفته است و از آنها می‌خواهیم آمادگی کامل را داشته باشند.

وی افزود: هر چند که در بعضی موارد به دلیل حجم بالای آب توان مدیریت بحران کم می‌شود اما باز هم باید با توجه به ویژگی هر نقطه تصمیمات خاص و شاخص گرفته شود.

استاندار کرمان، با بیان اینکه آمادگی کامل تمام دستگاه‌های خدمات رسان جهت مقابله با بحران لازم است تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم بسیار اهمیت دارد، زیرا یکی از دلایل موفقیت در سیل جنوب نیز همین مسئله آگاهی و کمک مردم بود.

کد خبر 6087789

دیگر خبرها

  • متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • بازداشت بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی در ترکیه
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • نیروگاه برقِ ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان