Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@08:22:08 GMT

برگزاری 150 عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۵۰۷۵

برگزاری 150 عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی

اراک - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از برگزاری 150 عنوان برنامه فرهنگی، علمی، آموزشی و مذهبی در هفته بسیج دانش آموزی در این استان خبرداد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این برنامه ها با هدف آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان و نوجوان با ایثارگری ها و از خودگذشتگی های رزمندگان و دانش آموزان شهید هشت سال دوران دفاع مقدس با شعار دانش آموز انقلابی مدرسه انقلابی به مدت یک هفته، از هشتم آبان، روز شهادت حسین فهمیده تا 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اجرای رزمایش پدافند غیر عامل در 12 شهرستان استان مرکزی، برگزاری نشست هم اندیشی نخبگان علمی، هنری و ورزشی با فرمانداران و مسئولان، اجرای مسابقات مقاله نویسی، برگزاری آیین صبحگاه سراسری و نواختن زنگ ایثار و شهادت در سراسر استان، دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و شهدای دانش آموز شهید والامقام احمدرضا عباسی و برگزاری یادواره شهیدان ذوالفقار و زینب کمایی از جمله برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در این استان است.
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: تجلیل از دانش آموزان نخبه بسیجی، اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی، برگزاری اختتامیه طرح هجرت بسیج دانش آموزی، اعزام دانش آموزان استان به چهارمین اجلاس کنگره ملی همفکری آینده سازان و دیدار دانش آموزان نخبه بسیجی با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه در استان از برنامه های پیش بینی شده در هفته بسیج دانش آموزی است
سرهنگ گلشن زاده گفت: عطر افشانی قبور مطهر شهدای دانش آموز، حضور سازمان یافته دانش آموزان بسیجی دختر و پسر همراه با نمادهای سازمانی در مصلاهای نماز جمعه سراسر کشور، تشکیل حلقه صالحین در محل نماز جمعه و حضور سازمان یافته دانش آموزان بسیجی در آیین ملی مبارزه با استکبار جهانی از دیگر برنامه های هفته بسیج دانش اموزی در استان مرکزی است.
وی یادآور شد: اعزام هشت هزار و 200 نفر از دانش آموزان استان مرکزی به اردوهای راهیان نور برنامه ریزی شده که تا کنون 2 هزار و 300 نفر به این اردوها اعزام شده اند.
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اعزام دانش آموزان به اردوهای های راهیان نور از هفدهم مهرماه امسال آغاز و پیش بینی می شود اعزام ها تا تاپایان سال جاری، بیشتری از برنامه ریزی انجام شده باشد.
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز در این نشست گفت: روز جاری پنج اتوبوس از دانش آموزان شهرستان زرندیه برای آشنایی هرچه بیشتر با از خودگذشتگی ها، ایثارگری ها و ایستادگی شهدا و رزمندگان غیور هشت سال دفاع مقدس به مناطق عملیاتی کشور اعزام شدند.
سرهنگ پاسدار محمدتقی امینی افزود: با اعزام گروهی از دانش آموزان ناحیه شهید فهمیده اراک در روز دوشنبه هشتم آبان ماه به مناطق عملیاتی کشور مرحله نخست اردوهای راهیان نور پایان یافته و مرحله دوم اعزام راهیان نور پسران و مرحله نخست اعزام راهیان نور دختران پس از برگزاری آیین اربعین حسینی از بیست و سوم آبان ماه آغاز می شود.
از ابتدای سال تحصیلی جدید تا کنون حدود 2 هزار و 300 دانش آموز در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشور اعزام شده اند.
هفته بسیج دانش آموزی هرسال از هشتم آبان ماه، سالروز شهادت شهید والامقام حسین فهمیده تا سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگزار می شود.
1955/3075/خبرنگار:مهدی عظیمی*** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در صفحه ویراستی خود نوشت: نقش آموزش‌وپرورش در مهارت‌آموزی، سال‌هاست که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و در دیدار روز گذشته کارگران نیز مجدد به آن اشاره فرمودند.

وی افزود: از مسیر تقویت آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی، به عنوان یکی از قطعه‌های پازل توسعه اقتصادی کشور، برنامه‌ریزی شد؛ دولت مردمی در جلسه دیروز هیئت وزیران، به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش، آیین نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را تصویب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان